فهرست مطالب

آموزش حسابداری برای بازارکار

فقط علاقه کافی نیست بلکه تجربه هم باید چاشنی ان شود…

آموزش حسابداری برای بازارکار فقط به یادگیری چند تکنیک و چند ماه کارآموزی منتهی نمی شود. برای یک آموزش حسابداری برای بازارکار موفق شما باید بدانید چه اتفاقاتی در این دنیای پررمز و راز می افتد و بعد از آن شروع به یکه تازی کنید. مثلا در بازارکار حسابداری جلب اعتماد شرط اول موفقیت است بنابراین شما با هر تجربه و هر تخصص نمی توانید براحتی پروژه های خوب راجذب کنید. یکی از اقدامات مهم ما قبل از هر نوع آموزش سازگاری شما با انتظارات بازار در قالب آموزش حسابداری برای بازار کار به علاقمندان معرفی می کنیم.

در آموزش حسابداری برای  بازارکار نیاز به انجام کارهای خارق العاده ندارید بلکه باید بتوانید همان اطلاعات و تخصص حسابداری دانشگاهی و تجربی را به خورد نیازمندی های بازارکاردهید.

حسابداری به سبک سنتی چند درصد پروژه ها در بازارکار را شامل می شود؟

انجام کار حسابداری با بازاری ها کمی با حسابداری به روش های تخصصی تفاوت دارد. چون در بازار یک سیکل تعریف شده ای هست که شما باید بتوانید سیستم حسابداری را با آن لینک کنید ، این یعنی سبک سنتی بازار . شما در شرکت های دیگر و یا مجموعه های مختلف ، بلافاصله مبنای سیستم حسابداری را در اولین قدم پیاده سازی می کنید و مراحل بعدی کار را طبق اصول مشخص شده اجرا می کنید . در بازار شما باید یک نکته خیلی مهم را هم در کنار اولین قدم کاری رعایت کنید ، و آن ثبت دفتری حسابهاست . شما هم هر چقدر کار سیستمی منظم و مرتب داشته باشید ، نوشتن حسابها در دفاتر ممکن است کار شما را ارزش گذاری کند و تکمیل نماید .

در حقیقت شما در کنار ثبت اسناد در سیستم ، باید همان ثبت ها را به نوعی دیگر در دفاتربازار که همانند دفاتر روزنامه و کل است وارد کنید و مجدداً باید در دفاتر قانونی ثبت و ارائه دهید . یک کار پیچیده و خسته کننده ای است و وقت زیادی صرف می شود . من خودم با این مشکل مواجه بودم و راه حل خیلی ساده ای برای آن پیدا کردم . حسابداران متبحر با توجیه این مسئله طبق اصول حسابداری در بازار راه حل ساده را عملی نمودند .

آموزش حسابداری برای بازارکار

گزارشات سالم و قابل فهم تغذیه سالم بازاری ها در امور مالی است!

نکته مهمی در آموزش حسابداری برای بازارکار باید به آن توجه داشته باشید اقداماتی است که شما را در مسیر انتظارات حرکت دهد یعنی همان اقدامات ساده ولی منطبق باانتظارات کسب و کارها . شما می توانید با راه اندازی حسابداری سیستمی و تحت کنترل خودتان ، کار حسابداری چندین بنگاه را در دست بگیرید ، مگر بنگاه های بزرگ که شما نتوانید بصورت پاره وقت تمام امور را در دست داشته باشید .

به هر حال شما با بجای اینکه سیستم حسابداری را طبق شرایط بازار کنید ، با رعایت یک سری اصول شرایط بازار را می توانید طبق اصول حسابداری نمایید ، این اصول عبارتند از :

• سعی نکنید در ابتدای ورود خود همه شرایط را به نفع خود کنید .
• به آرامی و همگام با سیستم بازار حرکت کنید و به مرور دست به کار تغییرات شوید .
• نوع بنگاه برای انتخاب نرم افزار حسابداری مهم است ، اینکه شما حجم حوزه فعالیت بزرگ یا کوچکی داشته باشید.
• سعی کنید بعد از جمع و جور کردن حسابها اولین گزارش پرینتی را ارائه کنید .
• گزارشات شما باید همراه با توضیحات قابل قبول برای مدیر بنگاه باشد.
• از قالب کدینگ استاندارد با اسم های شبیه بازار استفاده کنید . مثل بدهکاران بجای حسابهای دریافتنی
• هر ماه و یا 2 ماه یکبار، گزارش سود و زیان ارائه دهید و میزان سود و زیان بنگاه را برای مدیر بنگاه تحلیل کنید .
• برای حضور خود روز و ساعت مشخص کنید حتی در کارهای پاره وقت .
• سعی کنید محیط کارتان را مرتب کنید ، مانند چیدمان پرونده ها در زونکن و کمد

آموزش حسابداری برای بازارکار

یکی از مشکلات دیگر کار که در آموزش حسابداری برای بازار کار کمتر به آن توجه می شود ، نحوه انعقاد قراردادها است ، به این صورت که شما شاید به سختی می توانید در ابتدای ورود خود قرارداد همکاری منعقد کنید ، در صورتی که باید حتماً اینکار را انجام دهید. واژه کار کردن آزمایشی ، یکی از اصطلاحات رایج در بازار است . البته کار آزمایشی در همه جا کاربرد دارد ولی ممکن است کاربرد آن اندازه بازار نباشد.
شما در ابتدای ورود خود می توانید یک توافق موقت 1ماهه داشته باشید . با این کارهم شما می توانید جوانب کار را بررسی کنید ، و هم مدیر بنگاه می تواند طعم کارکردن و اجرای شما را بچشد. این حرکت در صورت توافق نهایی جای هیچ گونه حرف و سخنی را برای انعقاد قرارداد نداشته و در صورت توافق طرفین ، باید قرارداد منعقد شود .

آموزش حسابداری برای بازارکار

یک راه دیگر آموزش حسابداری برای بازارکار

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :