فهرست مطالب

hurry-up-052

[box type=”success” align=”aligncenter” ]به نام خدا و سلام عرض میکنم محضر همه کاربران ، من سامان هستم  لیسانس مدیریت بازرگانی و کارمند یکی از بانکهای خصوصی هستم . محل کارم شهر اصفهان است و خوشحالم از اینکه می تونم در کنار اینکار کارهای تحقیقاتی در زمینه بانکداری را هم انجام بدم .[/box]

تجربه ای که میتونم براتون بیان کنم و بتونه یک نکته آموزنده باشه اینه که یک سری از دوستان حسابدار ، در ثبت اسناد و گزارشگیری از سیستم حوصله زیادی دارند و خیلی با صبر زیاد این کار راانجام می دهند . در همین سایت یک مطلب در مورد به روز شدن حسابدارها خوندم و خیلی خوب بود ، دقیقا” همین مورد برای من پیش اومده بود و باعث شد تمامی زحماتم برو باد برود .

سال 1384 در یک شرکت نیمه صنعتی مشغول بکار شدم و بعد از تحویل گرفتن حسابها از حسابدار قبلی خیلی با جدیت کارم را شروع کردم . فاکتور های خرید و فروش را تقریبا” به روز و به موقع ثبت و صدور می کردم ولی بقیه اسناد و چکها و هزینه و مساعده های روزانه را در مرحله بعد از آن انجام می دادم .  این کار باعث شده بود که خیلی دقیق و با حوصله حسابها را ثبت کنم .فقط موقعی که مدیر عامل گزارش حساب رو ( بدهکار یا بستانکار ) میخواست ، هول هولی سندارو ثبت می کردم و گزارش را ارائه میکردم . تا بالاخره یک روز بد جور گیر افتادم ، عجله کار دستم داد و با یکی از پیمانکارهای شرکت مغایرت 2میلیون تومنی پیدا کردم ، بعد از کش و قوس های خیلی زیاد متوجه شدم یکی از فاکتورها شو که به همین مبلغ بود تو سیستم ثبت نکردم . با تمام زحمتی که برای اونجا کشیدم دید مدیر عامل به من تغییر کرده بود و اون اطمینانی که باید داشته باشه رو دیگه نداشت . تازه بعدش افتضاح تر شد ، حسابرسا امومدن و دیدن چقدر اوضاع ترازنامه سیستم خرابه ، همین اتفاق باعث شد که سعی کنم همه کارهامو مدیریت کنم و بصورت منظم تری کارها رو پیش ببرم . خداروشکر  الان تو بانک هم سرعت خوبی دارم و هم دقت کافی برای ثبت اسناد و مدارک ، تعریف از خودم هم نکنم یه سرو گردن  از بقیه همکارام بالاترم ، بطوریکه بعد از 2سال از استخدامم با بخش برنامه ریزی اداره کل بانک در حال همکاری هستم .

نتیجه همه این توضیحات اینکه همیشه سعی کنید طوری کار کنید که هیچ کسی و در هر جایگاهی نتوانند از کار شما ایراد بگیرند و با به روز بودن و بی عیب بودن در کارتان بخصوص همین رشته حسابداری می توانید حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید .

بهترین ها را برایتان آرزومندم .

 

 

 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :