فهرست مطالب


 آموزش حسابداری

———–ضربدر———= موفقیت حسابدار 

یک فرمول ساده ضرب است ولی برای هر آیتم باید راهکارهایی را اجرا کنید تا حاصل بدست آید.خیلی خیلی خوشحالم که افتخار خدمتگزاری را پیدا کردم تا در پنج شنبه همین هفته برای اولین بار حسابداری ضربدری را تدریس کنم. این اصطلاح که از ابداعات بنده است موضوع فنون کسب درآمد خوب به بالا را از طریق روش های کاملا قانونی در بازار کار حسابداری  دنبال می کند و مطمئناً برای حضار بسیار جالب و البته مفید خواهد بود. این قول را به شما دوست عزیزی که الان در حال مشاهده این پست هستید، می دهم که حتماً چنین همایش های مفیدی را در شهر محل سکونت شما برگزار کنیم. کمی همت مسئولین را هم می طلبد.جا دارد از زحمات جهاددانشگاهی واحد هرمزگان و مدیریت مجموعه سنجید حساب خلیج فارس جهت برگزاری همایش تشکر کنم.

برای آشنایی بیشتر با این اصطلاح جدید یک توضیح کاملا شفاف می دهم. الان در تمامی شبکه های اجتماعی و حتی در اینترنت شما مطالب و فایل های خیلی زیادی را ذخیره می کنید و به دیگر دوستان و همکاران خود انتقال می دهید تا حدی که برخی از کاربران یک بانک خیلی خوب تشکیل داده اند و از آن استفاده میکنند. در ادامه ممکن است حتی مطالب انگیزشی و کاربردی همانند سایت ما را در زمینه موفقیت ارائه کردم بارها مطالعه کرده باشید و فایل های صوتی و….

روزانه زمان محدودی که در کانال تلگرام پرشین حساب و گروه ثروت افرینان حسابداری صرف میکنم شاهد زحمات دیگر اساتید و کاربران هستم.مطالب بسیارمفیدی که باعث افزایش دانش آموزش حسابداری می شود و کلی سوالات چالشی.حالا در اینجا یک سوال دارم و آن اینکه چرا هنوز با این همه اطلاعات گرانبها هنوز مشکل بیکاری و درآمد کم و یا درآمد در جایگاه تخصصی در حوزه حسابداری بیداد می کند. شعار من معمولا در رسانه همین است اگر تمامی فایل های تخصصی و کامل دنیای حسابداری را دانلود کردید یک سری به ما بزنید. شما باید هم خوب شروع کنید و هم قدرتمند ادامه دهید تا بتوانید ضمن کسب اعتبار ،گاه های کسب درآمد خیلی خوب را پشت سر بگذارید.

بازهم یک مثال ساده : فرض کنید شما در یک موقعیت ناب، و شاید هم بصورت پارتی بازی امکان معرفی توانایی خود به یک مدیرشرکت بزرگ را پیدا کردید. تا حالا فکر کردید چگونه تخصص و مهارت خودتان را توضیح دهید تا طرف مقابل اصلا به گزینه دیگری فکر نکند؟ تا حالا شده فکر کنید چگونه سوالاتی بپرسید که ان مدیر جرقه یک نیاز را در فکرش احساس کند؟حتما می پرسید چگونه ؟ و به چه صورت؟

متاسفانه شاید فنون مذاکره و موفقیت در حسابداری کلماتی باشند که بارها شنیده باشید ولی هنوز نتوانستید از انها در اجرا استفاده کنید.کاری که می خواهم برای اولین بار در بندرعباس پیاده سازی کنم آموزش نحوه اجراست. شاید برای خودم هم در زمان محدود صرفاً آموزش از طریق پاورپوینت مانند دیگر همایش ها کار راحتی باشد ولی ترجیح دادم با شبیه سازی محیط بازار کار و انجام چند کار عملی به کمک شرکت کنندگان حرکاتی را آموزش بدهم که شاید در چندین ساعت سخنرانی و کارگاه هم به انها آموزش نداده باشند.

اقدام اساسی دیگری که میخواهم انجام دهم نتیجه گیری بصورت کاملا اجرایی در حضور شرکت کنندگان است. چگونه در یک روز طلایی نگرش کارمند بودن را عوض کنید؟ بله اگر شما تکالیف حسابداری ضربدری را متوجه شوید تقریبا اجرای بقیه مراحل را از طریق شخصیت ذاتی خودتان اجرا می شود، مهم نحوه اجرای اولیه است که من با ارائه 11 ترفند کلیدی آموزش می دهم.

آموزش حسابداری

این هفته در بندرعباس 

خوشبختانه استقبال خیلی خوبی از ثبت نام در همایش این هفته شده و مسئولین برگزاری در حال تغییر محل برگزاری به مکان وسیع تری هستند.من در کانال پرشین حساب هم از گلایه هموطنان شیرازی و کرمانی عذرخواهی کردم و این قول را دادم که خیلی سریع در این دو استان ودیگر استانهای کشور انجام وظیفه کنم.

وعده دیدار 

روز پنج شنبه 13 اسفند ماه ساعت 16 الی 20

مکان 

بندرعباس سالن آمفی تئاتر جهاد دانشگاهی استان هرمزگان

حامیان همایش 

کانال خانه حسابداری/ گروه آموزشی خانه سرمایه/ موسسه سنجیده حساب خلیج فارس / پرشین حساب/ دانشگاه آزاد واحد هرمزگان

مدرس 

آموزش حسابداری

میثم حاجی محمدی – کارشناس ارشد حسابداری و مدرس دپارتمان حسابداری وبازاریابی جهاد دانشگاه صنعتی شریف و شهید بهشتی تهران

نحوه ثبت نام 

ثبت نام تلفنی انجام میشود شما می توانید با شماره مستقیم 09177618991 دبیرخانه همایش تماس حاصل کنید

مجددا از شما کاربر عزیزی که وقت گذاشتید و این پست را مطالعه کردید کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم با یک آموزش حساب شده، فرصت کسب درآمد بسیار عالی در سال 1395 را از دست ندهید.بی صبرانه منتظر دیدار شما هستم.

با تشکر- میثم حاجی محمدی

 

در صورتی که متقاضی برگزاری و یا مجری برگزاری در شهرستان خود هستید می توانید بات تکمیل فرم زیر به ما اطلاع رسانی کنید

[iphorm id=19 name=”متقاضیان همایش”]

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام جناب محمدی
    برای ما که دسترسی به این همایش نداریم لطفا voice همایش رو برای دانلود قرار بدید (با توجه به اینکه همایش رایگان است)
    که ما هم از مطالب شما بهره مند بشیم
    آرزوی توفیق روز افزون

    1. سلام ، با تشکر از شما جناب آقای کیوان -در صورت امکان حتما در اختیار شما دوستان قرار خواهد گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :