فهرست مطالب

عطر و ادکلن موقعیت شناس هستند و برای هر موقعیتی باید عطر مخصوص به آن را انتخاب کرده و مورداستفاده قرار داد. عطری که شما در یک جشن و پارتی استفاده می‌کنید، هرگز نمی‌توان در جلسات رسمی و ادارات مورد استفاده قرار داد، زیرا احتمالا افراد را اذیت می‌کنید. همچنین تاثیراتی که عطر و ادکلن در انسان و اطرافیان دارد، انکارناپذیر است. شخصیت خاصی به انسان بخشیده و باعث افزایش میزان احترام و کلاس کار فرد خواهد شد. در این مقاله دوست داریم تاثیر عطر زدن در جلسات را با هم بررسی کنیم.

تاثیر عطر زدن در جلسات

تاثیر عطر زدن در جلسات

وقتی عطر مناسب و معقولی را برای یک جلسه کاری انتخاب می‌کنید، مسلما شخصیت خود را در آن جلسه حفظ می‌کنید. باید در استفاده از عطرهای تند و زننده در جلسات خودداری کرده و عطری را انتخاب کنید که باعث ایجاد اعتمادبنفس شما می‌شود. یادتان باشد عطر شما باعث قضاوتتان خواهد شد. افراد خیلی راحت شخصیت شما را از روی عطری که زده‌اید قضاوت کرده و از آن پس شما را با آن شخصیت می‌شناسند.

اگر مدیر سازمان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم عطری را انتخاب کنید تمام و کمال برازنده شماست و نشان می‌دهد، مدیر کیست.

کت و شلوار جزء جدایی ناپذیر در جلسات برای یک مدیر است، از عطرهایی که رایحه تلخ و گرم داشته و دارای ماندگاری بالایی هستند، استفاده کنید. چرا؟ چون معمولا این عطرها بر سایر عطرها قالب بوده و خود را در کنار هر عطر دیگری نشان می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود، شما به عنوان یک مدیر از بقیه افراد متمایز شوید. فردی دقیق که تصمیمات نهایی را می‌گیرد! پس با عطرهای مخصوص مدیران حتما آشنا شوید تا انتخاب درستی داشته باشید.

مه استایل

ادکلن‌های گرم و تلخ رد بوی بالایی داشته و همچنین دارای ماندگاری خاصی هستند. این مدل عطرها تفاوت اساسی در نوت‌های اول و دوم با سوم دارند که در کنار عطرهای خنک به چشم می‌خورد. گیاهانی مانند چوب، صنوبر، ویتور، عود و عنبر در این عطرها یافت می‌شود. پس تا اینجا به این نتیجه رسیدیم که از ادکلن‌های خنک استفاده نکنیم زیرا برای شخصیت یک فرد مسئول و مدیر مناسب نیست.

شما که یه حسابدار هستید، باید از عطرهایی استفاده کنید که افراد را اذیت نکند. زیرا تمام مدت یک جا نشسته و مشغول حسابداری هستید. از این رو تحرک خاصی ندارید، پس مطمئنا عطرتان تا مدت زمان زیادی ماندگار خواهد ماند.

ویژگی‌ کلی عطرها در جلسات

عطرهایی که برای شما به عنوان یک مدیر یا یک کارمند مورد استفاده قرار می‌گیرد باید حتما دارای ویژگی‌هایی باشد که با محیط خود متناسب باشد.

شما در محل کار خود ممکن است از صبح تا عصر فقط جایی بنشینید و مشغول کار شوید مانند یک حسابدار که تمام مدت زمانی که به امور حسابداری می‌پردازد، یک جا نشسته و تحرکی ندارد، یا تحرک زیادی داشته و مدام از اینور به آنور بروید مانند یک مهندس تعمیرات. پس بسته به این امر باید عطر مناسب خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که خستگی شما را از بین ببرد و تاثیر خوبی بر همکاران شما نیز داشته باشد.

هرگز از عطرهای تند استفاده نکنید زیرا همکاران شما را در محیط کار آزرده کرده و تمرکز را از آن‌ها می‌گیرد. با تحقیقات صورت گرفته به این نتیجه می‌رسیم که رایحه مرکبات گزینه خوبی برای انتخاب عطر در محیط کار است.

پیشنهاد می‌کنیم، همیشه در شیشه‌ای کوچک مقداری از عطر خود را داشته باشید تا در جلساتی که در میان وقت یا آخر وقت برایتان پیش می‌آید بتوانید مجدد از عطر خود استفاده کنید.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :