فهرست مطالب

از کجا شروع کنید بهتر است ؟

به نام خدا و سلام به همه پرشین حسابی ها ، امروز در خدمت شما هستم با ارائه یک روش حرفه ای گری در شغل حسابداری ، آیا تا بحال به کار تیمی و موفقیت های آن فکر کرده اید ؟ آیا تا بحال به چشم خود شاهد پیشرفت کارهای تیمی نسبت به کار انفرادی بوده اید؟

تیم تشکیل دهید و با قدرت در بازار حرکت کنید

در این تکنیک نحوه تشکیل یک تیم موفق به شما آموزش داده می شود ، همانطور که در عنوان مطلب برای شما نوشتم مبدأ حرکت دوران دانشگاه است ، اکثر دانشجویان رشته حسابداری و دیگر رشته های مالی ، خیلی تلاش می کنند با شرکت در دوره های کارآموزی تجربه کسب کنند و با انجام کارهای پاره وقت در ترم های بالاتر ، قدم محکمی برای پیشرفت در تخصص حسابداری بردارند . این خیلی خوبه ولی همه شاید نتوانند به این خوبی حرکت کنند و شاید فرصت کمتری برای دنبال کار رفتن داشته باشند و چه بهتر اینکه همگی شما افراد باتجربه ای شده اید و باهم میخواهید حرکت گروهی منسجم انجام دهید.

 تشکیل دوره کارآموزی خصوصی ویژه شما

دانشجویان حسابداری می توانند در اولین حرکت یک دوره کارآموزی خیلی خوبی را باهم راه اندازی کنند و بهترین استفاده را از آن ببرند . خیلی راحته ، شما بجای اینکه وقت خود را در دیگر موسسات برای شرکت در کلاسها تلف کنید ، می توانید از همان موسسه معتبر تقاضای استاد بصورت خصوصی کنید و باهم هزینه دوره را بصورت مشارکتی پرداخت کنید . تایم های خود را ست کنید و مثلاً 2 روز در هفته از او یا فردی که در این رشته با تجربه است بخواهید اجرای کار حسابداری را به همراه اصول استاندارد و نرم افزار و قوانین مالیاتی مهم به شما آموزش دهد.

پیشنهاد میشود بخوانید: چی شد درآمدم از حسابداری به درآمد پزشکان رسید؟‌

مذاکره با اساتید و دوستان آشنا برای انجام کار حسابداری

حالا شما دوره را گذرانده و آماده شروع به حرکت در بازار می شوید . اولین مزیت تشکیل تیم ایجاد لینک برای شماست . بر فرض شما یک گروه 4 یا 5 و یا 6 نفره هستید که هرکدام از شما دوستان و آشنایی دارید که نیازمند کار حسابداری است . ممکن است در یک ماه فقط یکی از شما بتواند موفق به جذب مشتری شود و با تقسیم سود ، سهم کمی برای آنها بوجود بیاید . ولی به مرور مطمئناً بازار شما شلوغ خواهد شد . یکی از بهترین لینک ها اساتید دانشگاه می باشد . شما می توانید به اساتید خود اطلاع دهید که یک گروه قدرتمند حسابداری هستید که می تواند با مصاحبه فنی و دریافت صلاحیت ، کارهای مالی و مالیاتی را با نازلترین قیمت انجام دهید.

حالا می توانید اولین شرکت را به ثبت برسانید

پس از اتمام دانشگاه و انجام پروژه های کوچک توسط اعضای گروه ، حالا شما یک تیم قدرتمند با یک رزومه خوب دارید که اساتید هم شما را تایید می کنند ، پس می توانید شرکت خود را بطور رسمی و بارعایت موارد قانونی به ثبت برسانید و با یک شراکت سالم کار را جلو ببرید و با جذب نیروی حرفه ای و کارآموز پروژه ای بیشتری را از آن خود کنید .
پس از چند سال با به روز کردن اطلاعات خودتان و خدمات حرفه ای در شرکت می توانید شرکت هلدینگ مالی ، حسابداری راه اندازی کنید .

امیدوارم بتوانید به خوبی این تکنیک را اجرا و عملی کنید و موفق شوید .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :