فهرست مطالب

گزارشات فصلی چند کاربره چگونه است ؟

سلام دوست خوب من

ابتکار و ایده تو کارهای مالی و مالیاتی اگر طبق یک روند اصولی و صحیح انجام شود ، خیلی بیشتر از آن چیزی که سخت و خسته کننده باشد ، لذت بخش و تاثیر گذار خواهد بود. یکی از این راهکارها در اجرای فرآیند مالیاتی ، چند کاربره شدن اجرای گزارشات فصلی است .

همانطوریکه می دانید با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی مهلت مقرر سازمان امور مالیاتی، برخی از واحدهای اقتصادی با حجم بسیار بالای داده ها و اطلاعات مواجه می شوند و همزمان شدن دیگر گزارشات مالی و مالیاتی از جمله مالیات بر ارزش افزوده ، صورتهای مالی میاندوره ای ، حقوق و مزایا ، گردش مواد و شمارش و انبار و … باعث می شود نیاز به سرعت بخشیدن در این گزارشات بیش از گذشته احساس شود.

من امروز یکی از روش های سرعت بخشیدن در جمع آوری گزارشات فصلی را خدمت شما توضیح میدهم و امیدوارم بتوانید با این روش خیلی سریع دیتاهای خود را گزارش کنید. چند کاربره شدن بیشتر برای نمایندگی های خودرو ، شرکتهایی که شعبه در دیگر مراکز دارند ، فروشگاههای زنجیره ای و مراکز درمانی کاربرد دارد.

این تکنیک به شما این امکان را می دهد که یک دوره معاملات فصلی خود را در چند سیستم تقسیم کنید. روش کار به این صورت می باشد که شما با در اختیار گذاشتن فایل اکسس ( پایگاه داده گزارشات فصلی ) در هر سیستم فعالیت سه ماهه را به رکوردهای ماهیانه تقسیم می کنید ، به عنوان مثال اگر 3 سیستم الف – ب – ج دارید می توانید دوره بهار را به این صورت تقسیم کنید الف فروردین ، ب اردیبهشت و ج خرداد ماه . هر سیستم یک نرم افزار TTMS مستقل دارد و در پایان همه رکوردها در سیستم الف یکی می شود.

نکته مهم در اجرای این فرآیند ، اختصاص دادن یک سیستم به عنوان سیستم مادر و نحوه کپی کردن داده است . سعی کنید اطلاعات خود را مانند شکل زیر و از محل فلش قرمز رنگ copy-paste  نمایید .

33اگر علاقمند به یادگیری عملی و ترفندهای مهم درباره نحوه اجرای صحیح گزارشات ماده 169 هستید، پیشنهاد می کنم با تهیه و مشاهده ویدیوهای آموزشی گام به گام دوره آموزش صورت معاملات فصلی، کلیه تکنیکهای قابل قبول گزارشات فصلی را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرید و اجرا کنید.

مطالب مرتبط با این پست :

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. باسلام وخسته نباشیدحدمت استادعزیز اقای حاجی محمدی واقعا تبریک میگم به شما وگروه پرشین حساب من تابه حال سایت به این پرباری وبه روزی ندیدم مطالب عالی وبسیارکاراست وهم چنین به استادعزیز جناب حاجی محمدی که بامشغله زیادکاری مطالب سایت مطابق نیازروزحسابداران به روز میکنن که همه بتونن استفاده کنن باتشکر شفیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :