فهرست مطالب

با سلام به کاربران عزیز ، در این بخش سعی میکنم شما را با مدرنترین تکنولوژی نرم افزارهای حسابداری آشنا کنم . در دنیای امروز کاربرد نرم افزار های با کیفیت حسابداری بصورت آنلاین بسیار زیاد شده و همه روزه تعداد افرادی که از استفاده آن بهره می برند ، زیادتر می شود . همچنین با نصب اینگونه نرم افزار ها بر روی گوشی های همراه ، می توان گفت قابلیت های آنها چند برابر شده است .

امروز من قصد دارم یکی از پرکاربرد ترین نرم افزار های حال حاضر جهان را برای شما تشریح کنم . نام این نرم افزار Xero است ، شاید در اولین نگاه امکانات این نرم افزار شبیه دیگر نرم افزار های مدرن حسابداری باشد و آنچنان فرقی نداشته باشد ولی با افزودن بعضی از قابلیتها و نصب آن بر روی iPhone ، این پکیج توانست خود را به عنوان یکی از بهترین و حرفه ای ترین ابزار کاربردی دنیای حساب معرفی کند . البته دامنه فعالیت Xero بسیار گستره تر از یک نرم افزار حسابداری است و مواردی مانند بازاریابی پیشرفته ، راه اندازی کسب و کار و نحوه سرمایه گذاری را تحت پوشش خود قرارداده است .

450x300_1phone

Xero با بوجود آوردن یک پلتفرم جهانی در حسابداری آنلاین ، توانسته هرگونه تنوع در زمینه مالی ، شخصی و سرمایه گذاری را ایجاد کند. ساده ترین مشتریان هم از این نرم افزار حسابداری استفاده می کنند و احساس رضایت دارند .

از مهمترین قابلیت های مهم این نرم افزار می توان به افزونه های نصب شده اشاره کرد که با نصب بر روی یکی از پیشرفته ترین گوشی های همراه استفاده از آن را راحت تر نموده است ،

                    برخی از این افزونه ها شامل موارد زیر است :

• Sure Payroll : یکی از افزونه های آنلاین می باشد که با لینک شدن به سیستم مالیات و مقررات مالیات حقوق و دستمزد ، به راحتی دستمزد کارکنان و مبلغ پرداختی به آنان را محاسبه می کند .

• WorkflowMax : یکی از پرکاربردترین افزونه های ترکیبی در Xero است که مدیریت خرید و سفارشات و صدرو فاکتور ها را برعهده دارد . گزارشات بسیار دقیق و پیشرفته این سامانه کاربر را قادر می سازد بطور ملموس میزان گردش نقد و نقدینگی خود را پس از هزینه یابی بدست آورد و در هر لحظه قادر است گزارش سود و زیان دقیقی ارائه نماید . همچنین لینک شدن فاکتور ها و سفارشات خرید در گزارشات نموداری کمک بزرگی برای اطلاع از نحوه عملکرد مشتریان شما دریک بازه زمانی مشخص را ، بدست می آورد .

• Vend یا داد و ستد کردن از دیگر بخش های مکمل نرم افزاراست که هرگونه ورود و خروج مشتریان به سیستم صدور فاکتور را بررسی نموده و بلافاصله میزان بدهی و طلب آنها را محاسبه می کند ، همچنین می تواند با توجه به این بررسی و لینک شدن با بانک شما ، میزان قدرت سفارش خرید را گزارش نماید .

InQube-iPhone-01

از موارد دیگر این نرم افزار ایجاد یک فروشگاه آنلاین است که با پشتیبانی قدرتمندی ارائه می شود و از موارد کاربردی آن می توان به پشتیبانی در زمینه مالیات بر ارزش افزوده و مالیات فروش از سوی GST ( حوزه مالیاتی ایالات متحده آمریکا ) اشاره کرد.
تاکید و تلاش مجریان طرح Xero ، ارائه یک نرم افزار ساده با امکانات بسیار بالا می باشد که توانسته با نفوذ در بازاری کوچک تر یک شبکه زنجیره ای از این سامانه ها را از آن خود کند . همچنین توانسته اند با تبلیغات بسیار گسترده در تولید نرم افزار های آنلاین حسابداری با شرکت های تولید گوشی همراه مانند iPhone ، مشتریان بسیار زیادی در سراسر جهان را به سمت خود هدایت کنند .

امیدوارم تا حدودی با این نرم افزار پر کاربرد آشنا شده باشید .

اگر شما هم مثل من علاقه مند به استفاده از این نرم افزار هستید میتوانید از آدرس www.xero.com برای دریافت رایگان آن استفاده نمایید.

موفقیت و پیروزی همیشگی را برایتان آرزومندم .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :