فهرست مطالب


مراحل تکنیکی شدن را بیشتر بدانید!

به نام خدا و سلام به شما دوست عزیز

همانطوریکه ملاحظه می کنید به مناسبت فرارسیدن عید نوروز تیم اجرایی پرشین حساب حسن نیت خود را به کاربران عزیز نشان داد و با ارائه یک تخفیف عالی و تکرار نشدنی به همراه هدیه ویژه، این بار توانست دل تعدادی زیادی از کاربران علاقمند به آموزش را شاد کند و هدیه ارزشمند خود را تقدیم این دوستان عزیز کند.

از همه کاربران تشکر می کنیم چه آن دوستانی که فرصت کردند و جهت دریافت این دو بسته اقدام کردند و چه آن دسته از کاربرانی که درگیر کارهایشان بودند و فقط به مطالعه مطالب و اخبار سایت بسنده کردند .

بنده در اینجا قصد دارم شما را با نحوه استفاده و یا بهتر عرض کنم نحوه برنامه ریزی در استفاده این بسته ها بیشتر راهنمایی کنم .

بسته سبز 

این بسته بیشتر متناسب دوستانی است که چند سالی را بیشتر از بقیه در حوزه بازار فعالیت داشته اند و الان بیشتر به فکر کسب درآمد هستند البته از آموزش هم کم نمی گذارند. ما در این بسته امکانی را در اختیار کاربران گذاشتیم که بتوانند در زمانهایی که شاید به راحتی از دست برود بیشترین نتیجه را بگیرند و حالت آموزش آنها راحتتر و هیجانی تر باشد.

برنامه بسته سبزی ها

 اول : آموزش هدفمند و کلیدی صفر تا صد را گوش کنند و به نوعی در جو بازار درآمدها و مشکلات مالیاتی قرار بگیرند. 

این مجموعه صوت کامل کلاس صفر تا صد بدون هرگونه مونتاژ می باشد.کلاسی در 5 جلسه 4 ساعته که ضمن تدریس سوالات کاربران نیز پاسخ داده شده است .با گوش کردن روزانه 1.5 ساعت در دو قسمت ظهر و شب می توانند از کسالت روزهای اول تا پنجم نوروز به خوبی عبور کنند .

دوم : حسابداران پولساز 

نام مجموعه ایست که صوت کامل دوره حسابداران پولساز را در اختیار کاربران قرار می دهد. از گوش دادن به این فایل ها می توانید نهایت لذت را ببرید چون فقط در مورئد کسب درآمد اصولی و بازار کار صحبت می کند. و می تواند در اواسط تعطیلات انرژی خوبی به شما بدهد . روز 5 تا 7 فروردین  می توانید 7 فایل این مجموعه را در هر ساعتی که سروحال هستید گوش دهید

سوم : آموزش دفاتر پلمپ قانونی 

حالا به روز 8 یعنی شنبه رسیده اید. امروز را اختصاص دهید به دیدن یک فیلم مهیج، با دیدن این فیلم احساس خواهید کرد در کنار بچه های کلاس هستید و می خواهید به صورت عملی دفاتر قانونی روزنامه و کل و درآمد و هزینه را تهیه و تنظیم کنید. اگر جزوه را دریافت نکردید به persianhesab.com@gmail.com ایمیل بزنید و جزوه را حتما دریافت کنید. امروز بعد از دید و بازدید اختصاصی وقت بگذارید .

چهارم : نحوه مشاوره مالیاتی به مودیان 

روز 9 ام را استراحت کامل کنید . از روز 10 ام 2 تا 2 ساعت به دیدن یک فیلم اختصاص دهید. این فیلم را نه جایی دیده اید و نه حتی میان پرده ای برای شما پخش شده است . این فیلم برای اولین بار در ایران منتشر شده است. در این مجموعه حالت ها، روش ها ، کانال ها ، منابع و نمونه های کسب درآمد از دنیای مالیات را به شما می آموزد.

پنجم : مالیات وب سایتهای ایرانی چگونه محاسبه می شود؟ 

بازاری جدید را در سالی جدید بیاموزید ! معطل اتفاق خاصی نباشید دوباره فیلم سینمایی و آجیل خوردن و دید وبازدید و یا ادامه سفر را پیش رو دارید شما به برنامه خود برسید . روز یازدهم از یک گیوتین جدید استفاده کنید. این گیوتین کارش قطع چه کنم های احتمالی است . تا حالا فکر کردید چند تا سایت تجاری در حال فعالیت در کشور وجود دارد؟ مشکل مالیاتی آنها را می دانید؟ نیاز شدیذد این بازار روبروشدن با جرائم است . در این مجموعه به جز مجموعه آموزشها یک PDF ارزشمند وجود دارد که در  3 ساعت به شما سیگنال را می دهد.

ششم : فیلم  کارگاه تکنیکهای ماده 169 مکرر 

بله دیگر استراحت کنید 12 ام و 13 ام را استفاده کنید و هرگز مطالعه و یا کار انجام ندهید . هفته اول هم به عادی شدن محل کار در سال جدید بپردازید و در هفته دوم فقط یک روز را به دیدن این فیلم اختصاص دهید. نبض بازار کلیه مشاغل شروع تپیدن کرده است : گزارشات فصلی یادبگیرید تا آخر فروردین اولین پلن درامدی خودتان را ترسیم کرده اید.

دوست عزیز چند لحظه توجه کن! این بسته و این هدیه فقط ابزاری است برای دور گرفتن موتور افکار شما در راستای کسب درآمد ! پس از بازار و کار حتی با مبلغ کم دور نشوید و هر روز فکر کنید جیبتان خالی خالی است .

حالا برنامه بسته صورتی ها :

بسته صورتی 

بله این بسته اختصاص به دوستانی دارد که بیشتر درگیر تحصیل و یا کارهای روتین ابتدایی بوده اند تا حسابداری به سبک بازار کار و حرفه ای! خیر شوخی نیست! متاسفانه در همین سال گذشته حسابدارانی دیده ام که شاید بیش از 4 سال کار تمام وقت انجام می دادند ولی نه حسابداری بلکه فروشندگی با عنوان حسابداری فروش ، بیگاری با عنوان کارآموزی، مسئول وصول مطالبات با عنوان خزانه دار و یا تحصیل به امید اشتغال

این بسته ابزار آلات درگیر شدن شما را با بازار کار فراهم می کند. شاید تا بحال خیلی دقیق کار با سامانه های مالیاتی را ندیده باشید. بنابراین :

اول : اولین بسته فیلم دوره صفر تا صد خواهد بود

شما حالا حرفه ای نیستید که بتوانید با گوش دادن حین رانندگی و یا در موبایل خود تکنیکهای مالیاتی راربیاموزیدو بهتر است هر روز غیر روز اول نوروز شروع به تماشای فیلم دوره صفر تا صد بپرازید. یک روز درمیان از روز دوم بین ساعت 9 شب تا 11 و صبح زود بین 7 تا 9 خیلی خوب خواهد بود البته بستگی به خودتان دارد. برای تمرین ها و دستورالعمل ها وقت بگذارید تا آبدیده تر شوید.

دوم : حسابداران پولساز

شما هم در اینجا با گروه سبز مشترک هستید بعد از مشاهد یک دوره مالیاتی جذاب نیاز به رفع خستگی دارید. صوت دوره حسابداران پولساز این انرژی اثر بخش را به خوبی به شما منتقل می کند. 2 روز در 9 و 10 ام را به گوش دادن در حالتی کاملا راحت به این فایل ها اختصاص دهید. چون خیلی تجزیه و تحلیل لازم نیست و فقط سیگنال مثبت دریافت خواهید کرد.

سوم : دوره گام به گام مالیات بر ارزش افزوده

شما در یک روز بعد از تعطیلات 13 ام که پیشنهاد میکنم روز 16 ام باشد اختصاص به جستجوی کامل در مطالب مالیات بر ارزش افزوده داشته باشید، این ویدئو به شما این امکان را می دهد  تا با کمک آن بطور کامل سیر تا پیاز ثبت نام گرفتن گواهینامه و ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را بیاموزید. با توجه به زمان ارائه اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده زمان بسیار مناسبی خواهد بود.

چهارم : نرم افزار گزارشات فصلی

این هفته را که بگذرانید به روزهای پایانی فروردین یعنی اوج ترافیک پروژه های گزارشات فصلی می رسید. گزارشات فصلی نیاز اصلی تمامی مشاغل و موسسات جامعه معاف و مشمول است . یک تکنیک چند درآمد ! پیشنهاد مناسبی است نه ؟

پنجم : دوره صوتی عملکرد، گزارشات فصلی و ارزش افزوده است

حالا زمان جمع بندی است . از روز 25 ام شما نیاز به یک یادآوری مجدد دارید! این مجموعه برای شما خیلی لذت بخش خواهد بود. چون تمام صحبتهای 2 کلاس و یک مجموعه غیر حضوری را بصورت شنیداری  آموزش می بینید. با اختصاص روزی 2 ساعت در اتومبیل و یا موبایل خود به جمع بندی اولیه خواهید رسید.

ششم : جدول اکسل در استهلاک 

فرآیندی در راستای تکمیل کارهای حاشیه ای و البته مهم از نگاه مالیاتی، شما برای بند دارایی های ثابت خود در ترازنامه باید دلیل قانع کننده داشته باشید و تنها عامل محکمه پسند شما تنظیم جدول استهلاک است . اگر چه 2 روش بیشتر نیست ولی شما می توانید در هفته اول اردیبهشت فقط 2 روز برای آن وقت بگذارید.

هنوز فرصت دارید بسته صورتی را دریافت کنید!

عید نوروز برشما کاربر عزیز و خانواده عزیزتان مبارک

میثم حاجی محمدی / تهیه کننده جشنواره نوروزی

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

3 پاسخ

  1. با سلام کاش میشد توی هر بسته آیتم هایی که دوست داریم رو خرید کنیم ، و برای تعداد کمتر از 6مورد هم تخفیف 60درصد رو قرار میدادین .طی تماسی که گرفتم فرمودین نمیشه و حتما باید 6مورد رو انتخاب کنید و وگرنه تخفیف 25درصد رو شامل میشه

    1. سلام جناب سلامت
      بسته ها از قبل پاکت گذاری شده و به دو دسته سبز و صورتی تقسیم شده است .
      قبلاً هم تخفیف 60 درصد بوده و در حال حاضر تا 10 فروردین با 50 درصد عرضه میشه

      1. تراکنش با موفقیت انجام شد.
        شماره پیگیری شما: 13010463737
        مبلغ پرداختی تراکنش : 254000 ریال
        شماره سفارش شما: 551185059

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :