فهرست مطالب


سلام دوست همیشگی

شاید در نگاه اول این جمله ما کاملاً تبلیغاتی باشه و پیش خودتون اینطور فکر کنید که چگونه؟ جالب تر اینکه بدانید 3.5 میلیون ماهیانه ابداً مبلغی نیست که عجیب باشد الان حسابداری که بتواند تمامی امور را به خوبی اجرا کند کمترین حقوق ممکن است ولی مشکل اینجاست به محض اینکه ما این صحبت را می کنیم دوستان بلافاصله می پرسند شما پیدا کنید ما هستیم .

شاید باورتون نشه وقتی مدیران از ما نیروی مدیر مالی می خواهند انگار یک وزنه سنگین بر دوش ما قرار داده اند.البته ماهم حجت را تمام می کنیم و می گوییم نیروی مدیر مالی زیر مبلغ 3 الی 3.5 میلیون کار را قبول نمی کند. 95 درصد کارفرمایان موافق هستندو حاضرند این پول را بدهند. حالا کار ما سخت است بیشتر نیروهایی که برای مصاحبه دعوت می شوند سابقه کم به تبع تجربه کمی دارند ولی ادعا و انتظار زیادی دارند البته برعکس این قضیه هم که درصد کمتری هستند هم دیده می شوند. نیروهایی با استعدادهای خیلی زیاد انتظار حقوق پایین تری دارند.

 به روز بودن 

مهمترین شرط موفقیت افراد حرفه ای در حسابداری بروزرسانی اطلاعات است که از چندین راه بدست می آید. مشکلی خیلی از افراد و حسابداران در بازار کار دارند و هنوز بجای حل مشکل نگران بیکاری و یا کار دلخواه خود هستند.  من همیشه این نکته را خدمت دوستان عرض میکنم اگر بودجه کافی برای خرید کتابهای کاربردی را ندارید در بهترین کتابخانه های مرکزی عضو شوید چقدر هزینه دارد؟ حتی اگر از آنجا کتاب نگیرید و لی حضور داشته باشید و مطالعه کنید.

تیم ما هم در کنار محتوی رایگان آموزشی که حاوی مطالب ارزنده و دیگر فایل های کاربردی می باشد دوره ها و محصولاتی را عرضه می نماید که فنون اجرایی را آموزش می دهد و خوشحالیم که استفاده کنندگان به نتیج چشمگیری دست پیدا کنند و البته همت خودشان عامل اصلی است .

آمار فیلم های مشاهده نشده 

طبق نظر سنجی تیم روابط عمومی هنوز هم تعداد کاربرانی که محصول و فیلم آموزشی را خریده اند ویکبارهم مشاهده نکرده اند کم نیستند و یا یکبار حالت فیلم داستانی مشاهده می کنند همینطور دوستانی که در کلاس های مالیاتی شرکت کرده اند و هنوز جسارت جذب پروژه را بدست نیاوردند.

راهکار جدید ما 

راهکار جدید ما هم یک مدل سرمایه گذاری است که دستارود آن کسب درآمد بالاتر از 3 الی 3.5 میلیون تومان است .در همین بازار کار دوستانی هستند که نیاز به یک دوره کامل حسابداری دارند ولی نمی دانند کجا و چگونه استارت بزنند. ما در اقدامی جدید یک دوره انلاین طراحی کردیم که تمامی آموزش ها، تکنیکهای شغل حسابداری ، آموزش ابزارها از جمله نحوه استفاده از استانداردها، فنون بیان، روش بازاریابی و جذب پروژه ، اجرای کامل تکالیف مالیاتی و لوایح دفاعی در کمیسیون و بالاخره همه آن چیزی که یک حسابدار 3.5 میلیون تومانی رو به بالا  لازم دارد تهیه کرده ایم .

چرا آنلاین ؟

اولین دلیل این است که شاید شما خیلی وقت حضور در کلاس و یا مشاهده یک فیلم آموزشی را نداشته باشید و بخواهید در ساعتهای مشخصی هم آموزش ببینید. در این دوره ما همه هزینه های ایاب و ذهاب و انتخاب هر کلاس و از کار عقب افتادن شما بابت حضور در یک کلاس خوب را یکجا محاسبه کرده ایم و در قالب یک برنامه سریالی هر هفته برای متقاضیان ارسال میکیم .

دستورالعمل این دوره 

ما در پایان هر آموزش دستورالعملی در اختیار دوستان قرار می دهیم با این توضیح که اگر انجام ندهند و ایمیل نکنند از جلسه بعدی عقب می مانند حالا بیخیال ترین افراد هم با پرداخت مبلغ دوره و نگرانی از عدم دریافت جلسه بعدی به فکر اجرا می شود  و با همه گرفتاریهایش مجبور می شود جلسه را با دقت بررسی کند و تکالیف را انجام دهد. این در صورتی است که خودش به کمک این دوره به بروزرسانی خود  خدمت نموده است. ما نام این دوره را با اجازه شما برنامه تلویزیونی شماره 1 حسابداری شوید گذاشتیم.

اگر تصمیم تان برای کسب درآمد مطمئن جدی است همین الان عناوین دوره آنلاین را بصورت رایگان مشاهده کنید

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

3 پاسخ

  1. سلام آقای حاجی محمدی
    من زمانی هستم.حدود 10 سال تجربه کاری دارم و 40 سال سن.نرم افزار تخصصی ام همکاران سیستمه.تو این ده سال بالاترین سمتی که داشتم پست رییس حسابداری فروش برای 6 ماه در شرکت کالبر بوده.باعث و بانی اینکه من بیام رشته حسابداری یکی از دوستان هم خدمتی بود که سالهاست در پست معاونت مالی اداری با حقوق بالای 10 ملیون مشغوله در صورتی که من امسال پایه حقوقم 1600000 تومنه.صورت مالی تهیه نکردم.بهای تمام شده رو کار نکردم.اضهارنامه مالیاتی انجام ندادم با ممیز مالیاتی سر و کله نزدم.دفاتر قانونی تا حالا ننوشتم.البته مواردی که گفتم کار نکردم رو 50% باهاشون آشنایی دارم نه اینکه فکر کنید اصلا هیچ چیزی در موردشون نمیدونم.آقای حاجی محمدی بی رو دروایسی و بینی و بین اله اگه من در برنامه تلویزیونی شماره 1 حسابداری شوید ثبت نام کنم میتونم امید داشته باشم که بعنوان رئیس حسابداری حداقل مشغول بشم یا اینکه این سایت و بند و بساط هم یه راه دیگه برای سرکیسه کردن حسابدارهایی مثل منه.عذرخواهی میکنم که رک و راست حرفهام رو زدم چون دیگه کم کم به فکر اینم که اصلا این حرفه رو ول کنم و برم دنبال یه کار دیگه.ممنون میشم اگه جواب منو راست و حسینی بدید.از سایت خوبتون هم تشکر میکنم.موفق باشید.

    1. سلام آقای زمانی
      باید در پاسخ شما بگویم که با شناختی که بنده از جناب حاجی محمدی عزیز دارم هدف ایشان فقط افزایش مهارتهای جامعه حسابداری است در بازار کار ؛البته این را بگویم که ایشان فقط یک وسیله است که ابزار و راه درست را به شما نشان می دهد و 80 درصد بقیه به شما بستگی دارد و بس
      پرشین حساب یعنی متتم حسابدار به معنی محل توسعه مهارتهای من حسابدار
      موفق باشید

    2. سلام آقای زمانی
      باید در پاسخ شما بگویم که با شناختی که بنده از جناب حاجی محمدی عزیز دارم هدف ایشان فقط افزایش مهارتهای جامعه حسابداری است در بازار کار ؛البته این را بگویم که ایشان فقط یک وسیله است که ابزار و راه درست را به شما نشان می دهد و 80 درصد بقیه به شما بستگی دارد و بس
      پرشین حساب یعنی متمم حسابدار به معنی محل توسعه مهارتهای من حسابدار
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :