فهرست مطالب


Sequence 01.Still006

چقدر با درآمدهای ناشناخته آموزش در حسابداری آشناهستید؟ 

چقدر از تبلیغات دهان به دهان بعد از تدریس نتیجه گرفته اید؟

آیا شما هم علاقمند به تدریس هستید ولی نمی دانید چگونه و از کجا شروع کنید؟

تا حالا شده پیشنهاد تدریس داشته باشید ولی ترس و نگرانی نحوه تدریس به سراغ شما بیاید؟

3 نکته کلیدی درباره بازار کار تدریس در حسابداری

راه اندازی سامانه های الکترونیکی مالیاتی بهانه خیلی خوبی شده تا دوباره بازار حسابداری از حالت خشک و کسل کننده به سمت مشاغل باکلاس حرکت کند. تا چند سال پیش بازار کار حسابداری به 3 بخش کلی اجرا به صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای – آموزش در حد دروس حسابداری – حسابرسی تقسیم می شد ولی با راه اندازی طرح جامع مالیاتی به جرات می توان گفت شاخه های زیادی از درختواره شغل حسابداری بوجود آمده است .

بازار داغ کنترل های داخلی و به دنبال آن حسابرسی داخلی در شرکتهای به نسبت کوچکتر، مشاوره حسابداری به صورت حضوری و عیر حضوری، مدیران مالی پارت تایم ، سرپرست حسابداری ، بازرس مالی و مشاورین خصوصی مدیریت ، همینطور حسابدار مستقل در بازار بند ب و مشاغل ، همه و همه نتیجه خوشایند بازار خوب حسابداری است.

آیا میدانستید طرفداران بازار کار حسابداری نسبت به دوره های مدیریت و بورس و بیمه هر روز بیشتر و بیشتر می شوند!

بله این بازار پر رونق البته نیازمند نیروهای کارآمد است نه نیرویی که انتظار دارد بعد از فارغ التحصیلی و یا بدون پشت سر گذاشتن دوره کارآموزی با ضریب اطمینان بالا ، وارد یک سیکل مالی قوی گردد!

من آموزش کاری می خواهم !!!

این جمله ای است که بسیاری از مشتاقان بازار کار حسابدار سرزبان می آورند و اشتیاق وافری دارند که بعد از آموزش دست به کار شوند. چرا؟ دلیلش کاملا مشخص است می خواهند از کورس پروژه ها و درآمدهای خیلی خوب عقب نمانند نه اینکه بعد از آموزش تازه متوجه شوند هیچ چیزی نمی دانند و تازه ترهم غرق شدن پیدا کند. منظورر از آموزش کاری، آموزشی است که یک حسابدار و حتی یک دانشجو بتواند بعد از پشت سر گذاشتن آن خیلی خوب به عنوان یک ابزار کاربردی از عناوین ومطالب آن در حین کار استفاده کند.

دوره جدید آموزش تدریس در حسابداری 

این بار تیم اجرایی پرشین حساب به همت میثم حاجی محمدی توانست برای اولین بار بعد از دوره موفق حسابداران پولساز، دوره جدید آموزش تدریس در حسابداری را راه اندازی کند. این دوره کاملا کاربردی و منحصر بفرد بوده و تربیت مدرس منطبق با موارد ذکر شده در بازار کار را در دستور کار خود قرار داده است.

مخاطب اصلی این دوره آموزشی مدرسین حوزه حسابداری هستند که شاید نتوانند خیلی خوب از تکنیکهای حر فه ای در بروزرسانی و جمع آوری مطالب به همراه فن بیان خیلی خوب در کلاس  استفاده کنند. یک ندریس خیلی ایده آل هم شما را راضی می کند و هم افراد و فراگیران را. هیچ چیزی برای یک معلم لذت بخش تر از این نیست که با انرژی و اطلاعات خوب طوری تدریس کند که در پایان همه فراگیرات تا 80 درصد از نحوه تدریس و یادگیری خودشان رضایت داشته باشند.

 

چند عنوان لذت بخش این دوره را بدانید

فن بیان استاندارد

انتخاب مطلب پاور پوینت متناسب با نوع کلاس

اداره کلاس

بروزرسانی اطلاعات

چالش های جذاب برای شرکت کننده

آموزش تدریس در همایش

تاجرا عملی و زنده توسط شرکت کنندگان

برطرف کردن استرس پرسش در کلاس

نحوه تهیه دستورالعمل در کلاس های حسابداری

نحوه آموزش مباحث مالیاتی

استاد نباشید تا جذاب تر شوید

نحوه رد کردن پروژه های پیشنهادی

تکمیل کلاس بعدی به کمک لینک ها

برنامه ریزی تبلیغاتی کلاس

کنترل زمان کلاس 

این ها برخی از مطالب جذاب این دوره عملی آموزشی بودند و مطمئنا مطالب همه جدید و استثنایی خواهند بود.

مدرس دوره تدریس در حسابداری 

Sequence 01.Still011

مدرس این دوره میثم حاجی محمدی است . آموزش های کاربردی او باعث شده تعداد جامعه مستقل محور در حسابداری و امور مالیاتی بیشتر از گذشته شود . شغل اصلی او مشاوره مالیاتی است ولی علاقه شدید او به راه اندازی مستقل کسب و کار در حسابداری، انگیزه اصلی برگزاری این دوره است .

مهمترین سوابق آموزشی مدرس :

مدیر دپارتمان حسابداری جهاد دانشگاهی

مدرس دوره مالیاتی صفر تا صد در دانشگاه صنعتی شریف

مدرس مالیاتی ارزش افزوده و ماده 169 صنعت پخش

مدرس مالیاتی مدیران دولتی در جهاد دانشگاهی

مدرس دوره های غیر حضوری حسابداری و مالیات

مدرس دوره های کاربردی پرشین حساب

شما هم همکار خوب ما شوید 

مدتی است می خواهیم فراخوان جذب استاد را در سایت منتشر کنیم تا بتوانیم از پتانسیل نیروهای کارآمد در تدریس ارگانها و سازمانهیی که سفارش دوره ها را دارند در تیم آموزش پرشین حساب گرد هم آوریم که راه اندازی این دوره در اولویت کارما قرار گرفت و چه بهتر اینکه از دوستانی که در کلاس حاضر می شوند و فقط با سطح علمی و عملی خیلی خوب نیاز به آموزش برخی از نکات حر فه ای دارند بهره ببریم .

زمان برگزاری کارگاه

این دوره در 2 جلسه برگزار می شود که زمان برگزاری آن متعاقبا اعلام می گردد . مدت زمان هر جلسه 2.5  ساعت به همراه پذیرایی میان وعده و صوت رکورد شده کارگاه می باشد.
محل برگزاری : تهران – خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی می باشد. آدرس دقیق یک روز قبل از طریق سامانه پیامکی برای کلیه شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.

ظرفیت کارگاه 

ظرفیت در این زمان 15 نفر در نظر گرفته شده است تا بتوانید دوستان بعد از آموزش کار عملی را  اجرا نمایید.

ارسال رزومه الزامی است 

با توجه به شرایط خاص این دوره، فقط از طریق ارسال رزومه و تایید از طرف مدرس، امکان پذیرش فراهم خواهد بود.( لطفا رزومه خود را با عنوان شرکت در دوره تدریس حسابداری ) به persianhesab.com@gmail.com ارسال فرمایید.

نحوه ثبت نام 

مدرسین محترم بعد از صحت سنجی می توانند با واریز مبلغ 225،000 تومان حضور در کادر شرکت کنندگان قطعی کنند.

 

[button color=”orange” size=”big” link=”https://www.persianhesab.com/pay/” target=”blank” ]ثبت نام و پرداخت آنلاين[/button]

واریز آفلاین و بانکی :

کارت شماره  6104337997170442 بانک ملت به نام میثم حاجی محمدی

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :