فهرست مطالب

ipad-mini-creative-apple

به نام خدا و سلام به شما کاربران عزیز ، در این بخش یکی از امکانات روز دنیای حسابداری را به شما معرفی می کنم . یک برنامه نرم افزاری که با نصب آن بر روی iPad ، می تواند تمامی اخبار و اطلاعات به روز و تکنولوژی دنیای حسابداری را در اختیار شما قرار دهد . شما با عضویت در AICPA می توانید از این نرم افزار استفاده کنید .اعضایAICPA هم اکنون می توانند از مزیت های جدید مجله ی اخبار حسابداری بصورت الکترونیکی در iPad خود لذت ببرند.

این برنامه منبع قطعی همه ی اخبار حسابداری و یکCPA برای همه ی نیازهای روزانه ی شما است.

گرفتن اخبار ازJofA و CPA Letter Daily، و بیش از 15 نوع سایت خبریAICPA ، و همچنین محتواها، فیلم ها و بسیاری چیز های دیگر از مجله ی ماهانه یJofA ، از ویژگیهای این نرم افزار است .

این برنامه می تواند به صورت آفلاین استفاده شود وبه شما اجازه می دهد مقالاتی را که قبلا دریافت کرده اید حتی هنگامی که به Wi-Fi یا اینترنت متصل نیستید، بخوانید. این برنامه، هنگامی که دوباره به اینترنت متصل شوید، با آخرین اخبار روز، به روز رسانی خواهد شد.
برای دانلود این نرم افزار، عبارت “Journal of Accountancy” را در App Store بر رویiPad خود جستجو کنید. پس از نصب کامل، بر روی آیکون آن کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید تا بتوانید با استفاده از اطلاعات ورود AICPA.org خود، به برنامه وارید شوید. انجام این فرایند فقط یک بار ضروری است، نیاز نیست که اطلاعات ورود خود را مجددا وارد کنید، مگر اینکه آنها را درAICPA.org تغییر داده باشید.

قبل از اینکه بتوانید از این نرم افزار برای اولین بار استفاده کنید، بایدAICPA.org ورودی خود را اعتبار دهی کنید. اعضایی که اعتباردهی ورودی خود رادر AICPA.org نمی دانند یا هرگز درAICPA.org ثبت نام نکرده اند، می توانید تنظیم اطلاعات ورود خود را با بازدید ازAICPA.org و کلیک بر روی “ورود به سیستم” در بالای صفحه، بازیابی کنند.

برای دانلود Journal of Accountancy ، نرم افزار جدید ipod در App Store، اینجا را کلیک کنید.

http://www.journalofaccountancy.com/Issues/2012/Jun/Journal-of-Accountancy-News-App.htm

 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :