فهرست مطالب

با نام و یاد خدا و عرض تبریک روز جوان به همه جوانان عزیز و شایسته ، همچنین سلام عرض میکنم به همه همکاران و حسابداران پر تلاش که میدونم این روزها وقت استراحت کمی دارند . واقعا” خسته نباشید ، خدا قوت . لازم بود در این بخش مطالبی در این رابطه برای شما ارائه کنم . این روزها ، میشه گفت سخت ترین روزها و پر فشارترین مراحل کار حسابداری است . وقتی تا پایان تیرماه و ارائه اظهارنامه عملکرد سال 1391 باقی نمانده و همه مشغول جمع و جور کردن حسابها و گزارشات برای تکمیل یک اظهارنامه عملکرد قابل قبول هستند . امیدوارم خانواده این عزیزان در این روزها و بخصوص ماه تیر همراهی و همکاری خوبی با این دوستان داشته باشند و سعی کنند بیشتر آنها را درک کنند . تمرکز و استراحت می تواند بهترین راه حل برای رفع خستگی در این ایام باشد.

همانطور که می دانید تمامی زحمات یکسال گذشته شما حسابداران محترم در اظهارنامه الکترونیکی که ارائه می دهید خلاصه می شود ، پس سعی کنید کارنامه و رتبه قابل قبولی را از سازمان امور مالیاتی کسب کنید . بستن دقیق حسابها و کنترل نهایی و زدن تیک دائمی اسناد حسابداری از جمله کارهای مهم خواهد بود و نیازمند دقت بسیار فراوان است . بعد از همه این صحبتها و مقدمات میرسیم به دوستان پر تلاش تر و شب بیدارمون ، دوستانی که شب و روز ندارند و تا توانستند مسئولیت  ارائه اظهارنامه چندین شرکت را قبول کرده اند و برای اینکار باید مغز خود را بهتر رایانه ها بکار ببندند .

یک توصیه به این عزیزان این است که کار بیش از حد و فبول بیش از اندازه این مسئولیت را کنار بگذارید و سعی کنید با تعداد متوسط رضایت مشتریان را بدست آورید . البته درگیری شرکت های مالی و حسابرسی هم بسیار بالاست و حجم کار آنها هم دراین روزها خیلی زیاد است ، ولی چون کار بصورت تیمی انجام می شود به مراتب فشار کمتری نسبت به انجام کارها بصورت انفرادی است . کاربران عزیزی که بصورت انفرادی دست بکار شده اند می توانند با 2 یا 3 نفر از دوستان خود یک تیم جمع و جور راه اندازی کنند و با این کار هم می توانند فشار زیاد را به نفرات بیشتری تقسیم کرده و هم می توانند پروژه های بیشتری را بپذیرند .

البته در کنار حسابداران ، دوستان و عزیزان دیگری هم هستند که با توجه به داشتن مدارک در دیگر رشته ها و تجربه بالا در نحوه تکمیل اظهارنامه ، خیلی ترافیک کاری بالایی دارند . پیشنهاد من به این افراد گرفتن مشاوره پایانی قبل از ارائه از کارشناسان این رشته است . چون ممکن است یک سری از بخشنامه ها و دستورالعمل ها را کارشناسان مالی زودتر از بقیه مطلع باشند و بتوانند شما را در تکمیل اظهارنامه الکترونیکی کمک کنند .

یک خسته نباشید جانانه هم به کارآموزان و دانشجویان عزیز دارم که پابه پای حسابداران و کارشناسان مشغول یادگیری و تکمیل اظهارنامه ها هستند ، دوستانی که سعی می کنند در سال آینده خودشان کننده کار شوند و از این شب عید بی بهره نباشند .

امیدوارم همه دوستان شب عیدی مراعات حال خودشان را بکنند و نگران کسب درآمد بیش از اندازه نباشند ، چون رضایت مشتریان می تواند بهترین منبع درآمد و تبلیغ خیلی خوب برای آنها باشد . اگر هم می خواهید کارها از دستتان بیرون نرود یک برنامه ریزی اصولی و فشرده داشته باشید و حتما” استراحت را در دستور کار بگذارید ، تا با انرژی بیشتر ادامه دهید و به یاری خدا از این آزمون سخت سرفراز بیرون بیایید .

برای همه شما همکاران و دوستان عزیزم آرزوی پیروزی و موفقیت دارم .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :