فهرست مطالب


شما چقدر دوست دارید با اجرای کار واقعی مالیاتی حرفه ای این حرفه شوید؟

شما به احتمال خیلی زیاد تا کنون کارهای زیر را انجام می دهید یا به گذاراندن دوره های متعدد مالیاتی در آموزشگاه ها و یا موسسات مختلف می توانید تا حدودی تکالیف مالیاتی مدیران را انجام دهید. ما هم در کنار دیگران همکاران دوره صفر تا صد مالیاتی را راه اندازی کردیم و خوشحالیم که چندین دوره آن با موفقیت برگزار شد.

ولی !!!!

شما چقدر به تنهایی پرونده مالیاتی را بررسی و حل کرده اید؟

یا هنوز نتوانستید با اطمینان خیلی خوب سمت اجرا پروژه های مالیاتی بروید!

یا هنوز ناچار هستید اجرا پروژه های پیشنهادی را به علت تجربه کم با دیگران شریک شوید!

یا بهتر عرض کنم شما تا کنون چند بار اجازه داشته اید به تنهایی وارد یک پرونده مالیاتی شوید؟

منظور از پرونده مالیاتی چیست؟ 

پرونده مالیاتی حاوی کلیه اطلاعات یک مودی از زمان شروع به فعالیت تا زمان حیات کسب و کار است. هر فرد حقیقی یا حقوقی که در کشور فعالیت اقتصادی داشته باشد موظف است پرونده ای در اداره دارایی تشکیل دهد که کلیه گزارشات و فعل و انفعالات در آن نگهداری می شود؟

نکته ای اینجا مطرح است پاسخگویی به نیاز مودیان است . سازمان مالیاتی تکالیفی را در قالب ماده قانونی قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده برای افراد مشخص کرده است که باید اجرا شود چون در غیر اینصورت باید منتظر جرائم مالیاتی باشند. قبل از توضیحات در مورد کلوپ بهتر است با دسته بندی مودیان مالیاتی در بازار کار آشنا شوید:

اشخاص مطلع

ویژگی اصلی :  دسته ای که به روز تر از همه هستند یعنی پرونده خود را تشکیل داده اند و در مهلت مقرر تکالیف را انجام می دهند که معمولا یا توسط کارشناس و یلا توسط خود فرد مطلع انجام می پذیرد.

نقاط قوت : شامل خسارات ناگهانی  با سردرگم بودن نوع تکالیف و وظایف قانونی نمی شوند و با برنامه ریزی می توانند از هدر رفتن هزینه مالیاتی جلوگیری کنند

نقاط ضعف : ممکن است با عدم رعایت برخی اصول حرفه ای در تحریر دفاتر و یا افشا طرف مقابل شکست بخورند

اشخاص مالیات باخته 

ویژگی اصلی : این افراد دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند و خیلی راحت پذیرفته اند که باید هر ساله مالیات چند برابر بدهند و یا دلخوش توافق با ممیز خود هستند. غافل از اینکه با مرتبط شدن 2 سامانه دیگر مدل های دیگری از برگ تشخیص در انتظار آنان است.

نقاط قوت : با بدست آوردن توافق تا حدی مالیات کمتری نسبت به افرادی که دفتر و سیستم منظمی دارند پرداخت می کنند و از این بابت چند گام جلوتر هم هستند ولی در نقطه ای همانند مطالبات ارزش افزوده چند برابر از دیگر اشخاص متضرر می شوند .

نقاط ضعف : آشفتگی و نامنظمی به شدت  درکسب و کار آنها دیده می شود و بازنده مالیاتی محسوب می شوند. هر تکلیفی که برای آنها مشخص شود ناچار هستند سر تعظیم فرود آورند چون هیچگونه مدارک و مستنداتی ندارند.

اشخاص موسمی 

ویژگی اصلی : این دسته که جمعیت زیادی را در کشور شامل می شوند به اصلاح عامیانه ایرانی یک بوم و دو هوا هستند. یعنی هم یک روند تقریبا منظمی داشته اند و هم بعد از مدتی کلا سیستم مالیاتی را رها کرده اند. دلیل و توجیه اصلی آنها هم نداشتن برنامه است . نه می دانند کسب و کارشان ادامه دارد نه می دانند ندارد به تعبیری منتظر بازار می مانند که شبیه باد موسمی انها را به هر طرف که بوزد ببرد. حالا یا خوب می شود یا بد

نقاط قوت : اگر باد سمت خوب بیاید این اشخاص سود می کنند و درصدی هم بابت مالیات می پردازند و تمامی تلاش خود را برای بقا در این حالت به کار می برند که تا حدی شبیه مالیات باختگان می شوند.

نقاط ضعف : سیستم متعادلی ندارند چون روند مالیاتی آنها سال به سال متغیر است و ممکن است در بین این سالها به یکباره جریمه سنگینی شوند و تمامی دیوار چیده شده فرو بریزد.

اشخاص نوپا 

ویژگی اصلی : هنوز خیلی درگیر کارهای مالیاتی نشده اند و تازه بعد از مدت زمان 3 ماه و بیشتر بستگی به نوع کسب و کارشان دارد، مشخص می شود که تبدیل به کدامیک از حالتهای ذکر شده قبلی می شوند.

نقاط قوت : تا یکسال خیلی نباید نگران اتفاق خاصی باشند و بعد از آن هم اگرتراکنش زیادی نداشته باشند می توانند با ارائه نامه فعالیت خود را نزد سازمان امور مالیاتی محدود کنند.

نقاط ضعف : متاسفانه تمامی تلاش خود را برای رونق کسب و کار خود می کنند و در یک بازه زمانی طرف مقابل گزارشاتی از آنها ارائه می کند که در عین نوپا بودن متحمل جرائم سنگینی می شوند.

اشخاص قدرتمند 

ویژگی اصلی : در این حوزه افرادی قرار می گیرند که باصطلاح به آنها LTU یا مودیان بزرگ گفته می شود . شرکتها ، تجار و موسساتی که هم دولتی و هم خصوصی بوده و گردش عملیات فوق العاده بالایی را دارند.

نقاط قوت : همیشه در حاشیه امنیت به سر می برند چون برنامه آنها طبق مصوبات خاصی دنبال می شود و یکی از دلایل بزرگ ماندن آنها همین حاشیه امنیت است.

نقاط ضعف : ممکن است به دلیل غفلت مجریان مالیاتی یا طرفین مقابل خود که عمدتا پیمانکاران هستند مشکوک به رد دفاتر یا زیر سوال رفتن اظهارات خود شوند.

TAX SHOP چیست؟  

نام رویدادی است که در قالب کلوپ مالیاتی برگزار می شود . با توجه نیاز بیش ازحد در بین کارفرمایان به حل مشکلات مالیاتی و در اختیار داشتن یک مشاور مطمئن گروه پرشین حساب این کلوپ را با امکانات فوق العاده حرفه ای طراحی و راه اندازی نمود. بنیانگذار این ایده میثم حاجی محمدی است . بعد از برگزاری دوره صفر تا صد مالیات حالا نوبت اجرای عملی است و شرکت کنندگان نباید به حال خود رها شوند چون فرصت جذب پروژه های خوب و کسب درآمد را از دست می دهند. متاسفانه برخی از شرکت کنندگان با عدم اجرای قبلی و صرفا داشتن علاقه نتوانستند حرفه ای عمل کنند ، به همین جهت پیاده سازی این کلوپ در برنامه اجرایی پرشین حساب قرار گرفت . خوشبختانه هنوز قبل از انتشار جزئیات کامل آن علاقمندان زیادی درخواست حضور در این دوره را داشته اند و لی شاید از شرایط مطلع شوند بهتر تصمیم گیری کنند. این رویداد به صورت گروهی و کاملا عملی اجرا می شود. این دوره یکساله است که هر دو هفته یکبار برگزار می شود. در این کلوپ در هر جلسه یک پرونده دچار حادثه کالبد شکافی می شود و با ایده شرکت کنندگان و تایید کارشناسان پرونده جمع و باصلاح شکسته می شود. البته مربیان حرفه ای هم شرکت کنندگان را در این دوره جهت اجرا و ارائه بهتر همراهی می کنند.

کلوپ مالیاتی چه مزایایی دارد؟

این کلوپ مزیت های خیلی زیادی را شامل می شود که اگر  صرفنظر از تبلیغات صحبت کنیم مهمترین عناوین را فهرست وار خدمت شما ارائه می نماییم

  • اعطای کد مالیاتی کلوپ جهت اجرا پروژه های مالیاتی در سراسر کشور از طرف پرشین حساب
  • برقراری ارتباط پروژه ای بصورت گروهی با اعضا کلوپ
  • اجرای کاملا واقعی و ملموس انواع حوادث حتی شکست خورده در سامانه مالیاتی کشور
  • اجرای مطمئن هر نوع پرونده مالیاتی به همراه دریافت کد پشتیبانی
  • دریافت گواهینامه کلوپ مالیاتی ایران پس از قبولی در آزمون پایان دوره
  • قرارگرفتن در شرایط کاملا بحرانی انوع و اقسام پرونده مالیاتی در تمامی گرایش های بازار کار

شرایط ثبت نام در کلوپ مالیاتی ایران 

  1. داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته حسابداری ، مدیریت بازرگانی ، صنعتی، دولتی و امور بانکداری
  2. کارت پایان خدمت برای آقایان
  3. تکمیل فرم درخواست ثبت نام
  4. پشت سر گذاشتن دوره صفر تا صد مالیات با کسب رتبه A یا قبولی  در مصاحبه حضوری
  5. سابقه کار بیمه ای حداقل 2 سال کار حسابداری همراه با مالیاتی مستمر
  6. وجه واریزی مبلغ 14,000,000ريال بابت یک دوره یکساله کلوپ ( تخفیف دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری 1,500,00ريال) برای پذیرفته شدگان
  7. تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  8. تصویر شناسنامه و کارت ملی
  9. تصویر کارت دانشجویی برای دانشجویان
  10. گواهی اشتغال به کار و یا قرارداد پروژه مستقل

محل برگزاری دوره 

اولین دوره کلوپ مالیاتی در تهران برگزار می شود. و زمان آن 10 دی ماه می باشد.

مهلت ثبت نام 

آخرین مهلت ثبت نام  16 آبان ماه 1394 می باشد.

زمان مصاحبه : 10 آذرماه

ظرفیت این دوره 15 نفر می باشد 

سوالات متداول 

آیا حتما باید در دوره صفر تا صد شرکت کنیم ؟

حضور در این دوره الزامی نیست اگر در مصاحبه پذیرفته شوید نیازی به حضور در دوره صفر تا صد نخواهید داشت.

آیا امکان واریز بصورت اقساطی هست؟

خیر

به افرادی که در دوره صفر تا صد حضور داشته اند تخفیفی قائل نمی شوید؟ 

تنها دارندگان رتبه A  می توانند از تخفیف 1,500,000ريال استفاده کنند.

آیا ثبت نام بصورت گروهی شامل تخفیف می شود؟

بله گروه های دو نفره جمعاً 24,000,000ريال و گروه های سه نفره جمعاً 30,000,000 ريال پرداخت می کنند.

آیا این دوره ها فقط در تهران برگزار می شود؟ 

در حال حاضر اولین دوره در تهران و دیگر دوره ها در شهرستانهایی که نمایندگی داریم برگزار می گردد.

آیا مدرک هم ارائه می شود؟ 

بله همانطوریکه توضیح داده شد ارائه مدرک صرفا بعد از قبولی در آزمون صادر می شود.

آیا در این دوره تکنیک هم آموزش می دهید یا فقط اجرا گروهی است؟ 

خیر اجرا گروهی همراه با آموزش مربیان و ارائه راهکارهای تکنیکی همراه است.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :