فهرست مطالب

تیم پرشین حساب به نوبه خود انتصاب جناب آقای امیدعلی پارسا را به ریاست سازمان امور مالیاتی کشور تبریک عرض می نماید و برای ایشان و تمامی کادر زحمتکش این سازمان در جای جای ایران عزیز آرزوی موفقیت دارد. قطعا در سال ۹۸ رویکرد سازمان امور مالیاتی متفاوت از سالهای قبل است البته تضادی وجود ندارد ولی برنامه ریزی دقیق تری جهت پیشگیری از فرار مالیاتی صورت گرفته است که جا دارد مودیان و همه فعالان اقتصادی کشور هماهنگی بیشتری با معیارهای ابلاغ شده و قوانین مالیاتی کشور داشته باشند.

رییس سازمان امور مالیاتی

پارسا رئیس سازمان امور مالیاتی شد

هیات‌وزیران در جلسه دیروز خود که به ریاست حجت ‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی برگزار شد به امیدعلی پارسا به‌عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور رای اعتماد داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر هیات‌‌دولت، رئیس‌جمهور در این جلسه، ضمن تبریک به آقای پارسا به‌عنوان رئیس جدید سازمان امور مالیاتی کشور، توسعه و گسترش پایه مالیاتی، مقابله جدی با پدیده فرار مالیاتی و لزوم شفافیت در فرآیندها را مورد تاکید قرار داد.

حسن روحانی نقش نظام مالیاتی در جریان سالم اقتصادی کشور را با اهمیت دانست و گسترش فرهنگ مالیاتی، رابطه دو سویه رونق تولید و کاهش اتکای بودجه دولت به درآمدهای نفتی و سلامت سازمانی و مبارزه با فساد و بهبود سیستم الکترونیک مالیات را از اولویت‌های این سازمان ذکر کرد. امیدعلی پارسا سابقه مدیریت در سازمان برنامه و بودجه کشور را در کارنامه داشته و آخرین سمت وی نیز ریاست مرکز آمار ایران بوده است. هیات‌وزیران در ادامه، از خدمات رئیس پیشین سازمان امور مالیاتی کشور تقدیر کرد.

پیشنهاد مطالعه: کاربردی‌ترین مطالب سال 98 را اینجا بخوانید

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :