فهرست مطالب

36552

نوع:بخشنامه

مواد مرتبط با مالیاتهای مستقیم: 235 ,191 ,187 ,186 ,167

شماره:66/93/200
تاريخ:24/6/1393

موضوع : نحوه تقسيط و بخشودگي جرائم موضوع مادتين 167 و 191 قانون ماليات هاي مستقيم درخصوص موديان مشمول قانون ماليات برارزش افزوده

بنابه اختيار حاصل از مقررات مادتين 167 و 191 قانون مالياتهاي مستقيم مصوب اسفند 1366 و اصلاحات بعدي آن پيرو تفويض اختيار به عمل آمده در اين ارتباط درخصوص تقسيط و بخشودگي بدينوسليه مقرر مي دارد تقسيط و بخشودگي جرائم ماليات هاي مستقيم موديان مشمول قانون ماليات بر ارزش افزوده با رعايت ساير مقررات منوط به ثبت نام و تسليم اظهارنامه ماليات بر ارزش افزوده مي باشد؛ فلذا ادارات امورمالياتي قبل از تقسيط و بخشودگي جرائم در اجراي مقررات يادشده گواهي ثبت نام و تسليم اظهارنامه را از واحدهاي ارزش افزوده دريافت نمايند.
در ضمن صدور گواهي هاي موضوع مواد 235، 187 و 186 و تبصره يک آن و … نيازي به دريافت تاييديه واحد مالياتي مربوطه مبني بر ثبت نام و تسليم اظهارنامه ماليات برارزش افزوده ندارد و ادارات امورمالياتي مي بايست صرفاً نسبت به راهنمايي موديان جهت انجام امور مذکور اقدام نمايند.
با صدور اين بخشنامه مفاد بخشنامه شماره 12695/230 مورخ 29/5/1390 کان لم يکن تلقي مي گردد.

منبع : سازمان امور مالیاتی کشور

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

8 پاسخ

  1. با سلام
    ثبت حسابداری جرایم تقسیط مالیات بر ارزش افزوده به چه شکل می باشد؟؟؟؟
    در چه سرفصلی طبقه بندی می شود؟؟؟

  2. با عرض سلام ضمن تشکر از زحمات شما من عضو سایت هستم ولی نمی تونم ازمطالب یا دانلودها استفاده کنم باید چکار کنم

  3. با سلام بنده فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی هستم می خواهم در حسابداری مشغول به کار شوم برای ی کارآموزی موسسات حسابداری مفید هستند واینکه در این موسسات من کار یاد خواهم گرفت یا نه برای اینکه من کار یاد بگیرم از کجا وبا چه نرم افزاری باید شروع کنم که از پابه یاد بگیرم

  4. با عرض ادب و احترام
    ضمن تشکر ویژه از زحمات و مطالب مفیدتون حضورتون عرض کنم که من عضو سایت هستم اما بعضی از مطالب رو نمیتونم دانلود و یا مشاهده کنم .اگر راهنماییم کنید بسیار ممنون میشم..

    1. سلام کاربر عزیز
      از حسن توجهتون سپاسگذاریم ، نام کاربری برای شما فعال شده و ارسال گردید.

  5. با عرض ادب و احترام
    ضمن تشکر ویژه از زحمات و مطالب مفیدتون حضورتون عرض کنم که من عضو سایت هستم اما بعضی از مطالب رو نمیتونم دانلود و یا مشاهده کنم .اگر راهنماییم کنید بسیار ممنون میشم..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :