فهرست مطالب

fetrpersian

سلام عرض میکنم به همه شما کاربران و روزه داران عزیز امیدوارم طاعات و عبادات شما مقبول درگاه حق تعالی قرار گرفته باشد .

خواستم به عنوان نماینده تیم مدیریتی پرشین حساب پیشاپیش این عید بزرگ فطر را به همه شما دوستان تبریک عرض کنم . واقعاً ماه رمضان سختی بود برای همه ، بخصوص برای شما فعالان بخش مالی ، گرمای هوا ، طولانی بودن ساعت اداری و کاری ,  و انجام کارهای مالی که مطمئناً خیلی انرژی می طلبه ، به ویژه مصادف شدن آن با کارهای پایان تیرماه و جمع و جور کردن اظهارنامه ها  .

دوستان خسته نباشید ، خدا قوت ، من به شخصه خیلی خوشحالم که این ماه پربرکت را به خوبی به پایان رساندیم و خاطره زیبایی را در دفتر زندگی خود ثبت کردیم .

به هر حال لازم بود اول از همه شما کاربران و همراهان تشکر کنم و این عید سعید فطر را پیشاپیش به همه شما تبریک عرض کنم . امیدوارم در تمامی مراحل زندگی خوش و خرم باشید .

راستی یک خبر خوشحال کننده خدمت دوستان عزیز عرض کنم و آن هم اینکه به زودی امکانات خیلی خوبی به پرشین حساب افزوده میشود . یکی از این امکانات سامانه پرسش و پاسخ تخصصی مالی و حساب داری و مالیاتی پرشین حساب است که به پشتوانه چندین حرفه ای حسابداری در حال راه اندازی میباشد , از این پس میتوانید سوالات خود را در این سامانه بپرسید …

قسمت ارسال مقالات هم پس از درخواست های متعدد رو نمایی شد و کاربران علاقه مند و فعال میتوانند مقالات خود را از طریق قسمت ارسال مقالات ارسال کنند تا با نام خودشان در سایت منتشر گردد

اگر شما هم امکانات جدیدی در پرشین حساب خواستارید در نظرات همین پست اعلام بفرمایید …

آرزوی موفقیت و پیروزی داریم

میثم حاجی محمدی / عضو تیم مدیریتی پرشین حساب

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :