فهرست مطالب

هدف از تشکیل قسمت خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی چیست؟

هدف از تشکیل این قسمت در سازمان تامین اجتماعی، تسریع در انجام کار، رفاه و انجام دقیق کار بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان است.

بخش خدمات غیر حضوری برای مستمری بگیران شامل چه مواردی است؟

شامل: اخذ تعهدنامه غیرحضوری فرزند اناث، مستمری بازماندگان، فیش حقوقی مستمری‌بگیران، حکم مستمری‌بگیران و…است.

بخش غیر حضوری نهادها و مراجع برون سازمانی چه مواردی را شامل می شود؟

مواردی از قبیل: اسناد خزانه اسلامی، استعلام ارتباط بیمه ای و استعلام وضعیت دریافت مستمری شامل می‌شود.

سازمان بیمه تامین اجتماعی به منظور تسهیل، تسریع و سهولت در انجام امور بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان بسیاری از خدمات خود را به شکل اینترنتی و غیر حضوری در اختیار متقاضیان قرار داده است. در این سری از مقالات آموزش رایگان حسابداری به خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی خواهیم پرداخت، همراه ما باشید.

خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی

خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی یا خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی به منظور تسریع در انجام کار، رفاه و انجام دقیق کار بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان راه اندازی شده است. بیمه شدگان می‌توانند بدون هیچ گونه مراجعه حضوری به شعبه های تامین اجتماعی، از خدمات غیر حضوری و ابلاغ الکترونیک تامین اجتماعی این سازمان بهره مند شوند.

در همین راستا مهرداد قریب معاون سازمان بیمه تامین اجتماعی بهره مندی از خدمات غیر حضوری و الکترونیکی سازمان بیمه تامین اجتماعی را یک راه حل بسیار مناسب جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا بیان کرد و در ادامه به بیمه شدگان توصیه کرد تا جایی که امکان دارد از میز خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی استفاده کنند.

روش های استفاده از خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی

همانطور که در مطلب فوق بیان شد، به منظور تسریع در امور بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان و همچنین به علت کاهش مراجعات حضوری، خدمات زیر به شکل ابلاغ الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی در خدمت مراجعه کنندگان سازمان بیمه تامین اجتماعی قرار می‌گیرد. این خدمات به شرح زیر هستند:

🔹 استفاده از اپلیکیشن تامین اجتماعی من

🔹 ارائه خدمات غیر حضوری از طریق تلفن همراه (USSD)

🔹 مرکز ارتباط مردمی (1420)

1. استفاده از اپلیکیشن تامین اجتماعی من

در این بخش از سامانه بیمه تامین اجتماعی، نرم افزار بیمه تامین اجتماعی من یا MY TAMIN قابل استفاده است. این بخش جهت ارائه خدمات غیرحضوری، اطلاع رسانی عمومی و آگاهی از موضوعات مربوط به سازمان بیمه تامین اجتماعی راه اندازی شده است. متقاضیان می‌توانند با دانلود و نصب این نرم افزار بر روی گوشی های اندروید خود بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات دفاتر بیمه بهره مند شوند.

برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا باید به سامانه account.tamin.ir رفته و سوابق خود را مشاهده نمود، سپس ثبت نام نموده و حساب کاربری را فعال کرد. خدمات این اپلیکیشن برای متقاضیان به شرح زیر است:

🔸 راهنمای مراکز سازمان

🔸 پرداخت حق‌بیمه، مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد

🔸 پرسش و پاسخ های متداول

🔸 استعلام بدهی کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای کلیه کارگاه ها

🔸 دریافت آخرین فیش مستمری برای مستمری بگیران بیمه تأمین اجتماعی

🔸 دسترسی به جدیدترین اخبار سازمان تأمین اجتماعی

خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی شامل چه مواردی است؟
تامین اجتماعی من

2. ارائه خدمات غیر حضوری از طریق تلفن همراه (USSD)

یکی دیگر از خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی استفاده از کد های (USSD) است. برای توسعه هر چه بیشتر خدمات غیر حضوری، امکانات جدیدی از طریق بستر USSD به سرشماره (#1420*4*) برای تمامی متقاضیان سازمان تامین اجتماعی فراهم شده است. خدمات غیر حضوری USSD شامل موارد زیر است:

🔸 پرداخت حق بیمه

🔸 نوبت دهی شعب و کارگزاریها (نوبت دهی برخط شعب سازمان)

🔸 استعلام (آخرین سابقه، استحقاق درمان، رابطه بیمه ای، بدهی کارفرمایان، آخرین مستمری)

🔸 خدمات (نمونه فرم ها، دستمزد مبنای کسر حق بیمه سال 1396)

🔸 پرسش و پاسخ (سوالات رایج و طرح سوال)

🔸 قوانین (آئین نامه های بیمه ای و درمانی، بخشنامه ها، قوانین و مقررات)

🔸 معرفی سازمان تأمین اجتماعی (اساسنامه سازمان، درباره سازمان، خدمات متنوع بیمه ای و درمانی)

🔻 نکته
توجه داشته باشید که سایر سرشماره های USSD که برای ارائه خدمات غیر حضوری معرفی می‌شوند مورد تایید سازمان تامین اجتماعی نیست. همچنین به علت افزایش ضریب امنیتی، متقاضیان تنها از طریق شماره تلفنی که با آن اقدام به ثبت نام در سامانه غیرحضوری کرده اند، قادر به استفاده از خدمات USSD هستند.

3. مرکز ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی (1420)

مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی، از طریق 4 کانال ارتباطی که شامل:

🔸 سامانه تلفنی 1420

🔸 پیام صوتی

🔸 سامانه پیامکی

🔸 بخش مراجعه حضوری

کارفرمایان، بیمه شدگان و بازنشستگان را در حوزه های مربوط به این سازمان، راهنمایی می‌کند. تماس با مرکز ارتباطات مردمی در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 20 و پنج شنبه از ساعت 8 الی 16 امکان پذیر است. همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی مشکلات و سوالات خود را با مرکز مدیریت ارتباط با مشتری سازمان در میان گذاشته و از خدمات مورد نیاز خود بهره مند شوند.

دسته بندی خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی

دسته بندی خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی شامل موارد زیر است:

🔹 بیمه شدگان

🔹 کارفرمایان

🔹 مستمری بگیران

🔹 خدمات درمانی

🔹 نهادها و مراجع برون سازمانی

1. خدمات غیر حضوری بیمه شدگان

در این قسمت می‌توان از انواع سرویس های غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی مرتبط با حوزه بیمه شدگان مطلع شده و از این خدمات الکترونیک بهره مند شد. جهت استفاده از سرویس های ذیل لازم است متقاضیان قبلا در پرتال تامین اجتماعی ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز دریافت کنند. خدمات غیر حضوری این شامل موارد زیر است:

🔸 ثبت‌نام خدمات غیرحضوری و بازیابی رمز عبور

بیمه شدگان در بخش توجه نمایند:

✔️ اطلاعات وارد شده در این فرم از این پس جهت شناسایی شما در سامانه یکپارچه سازمان تامین اجتماعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

✔️ مالکیت شماره تلفن همراه وارد شده صرفاً باید متعلق به خود شخص باشد.

میز خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی
بیمه شدگان

✔️ در صورتیکه شماره تلفن همراه وارد شده متعلق به متقاضی نباشد نیاز است پس از طی کلیه مراحل ثبت نام شخصاً با در دست داشتن اصل کارت ملی و شناسنامه به یکی از شعب سازمان تامین اجتماعی جهت فعال سازی حساب کاربری خود مراجعه کند.

✔️ بدلیل اینکه اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام از این پس بصورت رسمی جهت ارائه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به متقاضی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، مسئولیت وارد نمودن هرگونه اطلاعات خلاف واقعیت بعهده خود شخص است.

✔️ پس از تکمیل مراحل ثبت نام متقاضی مجاز به استفاده از خدمات غیر حضوری پایه ای سازمان تامین اجتماعی مانند درخواست دفترچه بیمه، بازرسی، مشاهده سوابق، فیش حقوقی، انواع استعلامات و … خواهد بود. جهت استفاده از خدمات حقوقی این سامانه مانند ارسال لیست بیمه نیاز به مراجعه به شعبه و تکمیل فرم های تعهد نامه است.

✔️ در حفظ و نگهداری رمز (گذر واژه) خود دقت نمایید، مسئولیت تبعات ناشی از افشای رمز و هرگونه سوء استفاده از آن بعهده بیمه شده خواهد بود.

🔸 خدمات سابقه در خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی

🔸 درخواست کفالت

🔸 استعلام استحقاق درمان خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی

این استعلام صرفا خدمات غیر بستری سازمان تامین اجتماعی را شامل می‌شود. متقاضیان می‌توانند از یکی از روش‌های زیر اقدام به استعلام کنند:

✔️ اسکن بارکد

✔️ ورود اطلاعات

🔸 وب اپلیکیشن

به منظور تسهیل در ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان و افراد تحت تکفل آنان در کلیه مراکز درمانی، داروخانه ها، پزشکان طرف قرارداد و همچنین جلوگیری و کاهش مراجعه مخاطبین سازمان تامین اجتماعی به واحدهای اجرایی، امکان استعلام استحقاق درمان (اعتبار دفترچه درمانی) از طریق این سامانه فراهم شده است.

🔸 نوبت‌دهی بیمه‌ای

🔸 خدمات مبتنی بر موبایل

سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی است که مأموریت اصلی آن پوشش کارگران مزد و حقوق بگیر (به صورت اجباری) و صاحبان حرف و مشاغل آزاد (به صورت اختیاری) است. جمعیت تحت پوشش این سازمان، شامل حدود ١٣ میلیون نفر بیمه شده و بیش از ٣ میلیون نفر مستمری‌بگیر است که با درنظر گرفتن افراد خانواده بیمه‌شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 42 میلیون نفر می‌رسد.

با توجه به رویکرد سازمان تأمین اجتماعی، نرم افزار تلفن همراه تأمین اجتماعی من در حوزه ارائه خدمات غیرحضوری، اطلاع رسانی عمومی و آگاهی بخشی، توسط دفتر راهبری سیستم‌ها طراحی و پیاده سازی گردید. از طریق اپلیکیشن تأمين اجتماعی من، خدمات غیرحضوری به شرح ذیل ارائه می‌گردد:
✔️ هر بیمه شده قادر است پس از واردن نمودن نام کاربری، گذرواژه و شماره تلفن همراه، نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی خود، کلیه سوابق بیمه ای به تفکیک سال و کارگاه، کلیه سوابق درمانی غیرملکی (نسخ درمانی) به تفکیک سال و نمایش تاریخ نسخه، اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، وضعیت حمایت‌های درمانی، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه ، را مشاهده کند.

✔️ استعلام مستمری بگیران با قابلیت نمایش آخرین فیش مستمری 

✔️ استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای کلیه کارگاه ها/ پیمان های تحت پوشش

✔️ نمایش اطلاعات مکان محور مراکز سازمان تامین اجتماعی

✔️ ارائه لیست تماس با تمامی مراکز سازمان به همراه نمایش لوکیشن هر مرکز بر روی نقشه به تفکیک ستاد، اداره کل استان ها، شعب، شعب اقماری، کارگزاری ها، مدیریت درمان استان ها، کمیسیون های پزشکی، دفاتر رسیدگی به اسناد پزشکی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، پلی کلینیک ها، دی کلینیک ها، مراکز طب کار و مراکز خدمات دندانپزشکی.

✔️ امکان نمایش لوکیشن کاربر روی نقشه و نمایش نزدیک ترین مرکز به کاربر

✔️ امکان جستجوی مراکز ارائه خدمات

✔️ پرسش و پاسخ های متداول (FAQ)

✔️ اخبار سازمان به تفکیک آخرین اخبار و پربیننده‌ترین‌ها

✔️ امکان دسترسی فرم‌های سازمانی در کارکردها و حوزه‌های متنوع

✔️ میز خدمت الکترونیک به تفکیک نوع خدمت، فرآیندهای هر خدمت و ورود به سامانه

✔️ آشنایی با قوانین و معرفی خدمات بیمه ایرانیان خارج از کشور، بیمه ایرانیان اعزام به خارج از کشور و بیمه اتباع خارجی

✔️ معرفی و امکان تماس با  کارگزاران رسمی برون مرزی 

🔻نکته

جهت بهره برداری بیمه شدگان از اپلیکیشن تأمین اجتماعی من، ضروری است ابتدا در سامانه مشاهده سوابق به آدرس sabeghe.tamin.ir ثبت نام نموده باشند. همچنین کارفرمایانی می‌توانند از استعلام میزان بدهی استفاده کنند که قبلا در سامانه ارسال غیرحضوری (اینترنتی) لیست حق بیمه سازمان تامین اجتماعی ثبت نام نموده‌اند یا ابلاغیه الکترونیکی تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.

🔸 حمایت‌های کوتاه‌مدت

🔸 خدمات نامنویسی

🔸 خدمات پرونده الکترونیک

🔸 امور فنی بیمه‌شدگان

🔸 بازنشستگی بیمه‌شدگان

🔸 خدمات ایرانیان خارج از کشور

🔸 بیمه فراگیر خانواده ایرانی بیمه‌شدگان خاص

🔸 نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی

🔸 احتساب سوابق مدت خدمت نظام وظیفه

🔸 تکمیل سوابق بیمه – کسری از ماه

🔸 قرارداد بیمه اختیاری

پیشنهاد می‌شود: شرایط ثبت نام بیمه تامین اجتماعی

2. خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی برای کارفرمایان

در این قسمت متقاضیان می توانند از انواع سرویس های غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی مرتبط با کارگاه ها و کارفرمایان مطلع شده و از این خدمات الکترونیک بهره مند شوند. جهت استفاده از سرویس های ذیل لازم است متقاضیان قبلا در پرتال تامین اجتماعی ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز دریافت کنند. خدمات غیر حضوری این بخش شامل موارد زیر است:

🔸 ثبت‌نام خدمات غیرحضوری و بازیابی رمز عبور

این مورد دقیقا مشابه قسمت ثبت‌نام خدمات غیرحضوری و بازیابی رمز عبور در مطلب فوق و در امور بیمه شدگان قابل اجرا است.

🔸 ارسال لیست بیمه

🔸 تفاهم‌نامه و تعهدنامه

🔸 بازرسی‌های انجام شده از محل اشتغال

🔸 نامنویسی کارفرمایان

🔸 بازرسی‌های کارگاهی

🔸 مطالباتی کارگاه

🔸 گواهی پرداخت حق بیمه واحدهای ساختمانی

🔸 مدیریت بدهی

🔸 صدور مفاصا حساب

🔸 پرتال کارفرمایان بازرسی دفاتر قانونی

میز خدمت غیر حضوری تامین اجتماعی
پرتال تامین اجتماعی: منوی کارفرمایان

3. خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی برای مستمری بگیران

در این قسمت متقاضیان می‌توانند از انواع سرویس های غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی مرتبط با حوزه مستمری بگیران مطلع شده و از این خدمات الکترونیک بهره مند شوند. جهت استفاده از سرویس های ذیل لازم است متقاضیان قبلا در پرتال تامین اجتماعی ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز دریافت کنند. خدمات غیر حضوری این بخش شامل موارد زیر است:

🔸 مستمری از کار افتادگی

بیمه شدگانی که طبق نظر پزشك معالج غیرقابل علاج تشخیص داده می‌شوند پس از انجام خدمات توان بخشی و اعلام نتیجه توان بخشی یا اشتغال چنانچه طبق نظر کمیسیون های پزشكی ماده 91 قانون تامین اجتماعی توانایی خود را کلا یا بعضا از دست داده باشند در گروه های ذیل قرار خواهند گرفت:

✔️ هرگاه درجه کاهش قدرت کار بیمه شده شصت و شش درصد و بیشتر باشد ازکارافتاده کلی شناخته می‌شود.

✔️ چنانچه میزان کاهش قدرت کار بیمه شده بین سی و سه تا شصت و شش درصد و به علت حادثه ناشی از کار باشد از کار افتاده جزیی شناخته می‌شود.

✔️ اگر درجه کاهش قدرت کار بیمه شده بین ده تا سی و سه درصد بوده و موجب آن حادثه ناشی از کار باشد استحقاق دریافت غرامت نقص مقطوع را خواهد داشت.

✔️ بیمه شده ای که در اثر حادثه ناشی از کار یا بیماری حرفه ای از کار افتاده کلی شناخته شود بدون در نظر گرفتن مدت پرداخت حق بیمه استحقاق دریافت مستمری از کار افتادگی کلی ناشی از کار را خواهد داشت.

میز خدمت غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی
مستمری بگیران

🔸 مکاتبات و ابلاغ ها در خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی

نکته

بیمه شده ای که ظرف ده سال قبل از وقوع حادثه غیرناشی از کار یا ابتلا به بیماری حداقل حق بیمه یك سال کار را که متضمن حق بیمه نود روز کار ظرف یك سال قبل از وقوع حادثه یا بیماری منجر به از کار افتادگی باشد، پرداخت نموده باشد در صورت از کار افتادگی کلی استحقاق استفاده از مستمری از کار افتادگی کلی غیرناشی از کار را خواهد داشت. مدارک و مستندات مورد نیاز:

✔️ نظریه کمیسیون پزشکی بدوی (در صورتی که نظریه مزبور قبل از تاریخ 1397/01/01 صادر شده است)

✔️ نظریه کمیسیون پزشکی تجدید نظر (در صورت وجود و چنانچه نظریه مزبور قبل از تاریخ 1397/01/01 صادر شده است)

✔️ گزارش حادثه اعلام شده از سوی کارفرما یا فرد حادثه دیده

✔️ گزارش بازرسی کار پیرامون بررسی و تشخیص علل وقوع حادثه یا بروز بیماری ناشی از کار

✔️ آرای قطعی مراجع قضایی در رابطه با حادثه یا بروز بیماری ناشی از کار (در صورت وجود)

🔸 ثبت‌نام خدمات غیرحضوری و بازیابی رمز عبور

این مورد دقیقا مشابه قسمت ثبت‌نام خدمات غیرحضوری و بازیابی رمز عبور در مطلب فوق و در امور بیمه شدگان قابل اجرا است.

🔸 اخذ تعهدنامه غیرحضوری فرزند اناث

🔸 مستمری بازماندگان

🔸 فیش حقوقی مستمری‌بگیران

🔸 حکم مستمری‌بگیران

🔸 درخواست گواهی

4. خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی برای خدمات درمانی

این بخش از خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی شامل موارد زیر است:

🔸 ثبت‌نام خدمات غیرحضوری و بازیابی رمز عبور

این مورد دقیقا مشابه قسمت ثبت‌نام خدمات غیرحضوری و بازیابی رمز عبور در مطلب فوق و در امور بیمه شدگان قابل اجرا است.

🔸 سامانه نسخه‎ نویسی الکترونیک

🔸 سامانه نوبت‌دهی مراکز درمانی

🔸 کمیسیون‌های پزشکی

نکات مهم در سامانه کمیسیون‌های پزشکی شامل موارد زیر است:

✔️ این سامانه در حال حاضر صرفا برای متقاضیان بررسی استراحت پزشکی بیش از 60 روز در سال ودرخواست کنندگان حمایت از کارافتادگی سرویس دهی می‌کنند.

✔️ در روند بررسی پرونده متقاضیان، قبل از تعیین نوبت کمیسیون پزشکی باید فرآیند کارشناسی و تکمیل مدارک ، طی شده باشد. بنابراین در صورتیکه اقدامات ضروری (حسب مورد مکاتبه با مراکز درمانی ، سازمان نظام وظیفه …) قبل از تشکیل کمیسیون انجام نشده باشد امکان اعلام نوبت وجود نخواهد داشت.

میز خدمت غیرحضوری
خدمات درمانی

✔️ نوبت کمیسیون پزشکی، بر اساس برنامه ریزی قبلی تعیین شده و در صورتیکه به هر علت نوبت کمیسیون پزشکی لغو گردد به نحو مقتضی به شما اطلاع رسانی خواهد گردید.

✔️ مقتضی است مدعوین کمیسیون پزشکی نیم ساعت قبل از زمان تشکیل جلسه در مکان تعیین شده همراه با کلیه مدارک پزشکی، کارت ملی، دفترچه درمانی حضور بهم رسانند.

🔸 پرتال درمان

5. خدمات خدمات اینترنتی سازمان تامین اجتماعی برای نهادها و مراجع برون سازمانی

این بخش از خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی شامل موارد زیر است:

🔸 اسناد خزانه اسلامی

🔸 استعلام ارتباط بیمه ای

🔸 استعلام وضعیت دریافت مستمری

میز خدمت غیرحضوری تامین اجتماعی
نهادها و مراجع برون سازمانی پرتال تامین اجتماعی

کلام آخر 

برای درک بهتر خدمات سازمان تامین اجتماعی کشور به عنوان یک بیمه شده بهتر است نسبت به آموزش قانون کار و تامین اجتماعی کوشا بود تا مشکلات خود را به حداقل برسانیم. از این رو با فراگیری قانون کار و تامین اجتماعی درک بهتر و صحیح تری از خدمات این سازمان خواهیم داشت. 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

8 پاسخ

  1. سلام فرزندی دارم هیچ شغلی ندارد الان ۲۵سالشه مشکل کلیوی داردوداره دیالیزمیشه میخواهم تحت تکلف من باشدبه شعبه مراجه کردم گفتن بایدازطریق سایت بایدثبت نام کنی ولی من نتونستم
    لطفا راه نمای نمائید ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      سایت پرشین حساب پاسخگوی سوالات شما در حوزه حسابداری و مالیاتی است. برای دریافت پاسخ سوال خود، با سامانه ارتباط مردمی سازمان تامین اجتماعی با شماره 1420 تماس حاصل نموده از کارشناسان این سازمان کسب تکلیف نمایید.

  2. با سلام .لطفآ مراکز طرف قرارداد جهت تهیه عینک برای بیمه شدگان را بفرمائید تا من کارمند بتوانم خریداری کنم .

  3. سلام و خسته نباشید سوالی که داشتم این بود که آیا امکان اخذ نوبت در سامانه غیرحضوری وجود دارد؟ یا نه

    1. سلام کاربر گرامی،
      نوبت دهی شعب و کارگزاریها (نوبت دهی برخط شعب سازمان) از خدمات سامانه الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی ست.

  4. سلام، من قصد استفاده از مطالب سايت رو دام ولي با ايميلم خطا در ورود ميده و ميگه چنين كاربري وجود ندارد ولي وقتي ميخوام نام كاربري بسازم ميگه همينك نام كاربري موجود است،

    1. سلام آقای قاسمی
      عضویت برای شما بازیابی شد
      کلمه عبور و نام کاربری به ایمیلتان ارسال گردید
      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :