فهرست مطالب

support-person-software

[box type=”success” align=”aligncenter” ]نگار ثابتی ، لیسانس حسابداری ، حسابدار شرکت پخش دارو  ، علاقمند به همکاری در زمینه تحقیقات دانشجویی رشته حسابداری[/box]

سلام به شما کاربران پرشین حساب ، وقتی از بخش ارسال تجربه پرشین حساب با خبر شدم و اولین تجربه  را خوندم ، علاقمند به ارائه  یکی از تجربیات  شغلی خودم شدم . تا یادم نرفته خودمو معرفی کنم ، من نگار ثابتی ، لیسانس حسابداری و حسابدار یک شرکت توزیع و پخش در تبریز هستم .

اوایل سال 88 بود که دوره کارورزی را تازه تمام کرد بودم و بعنوان یک حسابدار تازه کار مشغول بکار شدم . موسسه آموزشی که در آن کاروزری را تمام کرده بودم من را به شرکت توزیع و پخش معرفی کرد . این شرکت یک شرکت نوپا بود که هنوز فعالیت زیادی را آغاز نکرده بود ، ورود و خروج انبار و کنترل بانک دستنویس انجام میشد ، بعد از مذاکره با مدیر شرکت ، تصمیم به راه اندازی نرم ، افزار حسابداری گرفته شد و خودم مامور خرید نرم افزار شدم . از طریق یکی از دوستانم یک نرم افزار با قابلیت که در شرکتش با آن کار می کرد را پیدا کردم ، نرم افزار کامل و خوبی بود و انبارداری را هم پوشش می داد ، سفارش خرید را از طریق اینترنت انجام دادم و یک نرم افزار با دفترچه راهنما به قیمت مناسب خریدم . بلافاصله کدینگ حسابداری را با کمک دوستم تنظیم کردیم و بالاخره موفق به ثبت اسناد شدیم . کارا خوب پیش میرفت و بعد از چندماه زحمت زیاد ، امور مالی شرکت به روز شده بود و مدیر من هم خیلی ابراز رضایت از کار من می کرد .

نمیدونم چه اتفاقی افتاد یک روز وقتی صبح سر کار رسیدم سیستم بالا نیومد و کلا نابود شده بود ، همه چیز پاک شده بود ، فایل های اکسل و بک آپ های سیستم از بین رفته بود ، بعد از 10 روز مجددا” سیستم راه اندازی شد ولی متاسفانه نرم افزار حسابداری نتوانست بک آپ های گرفته شده تو فلشم را بازبینی کنم و وقتی به سایت نرم افزار مراجعه کردم نتوانستم هیچگونه کمی از آنها بگیرم .

[box type=”warning” align=”aligncenter” ]2 تا نتیجه از این تجربه گرفتم : 1. هرگز به نرم افزار بدون پشتیبانی قوی اطمینان نکنید ، قیمت را ملاک خرید قرار ندهید و پشتیبانی از نرم افزار شما بسیار مهمتر از همه چیز است . همین نرم افزار در صورت داشتن پشتیبانی هیچ عیبی نداشت . 2. همیشه از اطلاعات سیستم خود یک بک آپ بگیرید و سعی کنید آبدیت شده باشد .[/box]

 

به امید اینکه حسابداران همیشه تو کارشون موفق باشند .
با تشکر از گروه پرشین حساب و شما دوستان عزیز

امیدوارم همیشه در زندگی موفق باشید.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :