فهرست مطالب

Is-Technology-Eating-Away-at-our-Personal-Relationships

راه اندازی اولین شبکه اجتماعی بورس و بازار سرمایه با حمایت دانشگاه صنعتی شریف

اولین شبکه اجتماعی، اطلاع رسانی و تحلیلی بورس و بازار سرمایه ایران با حمایت دانشگاه صنعتی شریف و توسط شرکت سورن سیستم شریف راه اندازی شد.

در سال حماسه سیاسی و اقتصادی و در راستای حمایت از سرمایه ملی، اولین شبکه اجتماعی بورس و بازار سرمایه با حمایت دانشگاه صنعتی شریف راه اندازی شد. شبکه اجتماعی سهام‌یاب با هدف یکپارچه‌سازی اطلاعات مورد نیاز سرمایه‌گذاران، به اشتراک گذاری ایده‌ها و نظرات کاربران در حوزه بورس و بازار سرمایه و جذب حداکثری سرمایه‌ها به بورس راه اندازی شد. این شبکه برای اولین بار در هفتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه که در تاریخ 17 لغایت 20 اردیبهشت ماه سال 92برگزار گشت، به صورت رسمی رونمایی شد و مورد استقبال بسیار گرم فعالان بازار قرار گرفت.
سهام‌یاب به صورت یک شبکه اجتماعی طراحی شده که کاربران با عضویت در آن علاوه بردنبال کردن افراد و نمادهای بازار سرمایه، در جریان آخرین اخبار، تحلیل‌ها و اطلاعیه‌های پیرامون نمادهای مورد نظر خود قرار می‌گیرند و ایده‌ها و تحلیل‌های خود را به اشتراک می‌گذارند.

سهام‌یاب با الگوبرداری از برترین شبکه‌های اجتماعی دنیا و سایت‌های تخصصی حوزه بورس و بازار سرمایه و با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های نرم افزاری توسط فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف راه‌اندازی شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سهام‌یاب؛ www.sahamyab.com مراجعه نمایند.

منبع : سایت دانشگاه شریف

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :