فهرست مطالب

این ماجرا مربوط می شود به سالهای ۸۷ و ۸۸ که من هنوز بطور پیمانی با مجموعه صنایع الکترواپتیک صا ایران همکاری می کردم البته همکاریم حالت سرکشی و کنترل حسابها و مطالبات با دیگر شرکتها بود و کار تخصصی محسوب نمیشد. تعداد سفرهای ماموریتم از اصفهان به تهران زیاد بود و چون جایی برای قرار و دریافت مدارک کارفرمایان نداشتم مجبور بودم در همان ترمینال بیهقی سالن انتظار مسافران قراربگذارم. این کارفرمایان معمولا پیمانکارانی بودند که برای دیگر شرکتها کارهای مقطعی عمرانی انجام میدادند و کارشان در حد ثبت چند سند و دفترنویسی بود.

خیلی با خودم کلنجار رفتم که اینکار را انجام بدهم یا نه ؟ تا دیدم دیگر راهی ندارم و فرصت هم کم دارم تا از محل ماموریتم به محل کارفرمایان مراجعه کنم. پول کافی هم نداشتم که در لابی هتل و دفاتر کرایه ای باهاشون قرار ترتیب بدهم، ناچار شدم موقع برگشتم به اصفهان در همان ترمینال بیهقی قرار بگذارم.

البته همه راضی نمی شدند و تا وقتی اسم ترمینال بیهقی را می آرودم پشیمان میشدند و اعتماد نمیکردند ولی در این بین افرادی بودند که اعتماد می کرند و مدارک مالی خود را به ترمینال بیهقی می آوردند.

واقعا کار سخت و پرمسوولیتی بود زونکن مردم همراهم در اتوبوس! ولی یک انرژی مضاعفی داشتم، اینکه با دست خالی و بدون کمک شخص دیگری توانسته بودم از زمان پرتم درآمد زایی کنم.

جالب تر اینکه چندی پیش در ابتدای امسال یکی از کارفرمایان ان موقع که شماره جدیدم را نداشت و از طریق جستجو در اینترنت موفق به تماس با من شده بود زنگ زد و پرسید آیا هنوز می تواند در ترمینال با من قرار بگذارد یا خیر؟ که آدرس دفتر تهران را به ایشان دادم کلی خوشحال شد و بهم تبریک گفت. ایشان هم پیشرفت کرده بود و الان مقیم کشور آمریکا بود که برای رسیدگی به پرونده هایش وارد کشور شده بود.

مصاحبه جالب و غافلگیرانه از این ماجرا

برادر و خواهر عزیزم اگر هدف دارید برایش مبارزه کنید نه تلاش!

خیلی وقت ها ما تلاش می کنیم ولی نتیجه لازم حاصل نمی شود به نظر من بعضی وقت ها باید وارد مبارزه شوید، مبارزه با مشکلاتی که همه از آن دم می زندند و به نوعی تسلیم آن هستند. به دانشجویان عزیز هم پیشنهاد میکنم این مبارزه را در درس و دانشگاه دنبال کنند و برایش برنامه ریزی کنند. دغدغه شماها باید کسب درآمد خوب با تاکید بر بنیه عملی باشد نه اینکه افزایش مقاطع تحصیلی بدون پشتوانه و برنامه های مالی.

کارشناسی ارشد حسابداری خوبه ولی شما را از هدفتان دور نکند!

این سوال را خیلی از حسابداران می پرسند که آیا کارشناسی ارشد میتواند موفقیت آنها را در بازارکار تضمین کند؟ باید عرض کنم بله هر اتفاق خوبی خوب است که کارشناسی ارشد هم یک اتفاق خیلی خوب است. ولی باید در راستای هدف شما باشد نه خود هدف ! چون خود هدف باشد برنامه درآمدی برایتان رقم نمیخورد! کارشناسی ارشد به تنهایی کاری برای شما رقم نمیزند بلکه می تواند مکمل جایگاه شما در رزومه و بازارکار حسابداری باشد.

یک حسرت و یک آرزو

در ان سالهایی که در در ترمینال بیهقی سردرگردان بود آرزو داشتم یک محلی بود که این نکات را به من آموزش میداد تا در کنار تجربیات تخصصی بدانم دقیقا چگونه پروژه ها را مدیریت کنم؟ افزایش درامد بدهم؟ و مهمتر از همه چگونه قیمت بدهم تا همکاری ام ادامه دار و چند برابر شود. الان این آرزوی من به ثمر نشسته و خیلی خیلی خوشحالم که بازخورد آن در سراسر کشور طنین انداز شده است. نام این آرزو دوره غیرحضوری حسابداران ثروت آفرین است

اگر می خواهید بدانید چه افرادی مثل خودم با دست خالی به درآمد خیلی خوب رسیده اند می توانید نظرات و ماجرای موفقیت آنها را در لینک زیر مشاهده فرمایید.

در ادامه مشاهده کنید : 

ماجرا و چگونگی موفقیت حسابداران تهرانی و غیر تهرانی با دست خالی

من به شخصه تا زمانی که پتانسیل بازارکار حسابداری انقدر زیاد باشد دست از کمک رسانی بر نمیدارم تا روزی که هیچ حسابداری درآمدش کم و پایین نباشد .

موفق باشید

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام لطفا دانشجویان را بیشتر راهنمایی کنید واقعا ما داریم انگیزه خودمون را از دست میدیم وقتی میبینیم درس میخونیم اما بازار کار ما را قبول نمیکنه واز افراد دارای سابقه درحسابداری استفاده میکنه بلاخره برای ماهم باید این سابقه از یه جایی شروع بشه دیگه.امید ما دانشجوها به راهنمایی های مفید پرشین حساب است.

    1. سلام به شما
      پیشنهاد میکنم همین الان فایل صوتی نگرانی را که در سایت منتشر شده گوش دهید
      بارهم اگر سوالی بود مطرح کنید خوشحال خواهم شد کمکتون کنم . سابقه کار پارتی می خواهد و اسم این پارتی به روز بودن اطلاعات تخصصی شماست پس زمان را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :