فهرست مطالب

کارحسابداری

در کارحسابداری، معرف چه نقشی دارد؟ حتماً بدون شک پاسخ می دهید، نقش بسیار موثری دارد! و اگر کسی بگوید در کار حسابداری بدون معرف می توانید به شغل خوبی دست پیدا کنید، فقط شعار داده است! پس حتماً ادامه توضیحات را در این پست دنبال کنید

من در این نوشته به شما اثبات می کنم اگر بهترین معرف را داشته باشید،ولی قدرت اجرایی نداشته باشید موفقیت شما سطحی و گذراست، و اثبات این صحبت بنده برخی از مدیران مالی هستند که شاید از حسابدارشان هم تجربه کمتری دارند و صرفاً با ضابطه به این جایگاه رسیده اند، پس همین الان به این نتیجه رسیده اید که معرف همه مشکلات را حل نمی کند! شما باید در کار حسابداری به دنبال سوپاپ اطمینان باشید! و حالا یک مشکل دیگر وقتی این حاشیه اطمینان را پیدا کردید باید مراقب باشید یکنواخت ادامه ندهید!

آموزش و اجرای استاندارد سوپاپ اطمینان در کار حسابداری محسوب می شود

در بازارکارحسابداری امروزحسابدارانی درآمد خوبی را از آن خود می کنند که آموزش تخصصی را بطور عمیق پشت سرگذاشته اند و اصلاً تمایلی به یکنواخت شدن و دریافت حقوق محدود ندارند. منظور از آموزش در حال حاضر فنون حسابداری سازکار با نیاز کارحسابداری و تسلط بر امور اجرایی مالیاتی است!

نکته مهم دیگر این است که  از یکنواخت شدن در شغلتان فاصله بگیرید ! البته این جمله شرح حال شغل کارمندی نیست و در حال حاضر بین مدیران مالی هم رایج شده و باعث انتقال این روند به کارمندان مرتبط با آنان شده است .

من کارمندان بانک و دیگر نهادهای خصوصی را می شناسم که از بهترین نویسندگان و مترجمان کتابهای تخصصی هستند و شاید در ابتدا هدفشان کسب درآمد نبوده و اهداف دیگری را دنبال می کردند ، ولی در ادامه با افزایش سطح اطلاعات خود ، شغل دوم و پردرآمدی نصیبشان گردیده است .

این مسئله یکنواختی را می توان در دو کانال پیگیری کرد ، حالت اول یکنواختی در شغلی که هستید و حالت دوم یکنواخت شدن در اوقات فراغت بعد از شغلتان . در بخش مطالب کاربردی حسابداری سایت در مورد موفقیتهای شغلی مطالب زیادی ارائه شد ، حال اینکه همه این راهکارها ممکن است با ترمز یکنواختی روبرو شوند ، یکنواختی و بی حرکت شدن حالتهای خیلی بدتری دارد و گریبان گیر برخی از مخترعان و کارآفرینان رشته های مختلف شده است . در این بخش من در زشته تخصصی خودم ، حسابداری چند راهکار برای شما دارم .

شاید شما به گرایش های مختلفی علاقه داشته باشید و بتوانید این علاقمندی را بارور کنید ولی خود را محدود به اشتغال نیمه وقت کرده باشید . من بیشتر موضوع علاقمندی در رشته شغلی را بیان می کنم ، چقدر پس از چند سال سابقه کار ، نگاهی به جدیدترین کتابهای تخصصی رشته خود انداخته اید ؟ جدیدترین مقاله های تخصصی را مطالعه کرده اید ؟ چقدر به داشتن شغل دوم تخصصی بدون خستگی داشتن فکر کرده اید ؟

من دوستان علاقمند زیادی را می شناسم که با تدریس رایگان دروس مقدماتی مانند اصول حسابداری 1 در موسسات خصوصی ، یکی از بهترین مدرسان رشته حسابداری منطقه خود شده اند و کوچکترین خستگی را در چهره آنان نمیبینید . بله علاقه داشتن شما را از یکنواختی و خستگی مفرط رها کرده و می توانید وارد مرحله جدیدی در رشته خود شوید .

کارحسابداری

هنگامی که شما سعی می کنید در شغل اصلی خود یکنواخت و Silent نباشید ، به طبع در بیرون از آن هم بسیار Active خواهید بود و بیکار نمیشینید ، مهم نحوه شروع کردن شماست ، اینکه از کجا و چگونه بتوانید فعالیت های تخصصی خود را دنبال کنید ، خواندن کتاب و حل مسائل یکی از راهکارهایی است که ذهن ا استارت زده و فکر شما را از محدود ماندن دور می کند ، مهم همین است ، یعنی افکار شما جرقه ای خورده و شروع به تحلیل کردن مسائل کنید ، کمبودهای رشته خود و شغل خود ، حتی محل کار خود را شناسایی کرده و سعی کنید راهکارهای مناسب را ارائه کنید .

حتی ترجمه مقالات تخصصی هم می تواند هم لذت بخش بوده و هم اطلاعات ارزنده ای را نصیب شما کند ، در اولین قدم فکر کسب درآمد برای پرکردن اوقات فراغت خود نباشید ، چون همین می تواند عامل ضد پیشرفت شما شود ، شما با رایگان انجام دادن کارها و ارتباط داشتن محکم با آن می توانید شایستگیهای خود را در ابتدای ورودتان به رخ همگان بکشید .

شما می توانید یک مترجم ، مدیر مالی پاره وقت ، نویسنده مقاله ، مدرس و مشاور امور حسابداری بسیار توانمند شوید اگر و فقط اگر از یکنواخت شدن در جایگاهی که قرار دارید فاصله گرفته و به آنچه که هستید بسنده نکنید ، در آن صورت شک نداشته باشید که یکی از بهترین های رشته تخصصی خود می شوید ، به امید آن روز …

برای همه شما دوستان آرزوی پیشرفت و جایگاه های بلند را دارم .

میثم حاجی محمدی – بنیانگذار پرشین حساب

یک پیشنهاد اثر بخش :

از جشنواره آموزش حسابداری در ایام نوروز مطلعید؟

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :