فهرست مطالب

Adver-tec

به نام خدا و عرض سلام به همه شما کاربران عزیز ، در ادامه مهمترین مسائل و تکنیک های جذب مشتری دررشته حسابداری ، رسیدیم به بخش قیمت گذاری و نحوه ارائه قیمت خدمات . یعنی مرحله ای که شما می خواهید کار خود را ارزش گذاری کنید .

یکی از نکاتی که باید توجه داشته باشید و شاید در اولین قدم باید مطرح می شد ، این است که تنظیم یک رزومه کاملاً شفاف و پر محتوا و ارائه آن از طرف شما به درخواست کننده خدمات ، خیلی خیلی می تواند نظر او را نسبت به شما جلب کند. یک رزومه کامل که تمامی تواناییها و سوابق اجرایی و تحصیلی شما در آن به نمایش گذاشته می شود . برای تکمیل یک رزومه مطمئن حتماً پست  زیر را در پرشین حساب مطالعه کنید :

قدم اول در ورود به بازارحرفه ای حسابداری چیست ؟ ( بخش دوم )

جنس شما جور باشد آنوقت حرفی برای گفتن خواهید داشت و می توانید خیلی خوب مانور دهید و هر حرف و یا صحبتی با کارفرما انجام دهید استناد کنید به رزومه و بگویید در رزومه توضیح داده شده است .

828

در بخش قبل یکی از آیتم ها توضیح دادیم که بر حسب درآمد مشتری شما تعیین قیمت می کردید . آیتم بعدی استفاده از لیست قیمت خدمات است . بله برای کار حسابداری لیست قیمت مدونی تنظیم نشده است ، ولی شما می توانید از همکاران و موسسات مالی و حسابداری که می شناسید استعلام قیمت بگیرید و با قیمت های بازار آشنا باشید .

آیتم بعدی توجه و دقت به نوع کار است . یعنی شما قرار است چیکاره شوید ؟

• مشاور مالی
• حسابدار تمام وقت
• حسابدار پاره وقت
• مدیر مالی
• حسابرس داخلی
• مدرس حسابداری

مشخص کردن نوع کار در پیشنهاد قیمت تاثیر مستقیم دارد ، چون میزان وقت و زمانی که با توجه به حجم کار می گذارید تعیین خواهد شد . در هرکدام از گزینه های بالا می توانید به چند روش بسته به نوع کار قیمت دهید .

images (4)

مثلاً در مشاوره مالی ، چگونه می خواهید همکاری کنید ؟ حضور درکمیسیون و دادن وکالت تام الاختیار به شما از مهمترین مواردی است که شما باید توجه کنید و میزان کارکردی که شما در یک شرکت خواهید داشت می تواند یک دستمزد مناسب را برای شما رقم بزند . حالا شما می توانید مشخص کنید که می خواهید پروژه ای همکاری کنید یا ساعتی و یا مرحله ای .

دادن قیمت های خیلی پایین هم اشتباه است .

[highlight]این موردی است که خیلی از دوستان با آن مشکل پیدا می کنند و پس از بررسی وضعیت شرکت و همه جوانب پیش خودشان می گویند قیمت پایین تر دهیم تا طرف مشتری شود ، اشتباه همین جاست.[/highlight]

[box type=”warning” align=”aligncenter” ]شما با پیشنهاد قیمت دستمزد خیلی پایین کلاس و ارزش کار خود را نزد مشتری پایین می آورید ، چون مشتری بر روی رزومه و صحبت های شما جور دیگری فکر می کند و با این پیشنهاد بلافاصله دچار دوگانگی می شود و دیگر تصمیم گیری برای او شک برانگیز می شود .[/box]

بزودی مطالب خیلی کاربردی را در این زمینه برای شما منتشر می کنیم .

موفق و پیروز باشید .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :