فهرست مطالب

سومین حضور تیم پرشین حساب در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با یک حرکت جدید از طرف پرشین حساب در کشور همراه بود. تعیین کد وضعیت مالیاتی به‌طور کاملا رایگان خدمت جدیدی است که برای اولین بار توسط پرشین حساب رونمایی و ارایه شد. خوشحالیم همه فعالان بورسی و اقتصادی کشور با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از این طرح استقبال کردند. پیشنهاد و طرح دوم ما همراهی به سبکی متفاوت با حسابدارانی بود که تصمیم گرفته‌اند کارمند نباشند و بدون معرف وارد بازار کار مالی شوند.

کد وضعیت مالیاتی دقیقا شامل چه مواردی می شود؟ 

ما طی یک فراخوان از همه علاقمندان دعوت کردیم تا به دوازدهمین نمایشگاه بورس بانک بیمه بیایند و با پرزنت شرکت کنندگان و بازدید کنندگان اقدام به جذب پروژه کنند. البته صرفا دعوت نبود بلکه با ارایه راهکارها و پیشنهادات اثرگذار پذیرای علاقمندان در غرفه پرشین حساب بودیم. خوشبختانه اتفاقات خوبی رقم خورد و بیش از ۲۵ نفر موفق شدند با غرفه داران به توافق نهایی برسند و کار خدمات مالی و مالیاتی آنها را اجرا نمایند. افتخار میکنیم که کمک به افراد با غیرت و پرتوانی میکنیم که خیلی سریع توانسته اند خودشان را در بازار کار پیدا کنند.

این ۲۵ نفر چگونه در فرصت کم موفق به جذب پروژه شدند؟ 

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

برای پاسخ به این سوال باید از دو دیدگاه جریان موفقیت این ۲۵ نفر را بررسی کرد. موفقیتی که شاید در خارج از نمایشگاه چندین ماه به طول بیانجامد.یکی از این پارامترهای اطلاعات پولساز بود یعنی اطلاعاتی که دقیقا نیاز شرکت کنندگان در نمایشگاه بود و کافی بود فقط از چند نمونه آنها در مذاکرات استفاده شود دیگر بطور کاملا مشخص جلسه در همان محل غرفه پیش میرفت . و دیگر هم فنون و جسارت برگزاری جلسه با روابط عمومی بسیار بالا بود. پس اطلاعات پولساز همراه با روابط اجتماعی متناسب باعث رقم خوردن رویداد جذب پروژه برای علاقمندان شد.

اطلاعات پولساز مالیاتی کجاست؟

چرا بقیه موفق به جذب پروژه نشدند؟ 

تعداد مراجعین بنا به دعوت ما خیلی زیاد بود ولی چرا فقط ۲۵ نفر از این علاقمندان موفق شدند؟ علت واضح و مشخص است : عدم تسلط کافی به تکنیکهای مالیاتی و دارا بودن اطلاعات روتین مالیاتی بجای اطلاعات ناب و خاص مالیاتی باعث شد خیلی گیرایی جهت پیشبرد جلسه را برای مدیران غرفه ها رقم نزد. پیشنهاد ما برای بهبود این نقطه ضعف یک جمله بود:

حتما بدون اتلاف وقت در دوره آموزش مالیات، صفرتاصد مالیات ثبت نام کنید چون …!

شعار ما در نمایشگاه 

تونل مالیاتی

سال ۹۸ سال تعطیل شدن ۲ دفتره بازی و همان حسابسازی است! همه کسب و کارها چاره ای جز پرداخت واقعی مالیتهای خود ندارند! برنده این میدان اشخاص و کسب و کارهایی هستند که وارد تونل ها و پناهگاه های مالیاتی می شوند. متخصصین مالیاتی پرشین حساب یک هدف را دنبال می کنند و آن هم نشان دادن مسیر ورود به این تونل های امن و قانونی که باعث می شود مالیات بسیار کمتری بطور کاملا قانونی پرداخت گردد.

میهمانان ۴ روز نمایشگاه 

در مدت زمان برگزاری نمایشگاه، افتخار میزبانی مهمانان گران‌قدری از جمله فعالان به‌نام صنوف مختلف، اساتید و دانش‌پذیران دوره‌های مختلف پرشین حساب و… را داشتیم.

دکتر روستا

جناب آقای دکتر روستا – پدر علم بازاریابی نوین ایران

آقای آقازاده

جناب آقای آقازاده – بنیان‌گذار رایتل و مدیر سابق IT سازمان صدا و سیما

خانم ملازینلی

سرکار خانم ملازینلی – مدرس دانشگاه و نویسنده کتاب «تحلیلی بر نکات اساسی حسابداری صنعتی»

نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

جناب آقای گرجی – کارشناس ارشد گزارشگری مالی و تهیه صورت‌های مالی موسسه اعتباری کاسپین

خانم کیان ارثی

سرکار خانم کیان‌ارثی – از دانش‌پذیران دوره حسابداران ثروت آفرین

آقای ذولفی

جناب آقای ذولفی – مدرس و مدیر مالی در حوزه پیمانکاری با ۲۰ سال سابقه

خانم علومی‌پور

سرکار خانم علومی‌پور – مدیر مرکز کسب و کار ایران

آقای امیری

جناب آقای امیری – مدرس دوره صفرتاصدمالیات

آقای نقره‌کار

جناب آقای نقره‌کار – مجری، سخنران و کارشناس در همایش‌ها و نشست‌های کسب‌وکار و برنامه‌های فناورانه صدا و سیما

آقای صادقی

جناب آقای صادقی – مدیر عامل روضه رضوان

اطلاعات پولساز مالیاتی کجاست؟

لطفا مباحث آموزش مالیات را مشاهده کنید

و سخن پایانی میثم حاجی محمدی (موسس پرشین حساب ) در نمایشگاه 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :