خدمات مالی حسابداری

واحد خدمات مالی حسابداری

این واحد خدمات زیر را پوشش می دهد که برای آشنایی بیشتر شما توضیحات مختصری از خدمات را ارایه می کنیم:

بررسی و اصلاح اسناد حسابداری

برخی از مجموعه بنا دلایلی نظیر عدم حضور حسابدار حرفه ای، اخراج حسابدار و یا انجام امور مالی توسط شخص مدیر اسناد مرتبی از نظر استانداردحسابداری و حوزه مالیاتی ندارند. مشکل این وضعیت درست در زمانی است که بازرسین ماده ۱۸۱ حوزه مالیاتی بطور سرزده به محل فعالیت شما مراجعه میکنند و سیستم شما را جهت بررسی به اداره امور مالیاتی انتقال می دهند . حال اینکه سیستم از نظر ثبت اسناد حسابداری و حتی بایگانی و گزارشات مالی کیفیت لازم را ندارد و گاها یک مشکل کوچک منجر به شکل گیری جرایم مالیاتی سنگین می گردد. مشکل دیگر فراخوان رسیدگی در قالب دعوتنامه ارسال دفاتر و مدارک است که نوع دیگر رسیدگی از طرف ادارات مالیاتی جهت تشخیص مالیات می باشد. اگر سیستم ثبت و نگهداری امور مالی شما به روز نباشد مهلت زیادی برای جبران وجود ندارد.

تیم اجرایی واحد خدمات مالی و حسابداری در این بخش تمامی ثبت ها، ثبت های معوق و اصلاحات و تعدیلات را بر اساس استانداردهای حسابداری پیاده سازی می نماید بطوری که در هر زمانی قادر به گزارشگیری از سیستم مالی خود خواهید بود.

مشاوره و پیاده سازی نرم افزارحسابداری

شاید شنیده یاشید نرم افزار حسابداری همه مشکلات امور مالی را حل نمی کند ولی نوع و انتخاب نرم افزار باعث شکل گیری انسجام خوب در رویدادهای خدمات مالی و مالیاتی می شود. یعنی شما نرم افزاری را بکار می گیرید که به فرایند ثبت و نگهداری رویدادهای مالی شما کمک کند. در این بخش تیم اجرایی پرشین حساب متناسب با نوع و حجم فعالیت شما بهترین گزینه نرم افزار حسابداری را به شما معرفی می کند و بتوانید بدون هر گونه هزینه اضافی از وجود یک سیستم خوب لذت ببرید.

طراحی و پیاده سازی ساختار بهای تمام شده

شما با محاسبه دقیق بهای تمام شده هر نوع کالا و خدمات، از نمایش سود ظاهری جلوگیری می کنید و با پردازش سود به صورت واقعی مجموعه خود را متحمل تعلق مالیات زیاد نخواهید کرد. هیچ تفاوتی نمی کند شما فروشنده یک کالا و یا ارایه کننده نوعی خدمت باشید و یا دارنده یک کارگاه و کارخانه باشید فقط حجم و مدل بررسی بهای تمام شده متفاوت است. این بخش نیاز به متخصص خاص خود دارد که واحد بهای تمام شده پرشین حساب این وظیفه را به بهترین شکل اجرا می نماید.

ایجاد و استقرار سیستم های حسابداری انبار، حقوق و دستمزد

کلیدی ترین ماژول های یک نرم افزار حسابداری بکارگیری و پیاده سازی مکانیزم انبار و حقوق و دستمزد است که می بایست کاملا تحت فرمان سیستم حسابداری اصلی شما باشد و واحد مالی را دچار دوگانگی نکند. کارشناسان سیستم های اطلاعاتی مجموعه به شما و حسابدارتان کمک می کنند این فرایند با ضریب خطای حداقل پیاده سازی و اجرا شود.

تهیه آیین نامه ها و دستورالعملهای مالی و کنترل داخلی

هر مجموعه ای با توجه به نوع فعالیت قانونی خود و جهت هماهنگی واحدها و پرسنل با امور مالی نیاز به تدوین دستورالعمل ها و آیین نامه هایی دارد که باعث افزایش امنیت در ساختار مالی اداری شود.تهیه و تنظیم آیین نامه انضباطی ساده ترین مدل این نوع اقدامات محسوب می شود.

تهیه و تنظیم صورتهای مالی اساسی

وقتی سیستم حسابداری شما مدعی افشای واقعیت باشد دیگر نباید دغدغه ای از لحاظ صورتهای مالی اساسی داشته باشید. کاربرد صورتهای مالی فقط هنگام ورود به بورس و یا اخذ تسهیلات نمی باشد بلکه نوعی سند قانونی برای پوشش اجرای استاندارد سیستم حسابداری شما می باشد.

تهیه و تنظیم صورتهای مالی تلفیقی

اگر شما دارای چندنین مجموعه بزرگ تجاری بازرگانی صنعتی هستید برای تلفیق عملکرد مالی خود می بایست صورتهای مالی تلفیقی را با رعایت نکات استاندارد پیاده سازی کنید تا ضمن ارزیابی بهره وری مجموعه ها از بروز هر نوع سوء استفاده و تقلب پیشگیری نمایید.

طراحی و پیاده سازی بودجه بندی

بودجه بندی در هر نوع فعالیتی نظام ورود و خروج نقدینگی شما را کنترل می کند و از هدر رفتن آن جلوگیری می نماید.ضمن اینکه در پیاده سازی ساختار بهای تمام شده یک رکن مهم محسوب می گردد.

با تکمیل فرم زیر یکی از کارشناسان ما جهت راهنمایی با شما ارتباط خواهند گرفت.

واحد خدمات مالی حسابداری

پس از تکمیل این فرم به پیام ارسالی ما در همین صفحه توجه فرمایید.

  • لطفا بطور خلاصه نیاز و یا مشکل خود در این بخش را بنویسید

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :