فهرست مطالب

 

The Key To Success

به نام خدا و عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه شما کاربران عزیز ، امیدوارم مسیر حرفه ای شدن در شغلتان را بخوبی طی کرده باشید و با انگیزه ای دوچندان به سوی موفقیت گام برداشته باشید . در بخش دوم تکنیکهای جذب مشتری ، دیگرروش های اصولی بازاریابی حسابداری را برای شما ارائه می کنم .

دربخش اول سوالاتی مهمی مطرح شد و گفتیم که اگر بتوانید پاسخ اصولی و حرفه ای برای آنها پیدا کنید تبدیل به یک تکنیک برای شما می شود و می توانید بخوبی از این آیتم ها بهره برداری کنید . سوالات اینطور مطرح شد که :

• شما چگونه می توانید برای کارتان در مقابل مشتری ارزش گذاری کنید ؟
• در کجا و چگونه بتوانید کار را با مشتری تمام کنید ؟
• چگونه می توانید اصل مشتری مشتری می آورد را تحت پوشش قرار دهید ؟

سوالاتی که تبدیل به مشکلات شده اند از این تیپ خیلی زیاد است و با پاسخ دادن به آنها خیلی از مسائل حل شده است .

ارزش گذاری فردی

یکی از مهمترین گزینه ها پس از حفظ پرستیژ این است که حالا شما می خواهید قیمت خدماتی که عرضه می کنید را به مشتری اعلام کنید ، برای تیک کردن این گزینه شما حتماً و باید چند نکته را توجه داشته باشید :

اولین تماس با شما ممکن است اینترنتی و تلفنی باشد ، برای صحبت در مورد موضوع فعالیت مشتری شما نمی توانید بدون قرار حضوری نظری بدهید ، چون مطمئن باشید متقاضی خدمات ، برداشتهای خود را از صورت مسئله بیان می کند و با واقعیت و اصل موضوع و مشکل تفاوتهای زیادی داشته باشد . به همین خاطر شما یک کلیاتی از مشکل و یا درخواست مشتری در اولین تماس از طریق میل یا تلفنی و یا حتی حضوری می بینید و یا می شنوید ، ولی بدون شک باید مشتری را مجاب کنید که یک قرار حضوری باهم داشته باشید تا بدون هیچ هزینه ای بطور مفصل در مورد مشکلش صحبت کنید .
[highlight]حالا شما قرار حضوری را اوکی می کنید ، کجا یک قرار منجر به بستن قرار داد می شود ؟[/highlight]

restran1

مکان اولین قرار حضوری

شما برای قرار گذاشتن حتماً باید یک مکان را مشخص کنید تا بتوانید با تمرکز با مشتری خود صحبت کنید . چند حالت ممکن است وجود داشته باشد که به ترتیب اولویت باید رعایت کنید :

• شما خودتان دفتر کار دارید ، پس با متقاضی در آنجا قرار بگذارید ، تایم بعد از ظهر مناسب تر است .
• اگر دفتر ندارید یا دفتر کار شما دور است و مشتری شما اذیت می شود ، می توانید در محل کار خود مشتری یک قرار بگذارید .
• اگر نه شما و نه مشتری شما بدون دفتر کار و محل کار هستید ، می توانید در یک کافی شاپ دنج قرار بگذارید .

[box type=”warning” align=”aligncenter” ]به هیچ عنوان با مشتری خود در پارک و دیگر مکانهای عمومی قرار نگذارید و اگر هم منزل شما محل کار شماست از قرار گذاشتن در آنجا هم بپرهیزید ، چون وجهه خوبی ندارد و ممکن است با توجه به صحبت های مثبت مشتری خود را از دست بدهید .[/box]

 

3019_634292252589521250_l

چگونه قیمت پیشنهاد دهیم

حالا شما مراحل مقدماتی کار را پشت سر گذاشتید و صحبت ها منجر به حساب و کتاب و پیشنهاد قیمت می شود . چگونگی ارائه قیمت یکی از بهترین و مهمترین مواردی است که تصمیم گیری در مورد انعقاد قرار داد را رقم می زند ، در کار حسابداری چند روش برای پیشنهاد قیمت وجود دارد :

• اولین و رایج ترین روش دادن قیمت بر اساس میزان درآمد مشتری است .

متاسفانه حسابداران در همین جا ناموفق می شوند و با یک حرکت اشتباه کار را از دست می دهند و آن اینکه اگر هم شما این روش را انتخاب می کنید نباید مشتری شما از قصد و ترفندتان با خبر شود . من بارها و بارها دیدم و شنیدم که حسابدارو کارشناس با تجربه خیلی راحت به مشتری می گوید من باید اول میزان درآمد شما را بدونم و بعد قیمت بدهم .

شک نداشته باشید بین 1 تا 1000 مورد 15مورد موفق خواهند شد . اون 15مورد هم بخاطر آشنایی و معرفی مشتری به آنان موفق می شوند .

در بخش های بعدی ادامه بحث قیمت گذاری پروژه های مالی را برای شما توضیح خواهم داد .

موفق و پاینده باشید .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :