فهرست مطالب


42856

به نام خدا و عرض سلام و ادب محضر همه کاربران گرامی ، تا چند سال پیش وقتی حرفی از مشاوره شغلی به زبان می آمد بلافاصله همه ذهنها به سمت وکلا و مشاوره حقوقی کشیده می شد ، ولی طی سالهای اخیر با توجه به ازدیاد روز افزون شرکتها و موسسات و فعالیتهای اقتصادی ، همچنین اجرای خیلی دقیق قوانین و جرائم مالیاتی ، نقش مشاوره مالیاتی پر رنگ تر شده است .

مشاوره و و کالت مالیاتی یکی از بهترین جایگاه ها و پر مسئولیت ترین مشاغل تخصصی در رشته حسابداری است . مشاور کسی است که شما تمامی مشکلات و چالش های شغلی خود را از نظر اجرای قوانین مالیاتی مرتبط با او در میان می گذارید ، پس می توان گفت که تمامی مسئولیت ها و عواقب تکالیف مالیاتی خود را به او می سپارید .

حالا شما و یا هر شخصی که در جایگاه مشاوره قرار می گیرد ، بایستی در ابتدا همانند وکلا یک قرار داد اصولی را با موکل خود در این رابطه منعقد نماید تا جای هیچگونه شک و شبهه ای بوجود نیاید .

قرارداد اجاره ارائه خدمات نیروی انسانی

این یک قرارداد خدماتی است که موضوع اصلی آن مشاوره است و با این نام بین کارفرما و مشاور منعقد می گردد ، حالت کلی این قرارداد همانند دیگر قراردادهاست مانند : موضوع ، مدت ، مبلغ ، کسور قانونی ، تعهدات کارفرما و مشاور ، ولی نحوه نوشتن محتویات آن باید بر طبق اصول خاصی باشد . شما چه کارفرما باشید و چه مشاور با رعایت کردن این اصول و موازین قانونی ، می توانید یک قراراد رسمی و بدون مشکل را بین همدیگر به امضا برسانید و طبق تعهدی که ثبت نموده اید جلو بروید .

برای اطلاع از متن کامل قرارداد می توانید فایل PDF قرارداد اجاره خدمات نیروی انسانی را از  اینجا دانلود نمایید :

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :