فهرست مطالب

به نام خدای مهربان و عرض سلام و ادب محضر همه دوستان و کاربران عزیز

قبل از هر سخن جادارد در همین ابتدا به همه همکاران و دوستان عزیزم  خسته نباشید عرض کنم به خاطر اجرای موفق اظهارنامه مالیاتی . حتماً روزهای سخت و پر استرسی را پشت سر گذاشته اید تا بتوانید در روز پایانی اظهارنامه مالیاتی خودرا با موفقیت ارسال کنید. البته تعداد زیادی از کاربران خیلی زودتر  موفق به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود شده اند و روزهای آتی را به اجرای دیگر پروژه ها پرداخته اند. به این عزیزان هم خسته نباشید عرض میکنم و برای همه آرزوی موفقیت دارم .

واقعاً باید قبول کرد که در ایام ماه رمضان و گرمای شدید ، تحلیل و تنظیم اظهارنامه و صورت های مالی کار بسیار سخت و دشواری است . برای همه شما عزیزان قبولی طاعات و عبادات را از خداوند متعال خواستارم .

همچنین این روزها هم برای ماموران و کارمندان مالیاتی خیلی سخت در حال سپری شدن بوده و به این ودوستان هم خسته نباشید و خدا قوت عرض می کنیم . یکی از مشکلاتی که شاید تعداد زیادی از سوالات سامانه 35087 را تشکیل داده است ، نامعتبر بودن شماره رهگیری می باشد. مشکل به این صورت بوجود می آمد که وقتی شما شماره رهگیری پیش ثبت نام کد اقتصادی را در صفحه اول اظهارنامه وارد می کنید ، ممکن است پس از اتمام کار تکمیل اطلاعات و هنگام ارسال با پیغامی روبرو شوید که متن آن نامعتبربودن شماره رهگیری را به شما هشدار می دهد.

اصلی ترین دلیل نشان دادن این پیغام ، بوجودن آمدن پاره از مغایرت ها در هنگام ثبت نام و پیش ثبت نام شماره اقتصادی است . برای برطرف این مشکل می توانید به قسمت شماره اقتصادی سامانه عملیات الکترونیکی وارد شوید و در قسمت اصلاح اطلاعات پیش ثبت نام اطلاعات خود را که با رنگ قرمز مشخص شده است ، برطرف کنید.

اشکال بعدی در تایید شماره تلفن همراه مدیر عامل شماست که شما با انتخاب گزینه ویرایش ، فعال سازی کد را کلیک می کنید و با ارسال کد به شماره همراه می توانید آن را وارد محل مورد نظر کرده و ثبت خود را نهایی نمایید.

در پایان مجدداً به همه دوستان ، دانشجویان و مدیران عزیز خسته نباشید ویژه عرض میکنم  و آرزوی توفیق روزافزون برای یکایک شما دارم .

با تقدیم احترام

میثم حاجی محمدی

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :