فهرست مطالب

IAS-37-Provisions-Global-Accountant

هفته جهانی حسابدار بر همه  تلاشگران عرصه حسابداری مبارک باد

به نام یکتای بی همتا و سلام به همه کاربران عزیز و محترم ، همانطوریکه می دانید دوم تا هشتم دسامبر ( 16 تا 23 آذر) هرسال از طرف فدراسیون بین المللی حسابداری (IFAC) به عنوان هفته جهانی حسابدار انتخاب شده است . هفته حسابدار و پیشاپیش روز حسابدار را به همه شما تبریک عرض میکنم و امیدوارم بدون وقفه در دنیای پر تلاطم حسابداری با قدرت و اقتدار در حرکت باشید . حسابداری شغلی است با حساسیت ها و دقت های خاص خود به همراه دانش فوق العاده بالا و به روز ، از این رو لازم است یک خسته نباشید جانانه عرض کنم به همه حسابداران و فعالان امور مالی ، کسانی که سعی می کنند با تلاش های مثال زدنی ، به بهترین شکل ممکن تخصص خود را در اجرای کار پیاده سازی کنند و چه بسا افراد ، گروه ها و مجموعه هایی را از افتادن در باتلاق مشکلات و شکست خوردن نجات دهند. از حسابداران مبتدی تا مدیران حرفه ای مالی و حسابرسی همه به اندازه جایگاهی که در آن قرار گرفته اند تلاش می کنند ذره ای از اعتبار حسابداری کسر نشود .

سود خالص شما در سالی که گذشت چقدر بوده است؟ 

در سالی که گذشت ممکن است شما در یک یا چندین جا و یا در مرحله تحصیل مشغول به فعالیت بوده اید؟ چه سنجشی از عملکرد خود بدست آورده اید؟ بیایید باهم برای اولین بار عملکرد خود را بصورت چیدمانی مرتب و بتاریخ در روی برگه و یا در اکسل ثبت کنیم و میزان سود و زیان خود را در قالب نقاط مثبت و منفی محاسبه نماییم . ببینیم در سالی که گذشت چقدر زحمت کشیده ایم و چقدر اشتباه کرده ایم ؟ یکی از راه های موفقیت در حسابداری سنجش عملکرد خودمان است . شما باید خودتان این سنجش را انجام دهید و بصورت واقعی محاسبه کنید ، البته می توانید نظرخواهی و یک گزارش آماری هم داشته باشید و در نهایت خودتان هستید که بهتر از بقیه در مورد عملکردتان نظر می دهید . سود شما جدای از کسب درآمد خیلی خوب می تواند اعتبار ، اطلاعات و حرکت های سازنده شما در یک بازه زمانی باشد . و البته می توانیم زیان دیده هم شده باشیم . زیان های من و شما می تواند جدای از ضررهای مادی و شکست خوردن ، سهل انگاری ، کند حرکت کردن در کسب اطلاعات به روز ، توجه نکردن به نقاط ضعف ، کم حوصله شدن ، گرفتاری در کار و خدایی نکرده بی اعتباری و کم کاری باشد .

accounting04

از یک تا 10 امتیاز دهید 

بعد از ثبت میزان عملکرد خود حالا نوبت نمره دادن است . معیار را 10 در نظر بگیرید و امتیاز دهید . اگر زیر 3 باشید نیاز به مشاوره و آنالیز مشکلات خواهید داشت ، شاید راهی که در پیش گرفته اید شما را وادار به گرفتن این امتیاز کرده باشد و با اینکه تلاش زیادی می کنید نتیجه گیری خیلی خوبی نداشته باشید . به هر حال بین1 تا 5 نمره خوبی نیست و دارای نقاط ضعف نسبتاً زیادی است که با برنامه ریزی اصولی و منسجم می تواند به امتیاز 10 برسد. در کنار نمره پایین ها ، کار امتیازهای بالاتر به مراتب سخت است . منظورم کسانی است که نمره 10 را کسب کرده اند ، افرادی که انتظارات از آنها زیاد است و الگوی دیگران هستند. مطمئناً کسانی که به نمره 10 و نزدیک به آن دست پیدا کرده اند کانال های خیلی خوبی را پیدا کرده اند و با کوشش زیاد به سمت موفقیت در حرکت هستند. شخت شدن این موضوع به این علت است که همیشه باید خود را در این جایگاه و بالاتر حفظ کنند و هرگز به جهت مخالف حرکت نکنند .

در صورت تمایل امتیازات خود و علت های آن را در قسمت ارائه نظرات ، می توانید ارسال کنید .

من به نوبه خودم برای همه شما دوستان عزیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با رکاب زدن بی امان در مسیر سنگین دستیابی به موفقیت پر شتاپ و پرتوان جلو بروید و لحظه ای خستگی و مشکلات پیش پا افتاده شما را مایوس و ناامید نکند . در پایان مجدداً هفته حسابدار را به شما تبریک می گویم .

پیروز و موید باشید.

 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :