فهرست مطالب

5-handling-success

[box type=”success” align=”aligncenter” ]با عرض سلام خدمت همه دوستان علاقمند به بخش تجربیات حسابداری، مجید پورعسگری هستم لیسانس حسابداری[/box]

من در سال 82 رشته تحصیلی مکانیک در دانشگاه قبول شدم وشروع به تحصیل کردم  ، اما هم زمان با اینکه وقت زیادی نداشتم  برنامه کلاسی هامو طوری برنامه ریزی میکردم تا بتونم در کلاسهای حسابداری دانشگاه اصفهان شرکت کنم وقتی که دانشگاهم در رشته مکانیک تموم شد سریع به سربازی رفتم ودر خدمتم  همزمان در کنکور سراسری و هم درمقطع بالاتر دانشگاهی در رشته مکانیک امتحان وهر دو رو قبول شدم اما به دلیل علاقه شدید به حسابداری و با اینکه در رشته مکانیک مشغول به کاربودم رشته حسابداری رو انتخاب کردم وشروع به تحصیل کردم همزمان با تحصیل و سربازی در یکی از موسسات حسابرسی اصفهان مشغول به کار شدم وهمان موقع به همراه 3 نفر دیگه از فارغ التحصیلان رشته حسابداری و عضو موسسه به شهرداری بهارستان رفتم سعی کردم اونجا کار و یاد بگیرم وبه حدی رسید که از این 4 نفر من و یک نفر دیگه فقط اونجا بودیم.همون موقع وارد انجمن علمی حسابداری دانشگاه شدم و به عنوان دبیر انجمن علمی دانشگاه انتخاب و پس از آن طی انتخاباتی  به عنوان دبیراتحادیه انجمنهای حسابداری دانشجویان دانشگاههای استان اصفهان انتخاب شدم  وچون دسترسی به مرکز استان بیشتر بود سعی کردم برای درسهای خودخوان  دانشجویان دانشگاههای پیام نور اساتیدی با همکاری دبیران انجمن همون دانشگاه انتخاب کنم و به روسای دانشگاهها معرفی کنیم و خدارا شکر به دلیل پشت کار و همکاری دوستان  وروسا ، این امر میسر شد وقتی هم که میگفتن اساتید نداریم از داخل خود موسسه به دانشگاه معرفی میکردم بعد از اون در پرتال انجمن های علمی دانشگاه شروع به فعالیت کردم که به عنوان یکی ازمدیران سایت انتخاب شدم و فعالیتمو ادامه دادم. در موسسه حسابرسی به دلیل اشتیاق زیاد من رو به یکی از شرکتهای خصوصی معرفی کردن و مشغول به کار شدم در سال 90 با برنامه ریزی تونستم دفاتر 8 شرکت رو جمع کنم و خدا راشکر هیچ کدوم رد دفاتر نشد.هنوز هم شرکتهایی به دلیل اطمینانی که پیدا کردن از طرف موسسه  جهت جمع کردن حساب بهم معرفی میکنن و سعی کردم با برنامه ریزی بهترین نحو تحویل بدم .

همیشه با پشتکار وبرنا مه ریزی میتونید به بهترین نقاط پیروزی برسید.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

11 پاسخ

  1. با سلام به تمامی دوستان عزیز من به تازگی فارق التحصیل شدم و دوست دارم به صورت جدی در بازار کار حسابداری فعالیت بکنم و حرفی برای گفتن داشته باشم و از شما دوستان راهنمایی بیشتری میخواهم که از کجا و به چه صورت شروع کنم .
    باتشکر

    1. سلام احمد سلیمانی عزیز
      خیلی خوشحالم که با اعتماد به نفس و انگیزه خیلی بالا تصمیم به رسیدن به موفقیت دارید . مطالعه دقیق استانداردهای حسابداری + مطالعه قانون مالیاتهای مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده + آشنایی با نحوه اجرای قوانین مانند اظهارنامه ها و گزارشات فصلی می توانند ابزار حرکت شما باشند . اولین و مهمترین اقدام شما هم شرکت در دوره ای کارآموزی کاربردی مانند سازمان مدیریت صنعتی می باشد .
      موفق و سربلند باشید .

  2. سلام وباتشکرازایجاد چنین سایت زیبا ومفیدی، همه مطالبتان بسیارمفیدوکاربردی است ،امیدوارم درپناه حق موفق باشید

    1. سلام سامان عزیز
      ممنون از حسن توجهت ، امیدواریم با توکل به خدا بتوانیم برای ارتقای حسابداری گام ارزنده ای برداریم .

  3. سلام دوست عزیز
    برای ارتقامعلومات در مورد قانونهای مالیاتی کتاب مالیاتهای مستقیم رو مطالع کنید.

  4. با سلام

    من نیز همین کار ها انجام می دهم ولی به من اپراتور می گویند
    فرق من و شما درچیه

    لیست حقوق و بیمه واظهار مالیات ارزش افزوده و تحریر دفاتر و اظهارنامه الکترونیکی فصلی

    باتشکر

    1. سلام کاربر گرامی
      تعریف اپراتور : کسی که که با سیستم کار انجام دهد اپراتور نامیده می شود ، مانند اپراتور طراحی ، امور بانکی ، امور خدماتی ، حسابداری و ….
      در مورد کار حسابداری اگر سطح معلومات و انجام کارها ی شما یکنواخت و محدود به کارهای پشت سیستمی شود ، شما فقط یک اپراتور هستید ، پس سعی کنید در پست اپراتوری در جا نزنید و خیلی زود به حرفه ای ها بپیوندید .

  5. با سلام
    انشاله با تلاش کوشش به نهایت موفقیت می رسید
    اما اعتماد به نفس رو فراموش نکنید
    در کار خودتون دقت رو سر لوحه کارتون قرار بدید
    وقتی هم مشاهده کردید که در حال در جا زدن هستید با نهایت دقت میتونید به کارهای حسابداری دیگه بپردازید.

  6. سلام
    امیدوارم همیشه پیروز باشید
    من لیسانس حسابداری دارم.الانم حسابدار ی شرکت پیمتنکاری هستم ولی خیلی مانده تا کار یاد بگیرم عاشق حسابریسی و دفتر نویسی هستم ولی نمیدونم باید از کجا شروع کنم برای یادگیری و کار.
    لطفا راهنماییم کنید
    با سپاس

    1. سلام کاربر گرامی ، سرکار خانم یافتیان
      علاقه و کوشش بدون وقفه از مهترین راه های رسیدن به موفقیت است ،که شما دارید ، در مورد انجام کار های تکنیکی مانند حسابرسی و دفتر نویسی ، برای شروع شما می توانید از 2 طریق اقدام کنید :
      1- شرکت در کارگاه های آموزشی حرفه ای زیر نظر موسسات معتبر بعنوان مثال ( جامعه حسابداران رسمی به آدرس http://www.iacpa.ir ) .
      2- شرکت در دوره های کارآموزی حسابرسی بصورت منظم و برنامه ریزی شده زیر نظر موسسات حسابرسی .

      برای شما آرزوی موفقیت دارم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :