فهرست مطالب

سلام دوستان

حتما یکی از نگرانی شما در حین استخدام در یک شرکت ویا موسسه ارائه ضمانت است که معمولاً بصورت سفته می باشد. بنده قبلا در مورد منطقی بودن میزان و نحوه ارائه سفته مشاغل مالی مطلبی را منتشر کردم  و تا حدودی این هشدار را دادم که نباید بخاطر ارائه سفته عقب نشینی کنید و فرصت را از دست بدهید. چون این اساس کار حرفه ای است . شما هم جای کافرما باشید خیلی اطمینان پیدا نمی کنید که تمامی قصه حساب و کتاب خود را بدون هیچگونه تضمینی در اختیار فرد دیگری قرار دهید.

نظر دیگر من درمورد سفته اینطور است که همیشه وقتی کارفرما از شما سفته بخواهد میتوانید به دید مثبت نگاه کنید نه منفی . البته من قصد طرفداری و حمایت از کارفرمایان را ندارم بلکه میخواهم شما را از دلواپسی درآرورم . دید مثبت اینطور است که کارفرما نگران از دست دادن شماست چون برای او هم سخت است دوباره آگهی بدهد و به دوست و آشنا سفارش دهد که یک نیروی خوب امور حسابداریش را در دست بگیرد.

داستان سوگند نامه ….

همانطوریکه میدانید در رشته های تعهد آور مانند پزشکی و حقوق و … افراد پس از فارغ التحصیلی سوگند نامه ای را قرائت می کنند مبنی بر اینکه مسئولیت شغلی رشته ای که  در آن تحصیل کردند را به نحو احسن انجام دهند. در حسابداری هم شما با چند اصل مهم آشنا می شوید . اصولی که رازداری را به خوبی آموزش می دهد اما شما هیچوقت سوگند یاد نمی کنید. داستان از این قرار است که ما در همایش موفقیت در حسابداری یک ابتکار جالب برای اولین بار برنامه ریزی کرده ایم و آن اینکه به اتفاق شرکت کنندگان سوگند نامه حسابداری را با صدای بلند قرائت می کنیم . سوگندنامه ای که شاید یکبار برای همیشه خواند ه شود ولی داخل آن تمام مواد و متریال وجدان، انگیزه ، اطلاعات کاربردی، اخلاق حرفه ای ، برنامه سعی و تلاش، مرام و معرفت ، روابط و خانواده و بالاخره خیلی از موارد مهم دیده می شود.

تمامی شرکت کنندگان در حضور دوستان حرفه ای خود این سوگند را می خورند که هرگز…….. و حتما………و خیلی زود…….. به گفته های خود جامعه عمل بپوشانند.

اگر شما به خودتان و توانمندیهای خودتان ایمان و باور نداشته باشید دیگر نباید خیلی انتظاری از بازار و کار و حتی دوستان خود داشته باشید و اگر شما به خودتان ایمان دارید نباید دلواپس عقب افتادن از دیگر همکاران خود در بازار کار باشید چرا که می دانید و آگاهی دارید با بروزرسانی و تقویت خود خیلی سریع به موفقیت های مثال زدنی خواهید رسید.

ورود ممنوع

ورود ممنوع این همایش برای دوستانی است که صرفاً تمامی آرزوهایشان در کارمندبودن و استخدام شدن رقم می خورد و حرکت روبه رشد آنها فقط تغییر جایگاه در آن مجموعه است. در این همایش بهترین کارمندان کشور از کم رنگ شدن تمایلات خود برای همکاری در آن مجموعه صحبت می کنند در مقابل از علاقمندی شدید خود و برنامه ریزی مستمر برای اجرای کار مستقل صحبت خواهند کرد. در این همایش همه باهم دوست هستند و یک همایش خشک و کسل کننده و تبلیغاتی نیست . همه از هدفهایشان حرف می زنند و ما هم به کمک کارشناسان سعی در جهت دهی انتخاب آنها داریم. هر فردی از تجربیات خود سخن می گوید و در نهایت سوگندنامه که اصلی ترین شرط فعالیت در حوزه حسابداری است، قرائت می شود.

دیگر مطالب مرتبط با این پست:

میزان ضمانت یک حسابدار چقدر است؟

نحوه آموزش حسابداری در پروژه (رایگان)

بدافزار حسابداری چیست؟

مدل کسب و کار حسابداری

حسابداری مشاغل :آموزش نرم افزار هلو(ویژه مشاغل)

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :