فهرست مطالب

حتما می دانید یکی از برترین وبسایتهای دانلود نرم افزار سایت پی سی دانلود به نشانی P30download  می باشد. احتمالا برای نرم افزار مورد نیاز خود وارد این مجموعه قدرتمند شده اید. اقدام جدید تیم اجرایی پرشین حساب درج تبلیغ در این سایت پر بازدید کشور می باشد. تفاهم اصلی در این خصوص برگزاری متدهای آموزش تخصصی در حوزه حسابداری و مالیاتی برای کاربران علاقمند می باشد.

شما با ورود به این سایت و کلیک در قسمت تبلیغ متنی مانند تصویر زیر می توانید وارد صفحه اختصاصی آموزش حسابداری شوید.آدرس این صفحه در سایت پرشین حساب می باشد.

7777

در صفحه آموزش حسابداری چه می گذرد؟

در این صفحه ما علاقمندان را دسته بندی می کنیم به این صورت

  • رشته غیر حسابداری
  • دانشجو حسابداری
  • حسابدار نوپا
  • حسابدار با سابقه و سرپرست
  • مدیرمالی
  • مدیرعامل یا صاحب کسب و کار

و متناسب با نیاز هر دسته راهکارهای کاملا رایگان در حوزه حسابداری و مالیات عرضه می کنیم . شاید سال 1395 به نوعی سال تحول در نظام مالیاتی تلقی گردد چون هم اکنون این نیاز بیش از گذشته در بین کارفرمایان دیده میشود. ما به عنوان مرکز رشد بازار حسابداری و مالیاتی ایران این وظیفه را در خود احساس می کنیم که به هر طریق ممکن و با امکانات موجود به این قشر کمک کنیم منظور دوستان علاقمند به اجرای پروژه های مالی و مالیاتی می باشد. یکی از ضربات کنونی جرائم مالیاتی صرفا بخاطر عدم آگاهی از نحوه اجراست نه اینکه مدارک و مستندات کافی وجود ندارد. با توجه به این نیاز علاقمندان به اشتغال در این حوزه بیشتر از علاقمندان به حوزه بورس شده اند به همین علت ما تمامی سعی خود را می کنیم در این دو ماه پایانی سال فعالان و افراد با انگیزه را به سمت پروژه های پولساز مالی و مالیاتی متصل کنیم.

همینطور نگاهی هم به سمت مدیران عزیر جامعه داریم. دوستانی که حتی با خلاقیت و کارآفرینی در جذب شدن بازار کار با مشکلات زیادی مواجه هستند. علت عدم توجه به رعایت نکات مورد نظر حوزه مالیاتی است. مثلا جمع آوری اسناد هزینه طبق فرمت ها از جمله مواردی است که به نوعی گل به خودی محسوب میشود.مدیران عزیز باید در جریان کامل طرح جامع مالیاتی باشند تا بتوانند با برنامه ریزی مستحکم در امور مالی و مالیاتی خود مشکلات را برطرف کرده و مجموعه خود را از بحران خارج کنند.

هنوز با دوستان عزیز در این حوزه صحبت می کنیم اطلاعات کاملی در خصوص نحوه گزارش طرف مقابل از خرید یا فروش خود ندارند و اظهاربی اطلاعی می کنند و وقتی متوجه میشوندکه شاید کمی دیر شده است. مسئولیت حسابداران و کلیه افرادی که مجری حساس ترین بخش شغلی کشور هستند در این میان خیلی زیاد است این دوستان باید اطلاعات خود را به روزرسانی کنند و دیگر مانند چند سال پیش نیست که با اطلاعات محدود بتوانند موفقیت قابل توجهی را به دست آوردن. در حال حاضر حسابداری باید طبق استانداردها باشد و مالیات باید طبق قوانین مالیاتهای مستقیم و دستورالعمل های ان اجرا شود.

ما به این حرکت همکاران خود ارج می نهیم چرا که برای گسترش و اطلاع رسانی با برترین برندهای پر بازدید ایران مانند پی سی دانلود وارد مذاکره شده اند و همه تمرکز خود را برای موفقیت مجریان حسابداری و مدیران نیازمند این حوزه به کار می برند.

خبر خوش دیگر اینکه بزودی مجموعه کلیپ های جذاب ویدئویی از این سایت در اپارات و یوتیوپ منتشر میشود …..

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :