فهرست مطالب

backup_cd

[box type=”success” align=”aligncenter” ]این تجربه توسط آقای مجید اورنگی ، مدیر مالی رایانه حساب و مشاور امور مالی ارائه شده است . [/box]

با عرض سلام به همه کاربران خوب پرشین حساب ، من مجید اورنگی هستم مدیر مالی چند شرکت تجاری و بازرگانی در شهر اصفهان ، بصورت اتفاقی با سایت پرشین حساب آشنا شدم و بخش ارسال یک تجربه در این سایت توجهم رو جلب کرد و پیش خودم گفتم چقدر خوبه که میتونم از این طریق به دوستان و همکاران یک تجربه یا بهتر بگم یک هشدار را اطلاع دهم . کاربران عزیز توجه کنند که نحوه پشتیبانی در کار حسابداری خیلی مهم است . همین دو هفته پیش ، شاهد یک اتفاق خیلی بد بودم . یکی از حسابداران و همکاران را که از قبل می شناختم تو یک دردسر افتاده بود ، تمامی اطلاعاتش درست 2 روز قبل از تکمیل اظهارنامه عملکرد 91 پاک شده بود ، هارد ایران و شرکت تولید کننده نرم افزاری هم نتونستند براش کاری بکنند ، آره فکر همه جارو کرده بود غیر از یکجا ، بعد از اینکه تمامی اطلاعات را از روی سیستم بر روی هارد اکسترنالش کپی کرده بود ، نتونست دوباره اون هارو بازبینی بکنه ، هم سیستم و هم هاردش هیچکدوم کارش رو جلو نبردند ، هارد اکسترنال فقط کافیه یک ضربه کوچولو بخوره کار تمومه ، دیگه بازبینی اون کار کرم الکاتبینه .
دوستان و کاربران عزیز توجه داشته باشند بهترین و مطمئن ترین پشتیبان گیری اطلاعات حسابداری شرکت شما همان روش سنتی است ، شما باید بصورت هفته ای و یا حداکثر ماهیانه تمامی داده ها و اطلاعات را بر روی سی دی یا دی وی دی رایت کرده و در یک مکان مطمئن بایگانی و آرشیو نمایید .
انشاءالله در تمامی مراحل شغلی و زندگی موفق باشید و هیچوقت دچار این مشکلات نشوید .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :