فهرست مطالب

آموزش آنلاین حسابداری یا آموزش مجازی حسابداری یکی از روش های جدید آموزشی در حوزه رشته های مالی محسوب می شود!مهمترین دلیل شکل گیری آموزش انلاین حسابداری، درگیری بسیاری از علاقمندان شغل حسابداری در محل کار است و عدم موافقیت مدیران و کارفرمایان با مرخصی مستمر حسابداران . البته آموزش آنلاین حسابداری هم در ساعت مشخص برگزار می شود و یکی از اصلی ترین مشکلات آن برنامه ریزی برای از دست ندادن کلاس و نوسان سرعت اینترنت می باشد. در مجموعه پرشین حساب سبک جدیدی در آموزش آنلاین حسابداری فراهم شده و آن هم اجرای آموزش غیرحضوری یا آفلاین حسابداری با همان سبک آنلاین میباشد. یعنی در ساعت و روز مشخصی شرکت کنندگان درس و جزوه هر هفته را در ایمیل خود دریافت میکنند و چند روز فرصت دارند دستورالعمل اجرایی را برای کارشناسان ارسال کنند. تفات اصلی برگزاری آموزش آفلاین حسابداری و آموزش آنلاین حسابداری عدم وابستگی پخش فیلم آموزشی به سرعت اینترنت زیاد است. چون شما فایل فشرده را در آدرس ایمیل خود دریافت میکنید و بعد از دانلود درس می توانید با حوصله مشاهده کنید. البته پیشنهاد میکنیم دیگر سرفصل ها و هدفگذاری دوره آنلاین و ضد کارمندی حسابداری ما را مشاهده نمایید.

سرفصل های دوره غیرحضوری آموزش حسابداری

این جمله را زیاد شنیده اید : دروس دانشگاهی تئوری است و به درد بازار کار نمی خورد! هنوز هم وقتی با حسابدارانی که قصد استخدام دارند صحبت می کنم این جمله را می شنوم و جالب تر اینکه دقیقاً مشخص نیست چگونه به این نتیجه رسیده اند! به جرات می توان گفت دروس تخصصی حسابداری هر کدام ابزاری کاربردی در گرایشهای مختلف شغلی است .و قطعا فقط شما با یادگیری ابزارها نمی توانید تجربه اجرا را بدست بیاورید باید از این ابزارها حین اجرای کار استفاده نمایید.یکی از اقدامات اثرگذار ما در آموزش آنلاین حسابداری یا غیرحضوری، طراحی و پیاده سازی تکالیف و دستورالعمل ها و آزمون هایی است که کمک میکند نحوه کار با ابزارها حین اجرا آموزش داده شود.

برداشت اشتباه 

برداشت اشتباه نداشته باشید!‌این دروس نمی توانند به تنهایی موفقیت شما را تضمین کنند! فردی به هیچ عنوان کار عملی انجام نداده و انتظار دارد که پس از فارغ التحصیلی حسابدار صنعتی شود. در صورتی که اگر شما 4 ماه فشرده برای دوره کارآموزی زمان صرف می کنید، حداقل یک سال باید به عنوان کارآموز در یکی از شرکتهای صنعتی حضور داشته باشید تا بتوانید با سیستم و چرخه آشنا شوید . مسلما صرفاً با مطالعه  نمی توانید و نیاز به کسب تجربه خواهید داشت ولی صرفاً با تجربه و نداشتن معلومات علمی هم نتیجه گیری خیلی خوبی حاصل نخواهد شد.

قبل از شروع آموزش انلاین حسابداری، شما نیاز به آموزش یک به یک ابزارهای حسابداری دارید!

متاسفانه تعدادی از دانشجویان و حسابداران نوپا بخوبی ابزارهای رشته حسابداری را نمی شناسند، و برخی دیگر هم از نحوه استفاده از این ابزار ها ، آگاهی کامل ندارند ، تعدادی هم از برخی بیشتر و از برخی کمتر استفاده می کردند . به نظر شما این ابزار ها شامل چه مواردی است ؟ در حالت کلی می توانید یک پاسخ کلی به آن بدهید .

کتاب ، بسته آموزشی ، نرم افزار ، اینترنت می تواند از ابزار های رشته حسابداری به شمار برود ولی باز هم سوال اینکه ،

  • چه کتابی ؟
  • چه بسته آموزشی ؟
  • چه نرم افزاری ؟
  • چه منابعی ؟

اصلی ترین ابزار در اجرای مشاغل مالی کتاب استانداردهای حسابداری است . اکثر قریب به اتفاق حسابداران و شاغلین در این رشته یک جلد از این کتاب را نزد خود نگه می دارند تا یک روز بتوانند از آن در موردی که اشکال دارند استفاده کنند . در صورتی که واقعیت این نیست ، واقعیت این می تواند باشد که شما همیشه و در هر جایی ، چه با مشکل چه بی مشکل از این کتاب بیشترین بهره برداری کنید . اگر خیلی وقت مطالعه ندارید می توانید استانداردهای تفکیکی یا راهنمای بکارگیری استانداردها را   دریافت کنید. مثلا استاندارد شماره 16 بصورت مجزا تسعیر ارز را بررسی می کند و حسابداری که در حوزه بازرگانی فعالیت دارد باید ضمن مطالعه این بخش استاندارد، وقت خود را صرف مطالعه و مشاهده بخشنامه های مرتبط مالیاتی نماید.

آموزش آنلاین حسابداری

همانطور که می دانید این استنانداردها در حال تغییر پیدا کردن و آبدیت شدن هستند و شما با آگاهی داشتن از نوع این استانداردها می توانید بخوبی خود را آبدیت کرده و پیشرفت در کارتان را بدون هیچگونه شبه ای جلو ببرید . خیلی از دوستان همه و یا اکثر بخش ها و مباحث این کتاب را مطالعه کرده اند ولی هنوز نتوانسته اند بهره لازم را از آن ببرند .

آیا میدانستید کتاب استادنداردهای حسابداری یکی از پر کاربردترین ابزار های قابل استفاده در این رشته برای حرفه ای ها و خبره ای رشته مالی می باشد ؟

کتاب استانداردهای حسابداری مجموعه ای از استاندارد کاربردی حسابداری است که هر یک از آنها کارایی خاص خود را برای شما دارد . در داخل این استانداردها می توانید نکته ها و موارد خیلی مهمی را استخراج کنید که شاید با استفاده از آن دید شما به کارو شغلتان عوض شود .شما در مطالعه هر استاندارد می توانید با مطالعه مقدمه و دامنه کاربرد آن به کاربرد خاص آن پی ببرید و در موقعیت مناسب در کار خود استفاده کنید . تمام آیتم های پر کاربردی که در شغل خود می بینید باید از استانداردهای حسابداری نشات گرفته باشد ، چون اگر غیر از این باشد هم کیفیت کار پایین می آید و هم شما نمی توانید نقاط قوت و ضعف کارتان را بخوبی شناسایی کنید.

در جمع بندی این پست باید عرض کنم شما بعد از تسلط بر کاربا ابزارها و حتی نحوه بکارگیری آنها در محیط کار حالا باید به دنبال یک هدف باشید و تنها هدفی که شما را به درآمد خیلی خوب می رساند، راه اندازی کسب و کار حسابداری است. با ورود به آدرس زیر با مراحل راه اندازی کسب و کار مستقل حسابداری بخوبی آشنا می شوید!

سرفصل های دوره غیرحضوری آموزش حسابداری

شاید این مطلب برای شما جالب باشد: چگونه باید مالیات را آموزش ببینید؟

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

16 پاسخ

  1. سلام
    این آموزش برای فارغ التحصیلان رشته دیگر نیز کاربرد دارد یا اینکه حتما باید رشته تحصیلی حسابداری باشد؟ و اینکه در این دوره نرم افزارهای حسابداری هم آموزش داده می شود؟

    1. با سلام
      لطفا با شماره 09217112980 تماس حاصل فرمایید یا پیام ارسال کنید ، تا توسط کارشناس راهنمایی لازم صورت گیرد .

    1. سلام کاربر عزیز
      بنده افتخار راه اندازی این دوره را برای اولین بار در کشور داشتم . با توجه به مسئولیت پذیری امور مالیاتی و ترس وافر قشر حسابدار ، لازم دیدیم دوره ای طراحی شود تا علاقمندان ضمن آشنایی با نکات مالیاتی متناسب با اشتغال ، اعتماد به نفس خود را در یادگیری مطالب و تعامل با اداره دارایی بالاتر ببرند. اجرای پروژه مالیاتی به صورت گروهی و لینک شدن بلا دوستان مالیاتی در کلاس از دستاوردهای دوره است . اگر میخواهید تفاوت تبلیغات با یک محتوی خوب را بررسی کنید حتما لینک زیر را بررسی کنبد :

      عناوین مهم دوره پر طرفدار صفر تا صد مالیات

  2. با سلام و وقت بخیری
    حقیقتاً در کار با هر کدام از این استاندارد ها که مواجه میشویم دید ما انسانها را نسبت به موضوعات مختلف حسابداری تغییر و قدرت تحلیل گری حسابداران در موضوعات مختلف بالا میبرد.

    1. سلام و عرض خسته نباشید به شما
      بله دقیقاً ، کسی که کار با استانداردهارا خوب یا بگیرد یک حسابدار مجهز و آماده است .

  3. به قول یکی از استادان دوره فوق لیسانس”این کتاب باید به عنوان handbook حسابداران همیشه همراه آنان باشد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :