فهرست مطالب

کارگاه اصول و فنون تنظیم اظهارنامه مالیاتی در قم با رضایت 100% مخاطبین برگزار شد

با نام و یاد خدا

سلام به شما دوستان و همراهان عزیز پرشین حساب

این روزها حسابدارن در تکاپوی یادگیری مسائل مالیاتی و آپدیت اطلاعات خود هستند تا به آسانی بتوانند پرونده های مالیاتی خود را به سرانجام برساننند..در همین راستا جمعه 24 اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح کارگاه اصول و فنون اظهارنامه نویسی در دانشگاه دولتی قم با همکاری گروه مالیاتی پیوند محاسب برگزار گردید.

این کارگاه آموزشی پس از معرفی توسط مجری و دعوت از مدرس دوره جناب آقای میثم حاجی محمدی بنیان گذار پرشین حساب و برترین مشاور مالیاتی در سال 1394 آغاز شد.این دوره همراه با پذیرایی میان وعده و اعطای گواهینامه پایان دوره از پرشین حساب بود.

در این همایش جمعی از حسابداران و مدیران مالی و حسابرسان قم،دماوند،کاشان،تهران،محلات و … حضور داشتند تا در مدت زمانی کوتاه اطلاعات مالی خود را به مالیاتی تبدیل نمایند.

photo_2016-05-14_09-32-12

تدریس این دوره آموزشی برعهده  استاد جناب آقای میثم حاجی محمدی بود که ایشان نکات مالیاتی را در جدول اظهارنامه به مخاطبین دوره آموزش و نکاتی بسیار کاربردی در این راستا گوشزد فرمودند تا مخاطبین این دوره بتوانند اظهارنامه ای بدون مشکل و مغایرت به اداره امور مالیاتی ارسال کنند.

photo_2016-05-14_09-32-06

این دوره اولین کارگاهی بود که به صورت چالشی و پرسش و پاسخ در رابطه با مشکلات پرونده های مالیاتی حضار برگزار می شد که استاد عزیزمان با حوصله و سعه صدر فراوان پاسخگوی سوالات دوستان شرکت کننده در همایش بودند که همین عامل باعث رضایت صد درصدی مخاطبین دوره شد.

photo_2016-05-14_09-59-38

photo_2016-05-14_09-59-30

امید است که بتوانیم گامی بزرگ در آموزش و آپدیت اطلاعات حسابداران کشورمان برداریم

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

    1. سلام به شما
      دوست گرانقدر اگر به بنرهای سایت و کانال و گروه تلگرام دقت فرموده باشید اطلاع رسانی از چند هفته پیش انجام شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :