فهرست مطالب

588172_orig

به نام خدا و سلام به شما کاربران و علاقمندان محترم ،

بعد از اینکه یک خسته نباشید جانانه در پست شب عیدی ها به شما و همه مودیان عزیز عرض کردیم ، جا دارد از کلیه دست اندرکاران اجرای این فرآیند که در راس آن کارکنان زحمت کش سازمان امور مالیاتی می باشند ، تشکر ویژه داشته باشیم ، من این چند روز خیلی تو اداره مالیاتی رفتم و از نزدیک شاهد زحمات آنها بودم ، هنوز هم با توجه به اینکه سامانه الکترونیکی راه اندازی شده ، بازهم تو این اداره ها قیامتی است ، وای به روز 31 ام ، البته اکثر مودیان موفق به ارسال اظهارنامه ها شدند ولی به گفته سرپرست یکی از این اداره ها ، ترافیک بالای فضای اینترنت و مشکلات سرور سایت عملیات الکترونیکی ، همه باهم باعث شده کار ارسال اظهارنامه با کندی و گاها” خطاهای غیر قابل پیش بینی مواجه شود. به همین جهت بسیاری از کاربرانی که موفق به ارسال اظهارنامه از طریق سامانه الکترونیکی نشدند به صورت حضوری به ادارات مراجعه می کنند، و به این ترتیب حجم مراجعات بالا می رود .

لازم به ذکر است همزمان شدن ارائه گزارشات فصلی بهار92 و اظهارنامه مالیاتی هم ترافیک ادارات را زیاد کرده و هم شلوغی فضای اینترنت را رقم زده است ، کارکنان سازمان امور مالیاتی در سراسر کشور این روزها ، خیلی پرکارتر و پر انرژی تر مشغول به فعالیت هستند و لی یک کمی هم باید به آنها حق بدهیم که  فشار زیادی را متحمل می شوند و با یک کمی همکاری می توانیم رویداد 31 تیر را به سلامت به پایان برسانیم .

یکی از سوالات خیلی زیادی که من در سازمان امور مالیاتی زیاد شنیدم ،  اصلاح اظهارنامه است ، و اینکه چرا گزینه اصلاح غیر فعال است ؟ پاسخ سازمان امور مالیاتی این است که نگران نباشید ، بعد از 31 تیر طی یک فراخوان از رسانه ها ، این آیتم به مدت کوتاهی فعال می شود و همه مودیانی که قصد اصلاح آن را دارند می توانند تنها یکبار این عملیات را درسامانه انجام دهند ، پس اگر برای این سوال به سازمان می روید ، مطلع باشید .

در پایان بازهم از طرف شما کاربران عزیز به همه دست اندرکاران امور مالیاتی کشور خسته نباشید عرض می کنیم و آرزوی موفقیت در کارهایشان را داریم .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :