فهرست مطالب

با سلام

احتراماً باطلاع می رسانیم، شورای پول و اعتبار پرشین حساب مبلغ مشخصی را بابت اعتبار کاربرانی که قبلا آدرس الکترونیکی خود را از طریق خبرنامه ثبت نموده اند، در نظر گرفته بوده است که متاسفانه برخی از کاربران به دلیل مشغله و مشکلات فرصت کنترل پیام سامانه ما را نداشتند و یا فراموش کرده اند،در صورتی که هنوز از اعتبار خود استفاده نکرده اید وارید لینک زیر (مشاهده اعتبار) شوید و هر چه سریعتر دریافت اعتبار و یا انصراف اعتبار خود را از طریق دکمه های راهنما اعلام فرمایید. لازم به ذکر است مبلغ در نظر گرفته شده صرفاً مربوط به سال 1394 بوده و در سال جدید اعتبار نخواهد داشت.

635471776768892853

اعتبار شورای عالی پول و اعتبار پرشین حساب چیست؟ 

یک دستورالعمل اجرایی است که به واحدهای اجرایی مجموعه پرشین حساب مجوز برگزاری طرح های تخفیف در سراسر کشور را می دهد. شاید کلمه جشنواره یا فستیوال کلماتی اسپرتی باشند که برخی از افراد به مزایای تخصصی آن توجه نکنند. در صورتی که اگر بدانند فقط 3 روز فرصت دارند از اعتبار 200 الی 300 هزار تومانی این شورا بهره مند شوند حتی این فرصت را به همکاران و دوستان خود اطلاع دهند. ما بدون درنظر گرفتن هر گونه سود مضاعف، مصوب کردیم که نهایتاً هزینه پست و باربری را در بسته ها و فیلم های آموزشی در نظر بگیریم و بقیه قیمت ها را تخفیف منظور کنیم. با یاری خدا استقبال خوبی از طرح شده و فقط خواستیم از طریق این خبرنامه شما را مطلع کنیم تا اگر قصد استفاده از اعتباری که حق شماست را دارید خیلی سریع وارد صفحه ثبت نام شوید.

دوره غیرحضوری حسابداری و مالیات

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

3 پاسخ

  1. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت جناب آقای حاجی محمدی و تیم خوب و زحمت کش پرشین حساب ،
    از زحماتتون کمال تشکر را دارم ،از آقای حاجی محمدی که با وجود مشغله زیاد باز هم صبورانه تلفنی بنده را راهنمایی فرمودند و پاسخگوی من بودند و خانم ابراهیمی بخاطر حسن اخلاق و برخورد بسیار خوبی که با ارباب رجوع دارند نیز بی نهایت سپاسگزارم.امیدوارم سال95 سالی خوب و پر از سلامتی و شادی برای همه شما عزیزان باشد.

    1. سلام سرکار خانم کاکاوند
      ما افتخار میکنیم که خدمتگزار خوبی در جامعه هستیم
      برای شما آرزوی موفقیت دارم

    2. سلام به شما خانم کاکاوند
      نظر لطف شماست.آرزوی موفقیت برای شما دارم
      سال خوبی پیش رو داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :