فهرست مطالب

ipad4

با عرض سلام به همه شما دوستان عزیز ،

امروز قصد داریم در مورد کاربرد تکنولوژی  در دنیای حسابداری باهم گفتگویی داشته باشیم . شاید اکثر شما کاربران با کاربردها و قابلیتهای متنوع تلفن همراه و تبلت آشنایی داشته باشد. در بیشتر کشورهای پیشرفته استفاده از تبلتها بسیار چشمگیر شده ، بطوری که در کنار دیگر امکانات قابل ارائه ، می توانند حسابدار همراه  کاربران خود باشند. امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی در زمینه نرم افزار و سخت افزار حسابداران می توانند راحتتر با این متد ها پیش بروند و راحتتر در وقت و زمان مدیریت کنند.

شاید شما دوستان و عزیزانی که بیشتر با  حسابداری چند بعدی سرو کار دارید ، کاربرد نرم افزارهای تلفن همراه را لمس کرده باشید. منظورم از حسابداری چند بعدی شامل افرادی است که بصورت همزمان حسابدار چند شرکت هستند و همه حسابها را در لب تاپ خود ذخیره می کنند. در کنار این ذخیره سازی اطلاعات می توانند از امکانات نرم افزار های تلفن همراه استفاده کنند. با توجه به قابل نصب بودن برخی از نرم افزار ها در گوشی همراه ، نمی توانند کاربرد نرم افزار اصلی را داشته باشند و قادر به گزارش شفاف برای شما نیستند. اما استفده اصلی نرم افزار های حسابداری در تبلت یا گوشی همراه ، رویت حسابها و کنترل کردن آن است و نمی توان به گزارش دهی آنها تکیه  کرد.

شما دوستان می توانید استفاده بهتری از تلفن همراه یا تبلت خود داشته باشید. شاید شما برای رفت و آمد به محل کار یا تحصیل خود وقت نسبتا” خوبی برای مطالعه داشته باشید ولی نتوانید از آن استفاده کنید یا کتاب تخصصی شما حجیم و دست و پاگیر باشد.

[box type=”success” align=”aligncenter” ]استفاده از کتابهای تخصصی الکترونیکی در گوشی همراه ، می تواند به خوبی وقت شما را مدیریت کند. دسترسی شما به دریافت و خواندن این کتابها خیلی راحتتر از خود کتاب است و دیگر نگران حمل و یا حجیم بودن کتاب هنگام مطالعه در مکانهای عمومی نخواهید بود.حتی می توانید در ساعات استراحت خود در محل کار یا منزل خود  کتاب الکترونیکی را مطالعه نمایید. [/box]

در کشورهای پیشرفته نظیر آمریکا ، آنگلستان ، آلمان ، ژاپن و…. استفاده از این تکنولوژی بسیار زیاد شده و اکثر دانشجویان در اتوبوس ، مترو و مکانهای عمومی از آنها به خوبی استفاده می کنند. و حتی بصورت آنلاین بین دوستان و همکلاسیهای خود به رفع اشکال در مورد سوالات کتاب می پردازند.

شما دوستان عزیز هم به خوبی می توانید از اینگونه امکانات استفاده کنید . استفاده دیگر شما از دنیای مجازی ، شرکت در انجمن های مجازی بصورت آنلاین است . شما با برگزاری این همایشها در فضای مجازی می توناید تمامی نظرات و اطلاعات  را به راحتی بین همدیگر ردو بدل نمایید. حتی به راحتی می توانید به رفع اشکال دروس خود پرداخته و نمونه سوالات درسی را بررسی کنید.

در مورد حسابداران هم این موضوع به طور دیگری قابل استفاده است . ارسال گزارشات مالی به کارفرمایان از طریق ایمیل کاربردی ترین بخش شغل آنهاست . استفاده دیگری که می توانند آنها از فضای مجازی ببرند ، کاربرد نرم افزارهای حسابداری تحت وب است که دیگر نیازی به استفاده از نرم افزارهای شبکه در 2 شعبه دور دست را نخواهند داشت .

امید است شما کاربران عزیز بتوانید از آخرین تکنولوژی های روز دنیا به خوبی در پیشبرد اهدافتان استفاده کنید .

موفق و سربلند باشید.

 

 

 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :