فهرست مطالب

Untitled

به نام خدا و سلام کابران عزیز و ارجمند پرشین حساب

عید سعید فطر را به یکایک شما عزیزان تبریک عرض می کنم . همچنین یک خسته نباشید جانانه باید به همه فعالان مالی عرض کنم که با همت و غیرت خود ماه پر فشار تیر را به خوبی و موفقیت آمیز پشت سر گذاشتند. خسته نباشید ….

به مناسبت این عید فرخنده ، تیم پرشین حساب ، تصمیم به تخفیف ویژه و فوق العاده محصولات زیر را گرفته است . این دو محصول با توجه به کاربردی بودن آن ، می تواند برای علاقمندان ، خبر خوشی باشد. پیشنهاد می کنیم در صورت تمایل تخفیف 50 % را از دست ندهید.

این تخفیف تا روز جمعه 10مرداد 1393 ساعت 23 ارائه می شود .

دوره آموزشی صفر تا صد مالیات 

دوره 10 جلسه ای است که به زبانی ساده و قابل فهم ، مهمترین مواد قانون مالیاتهای مستقیم را در قالب جزوه الکترونیکی ، فایل صوتی و تصویری به کاربران ارائه می کند. در کنار قوانین مالیاتی ، اجرای اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و گزارشات فصلی ( ماده 169 مکرر ) را به شما آموزش می دهد . برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید .

حسابداری برای منشی ها 

شاید نام این محصول ، اختصاصی منشی ها برداشت شود ولی استقبال حسابداران نوپا که علاقمند به اجرای تجربی و عملی فرآیند حسابداری هستند ، می تواند نام آن را به حسابداری برای همه تغییر دهد. همچنین مدیرانی که در مدت کوتاهی قصد  دارند کارمند اداری خود را به یک اپراتور مسلط در زمینه مالی تبدیل کنند،  می توانند  از این بسته آموزشی به خوبی بهره ببرند . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. علی فلاح، کارشناس مالی هستم.
    به نظرم اگر تخفیفی هم برای عزیزانی که قصد خرید هر دو مجموعه را دارند در نظر گرفته میشد؛ بهتر بود.

    1. سلام آقای فلاح
      از اظهارنظرتون سپاسگذارم. این پیشنهاد در صورت عدم ارائه تخفیف 50 درصدی ، قابل اجرا بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :