فهرست مطالب

رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس با اشاره به آغاز ثبت‌نام از متقاضیان شرکت‌ در بیست و دومین دوره آزمون‌های حرفه‌ای‏ از روز ‌شنبه، 30 آذر ماه جاری گفت: زمان برگزاری این آزمون‌ها در روزهای اول، دوم و بیست و دوم اسفندماه امسال خواهد بود.

رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در بیست و دومین دوره آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه‏، از ساعت 8 صبح روز ‌شنبه 30 آذر ماه جاری آغاز و تا ساعت 24 روز شنبه 7 دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، حیدر فروغ‌نژاد با بیان اینکه فرآیند ثبت‌نام بیست و دومین دوره آزمون‌های بازار سرمایه کاملا اینترنتی و از طریق سایت اداره آموزش و امور گواهینامه‌های حرفه‌ای به نشانی reg.seo.ir خواهد بود‏، خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی ‏درخصوص این آزمون از طریق سایت مذکور در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود با توجه به مصوبه اخیر هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار برخی دستورالعمل ها به سرفصل درس مقررات گواهی نامه های حرفه ای افزوده و همچنین اصطلاحات انگلیسی آزمون های معامله گری بروزرسانی شده است، لذا به داوطلبان توصیه می شود تا با مراجعه به سایت مذکور از این تغییرات آگاهی یابند.

فروغ نژاد با بیان اینکه دو شهر یزد و کرمانشاه به آزمون های بازار سرمایه افزوده شده اند، تصریح کرد : دوره آتی آزمون ها در هشت استان تهران، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس، مازندران، کرمانشاه و یزد برگزار خواهد شد.

رییس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای سازمان بورس اظهار داشت : زمان ویرایش اطلاعات شرکت کنندگان نیز از ساعت 8 صبح روز شنبه 14 دی ماه تا ساعت 24 روز یکشنبه 15 دی ماه خواهد بود .وی ادامه داد : در زمان ویرایش، امکان ثبت نام وجود ندارد. لذا به داوطلبان توصیه می‌شود ثبت نام خود را در روزهای آغازین تکمیل کرده و آن را به روز و ساعت پایانی موکول نکنند.

فروغ نژاد افزود: به داوطلبین توصیه می‌شود قبل از اقدام به خرید اعتبار برای هر آزمون، حتماً به برنامه زمان‌بندی برگزاری آزمون که در اطلاعیه ثبت نام آمده دقت نموده و هم پوشانی آزمون‌ها را بررسی و از خرید اعتبار و ثبت نام در آزمون‌های هم زمان خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: این آزمون‌ها (به جز مدیریت سبد اوراق بهادار) در روزهای پنج شنبه و جمعه، اول و دوم اسفندماه سال جاری در تهران و هفت حوزه دیگر برگزار خواهد شد. همچنین به منظور رفاه حال داوطلبین، این دوره از آزمون‌ها در دو حوزه جدید یزد و کرمانشاه نیز برگزار خواهد شد.فروغ نژاد در خصوص آزمون مدیریت سبد اوراق بهادار گفت: این آزمون در روز پنج شنبه بیست و دوم اسفندماه امسال به صورت الکترونیکی در تهران برگزار خواهد شد.

منبع : پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :