فهرست مطالب

wb0fk62nmugjetq09t

به نام خدا و عرض سلام و ادب محضر همه شما کاربران پرشین حساب ، امروز قصد داریم در مورد یکی از مسائل مهم در شغل حسابداری با شما صحبت کنم. مهم از آن جهت که شاید خیلی از کاربران با آن مشکل داشته باشند و شاید روش های اصولی آن را پیاده سازی نکرده باشند .
• شما به عنوان یک حسابدار کارآزموده و با تجربه چقدر توانستید در بازار کار این رشته درآمد کسب کنید و به موفقیت های چشمگیر برسید ؟
• آیا تا بحال فکر کرده اید که چرا مشتریان با توجه به شناختن تواناییهای شما ، تمایلی برای انعقاد قرارداد با شما پیدا نمی کنند ؟
• چقدر از روش های بازاریابی دررشته کاری خود بهره می برید ؟
• بر چه اساس و اصولی به مشتریانی که تشنه انجام خدمات مالی و مالیاتی هستند قیمت پیشنهاد می دهید ؟
• چگونه می توانید یک قرارداد اصولی با مشتری منعقد کنید که سر شما کلاه نرود و به سود خیلی زیادی دست پیدا کنید؟
• حالا از درآمد خوبی که کسب کرده اید چه برنامه ریزی کرده اید که آن را بیشتر و بیشتر کنید ؟
• و…..

moshtari_1

سوالاتی از این قبیل برای خیلی از حسابداران و مدیران ایجاد مشکل کرده و باعث شده که نتوانند بخوبی از اطلاعات و دانش خود کسب درآمد کنند و خیلی راحت بی خیال آن و راه اندازی یک کسب و کار حرفه ای شده اند . تعداد زیادی هم که گوشه گیر شده اند ، منظور ما از گوشه گیر شدن خانه نشینی نیست ، بلکه منظور این است افراد خیلی زیادی با توجه به استعداد ها و اطلاعات خیلی خوبی که در زمینه مالی وحسابداری دارند خود را دست کم گرفته اند و به یک کار کارمندی خیلی ساده و یا اپراتوری محض بسنده کرده اند .

در این بخش صحبت ما شامل دسته اول می شود ، یعنی افرادی که حرفه و تکنیک خیلی خوبی دارند و حتی به شهرت نسبی هم در رشته حسابداری و مالی رسیده اند ولی نتوانسته اند مشتریان زیادی را جذب کنند و هر چه می زنند به در بسته می خورد . یک جای کار اشکال دارد ، شک نداشته باشید ، من به شخصه بارها این موضوع را تجربه کرده ام . با برطرف کردن آن موفق شده ام ، مطمئناً شما هم می توانید .

شما دوست عزیز که خیلی اکتیو هستید و علاقه دارید کارهای حسابداری زیادی را دور خود جمع کنید و علاقه به کار زیاد با درآمد بالا دارید چند نکته خیلی مهم را مدنظر داشته باشید :

یکی از نکات مهی که در کار حسابداری باید به آن توجه ویژه داشته باشید نحوه برخورد شما ست . حتی اگر در جایی مشغول به فعالیت هستید برخورد و کلاس کار شما خیلی مهم است ، حفظ کردن پرستیژ کار شما باید رعایت شود ، منظور این نیست که خودتان را با غرور و تکبر هماهنگ کنید ، منظور این است که ادب و احترام و نحوه آرایش لباس شما در محیط کار خیلی مهم است ، اگر این نکته را توجه داشته باشید تقریباً بقیه موارد را بخوبی اجرا خواهید کرد .

[box type=”warning” align=”aligncenter” ]نکته بعدی که کاملآً تخصصی و حرفه ای است این است که با توجه به رعایت اصول قبلی چگونه برای کار خود ارزش گذاری می کنید ، یعنی اینکه چگونه به مشتری خود قیمت می دهید ؟[/box]

چگونه می توانید مشتریان را از تواناییهای خود آشنا کنید و بر روی همین اصل به آنها قیمت دهید ؟

درکجا و در چه مکانی با آنها قرار بگذارید و در مورد کار و قیمت ها صحبت کنید ؟

و سوالاتی دیگری که باید پاسخ خیلی کاربردی و سازنده برای آنها پیدا کنید تا بتوانید با موفقیت و تسلط مشتریان زیادی را برای خود پیدا کنید .

در بخش بعدی در مورد این مبحث مهم توضیحات مهمی را به شما ارائه خواهم کرد .

امیدوارم همیشه با کسب درآمد خیلی عالی به اهداف خود برسید .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. مدت زیادی هستش که تو سایت شما ثبت نام کردم حدود یک ماه
    اما نمیدونم چرا هنوز حساب کاربریم تایید نشده ؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :