فهرست مطالب

 بازار کار رشته حسابداری در ایران

به نام حق و سلام به شما، امیدوارم اوضاع و احوال خوبی داشته باشید و هنوز از تلاش برای موفقیت خسته نشده باشید. راهکار و کانال برای ورود به بازار کار حسابداری و موفقیت در آن زیاد است ولی متاسفانه یک مشکل خیلی بزرگ وجود دارد که باعث شده کمی صحبتها و راه حل ها حالت کلیشه ای پیدا کند. میخواهید همینجا تست می گیریم : اگر من از شما سوال کنم چقدر بر روی هدف گذاری و اعتماد به نفس برنامه ریزی کرده اید؟ احتمالا اول حالتان بد شود و پیش خودتان بگویید ای بابا بازهم این صحبتهای تکراری در موفقیت.

مشکل اینجاست که،  کتابهای موفقیت و غلبه بر ترس و رشد اعتماد به نفس زیاد است و شما می توانید یک پکیج رنگارنگ از نوشته ها، ویدئوها و صوت های کاربردی از آنها حتی بصورت رایگان دریافت کنید،, ولی نحوه استفاده و پیاده سازی آنها کمتر آموزش داده می شود، طرف دیگر هم خود حسابدار عزیز است اگر راهکارها و کانال ها را معرفی کنیم نباید منتظر اتفاقات خاصی باشد و شک نکند تا زمانیکه خودش وارد میدان نشده باشد و ضربه نخورد نتیجه لازم را در بر نخواهد داشت.

من تمامی تلاشم را برای کمک در مجموعه پرشین حساب به کار بستم تا هیچ حسابداری بیکار نباشد و افرادی که مشغول به کار هستند رشد پیدا کنند تا روزی برسد که آنها تعیین کننده و قیمت گذار باشند، دقیقاً آرزویی که 17 سال پیش در ذهن خودم پرورش میدادم. چند بخش از راهکارهای  مهم برای موفقیت در بازار کار حسابداری را در قالب یک مجموعه نوشته ام که بتواند سیگنال لازم را انتقال دهد. نام این اثر شاه کلید شخصی نام دارد و به شما کمک میکند تا چگونه موفق شوید البته با همت و علامندی خودتان بطور جدی !!!

سرفصل های کتاب شاه کلید شخصی

  • بکر ترین بازار کار حسابداری اینجاست!
  • از رقبا در بازار کار حسابداری امتیاز بگیرید!
  • نقطه شروع کار حسابداری رایگان کجاست؟
  • یک گپ دوستانه با اولین خانم دکتری حسابداری در ایران
  • 1 تمرین عملی برای جلوگیری از تنبلی مغز حسابدار
  • یک فن مهم برای افزایش حقوق در حسابداری
  • آمار بازار کار حسابداری
  • مدیر شما می داند حسابداری چه ارزشی دارد؟
  • پاسخ به 35 پرسش شغلی در حسابداری
  • 6 کار مهم که کسب درآمد از حسابداری را افزایش می دهد
  • 3 حرکت روزانه برای موفقیت در حسابداری

برا آشنایی بیشتر شما با این کتاب کاربردی بخشهایی از آن را در این پست برای شما منتشر میکنم و پیشنهاد میکنم اگر احتیاج به یک عمل محرک زا برای پرورش و رشد استعدادهایتان دارید حتما آن را دریافت کنید.

بازار کار رشته حسابداری در ایران

با برخی از قسمتهای این کتاب آشنا شوید

این نکات مثل یک گنج ارزشمند است قدر آن را بدانید چون تمامی کلمات آن کاربردی است نه به خاطر تبلیغ خالص، بلکه این موارد فرشته نجات خیلی از حسابداران بوده و باعث تحول اساسی در زندگی این افراد شده است.فعالان حوزه مالی به قدری درگیر مسائل کاری روزمره و فشردگی کارها هستند که اصلا فرصت تمرکز بر خودکفایی و افزایش درآمد ندارند. در کتاب سعی شده مختصر و مفید، تمامی نکات توسعه کسب و کار حسابداری به شما آموزش داده شود.

چقدر بدون نیاز به یک بالاسری مانند حسابرس داخلی و یا مدیر مالی کار خود را مستقل اجرا می کنید؟

مشکل اینجاست که حسابدار نمی خواهد بپذیرد که هنوز آستانه اطمینان را ایجاد نکرده است و حالا چگونه می تواند حسابداری باشد که کارفرما دیگر نگران امور مالی و مالیاتی نباشد. با بیشتر حسابداران کم سابقه که صحبت می کنم به نتیجه بدتری می رسم و آن هم پیشنهاد بالاسری از طرف شخص حسابدار است . یعنی به مدیر پیشنهاد داده می شود که من کارهای حسابداری شما را انجام می دهم ولی برای کارهای مالیاتی نیاز به فرد دیگری است. و خیلی واضح و مشخص در همایش ها حسابداران بلافاصله می گویند که مدیر مالی اجازه کارهای تخصصی را نمی دهد و من این سوال را می پرسم که شما چقدر علاقه و اشتیاق برای کارهای مالیاتی نشان دادید؟

لطفا با دقت به سوالات زیر پاسخ (بله یا خیر) دهید:

  • آیا با پیاده سازی برنامه ریزی،برخی از کارها به فردا موکول میشود و این فردا هم چند روز و هفته طول میکشد و شاید….؟
  • آیا کتابهای خیلی خوبی خریداری کرده اید و میدانید عالی هستند ولی هنوز یا چند صفحه خوانده اید یا اصلاً ….؟
  • آیا در جذب پروژه های حسابداری دقیقاً نمی دانید چگونه قیمت دهید؟ کم بگویید صرف نمی کند و یا زیاد هم پیشنهاد دهید مشتری…..؟
  • حتی لینک های خیلی خوبی را می شناسید ولی فقط می شناسید و نمی توانید ارتباط منجر به پول برقرار کنید؟
  • آیا در شهرستان و کلان شهر خود چند پروژه را منجر به قرارداد کرده اید ولی دیگر نتوانستید تعداد آن را افزایش دهید ؟
  • آیا پروژه را چند جلسه پرزنت کردید و کارفرما هم تمایل کامل دارد و لی در عین ناباوری قرارداد با شما منعقد نمی شود بنا بر دلایل نامشخص ؟
  • آیا وقتی پیشنهاد تولیدی دارید بازرگانی بلد هستید و یا برعکس بالاخره شانس هم ندارید؟
  • آیا در تیرماه همه شرکتها و اشخاص را می بینید که چند تا چند تا پروژه اظهارنامه مالیاتی تیرماه دارند ولی شما هنوز حتی …..؟
  • احتمالا شما بی تقصیر هستید کارخانه ها دارند نیروهای خودشان را تعدیل می کنند و وضعیت رکود اقتصادی، شده علت عدم موفقیت شما ؟
  • شما زحمت و تلاش تخصصی زیادی پیاده می کنید ولی کارفرما خیلی مبلغ ناچیزی در نظر گرفته است؟
  • احتمالا به قدری با فشار عدم پرداخت از سوی کارفرما مواجه شده اید که به این نتیجه رسیده اید که رها کنید و بروید؟
  • کارت ویزیت خودتان را به خیلی ها ارائه داده اید ولی یک نفر هم تا بحال با شما تماس تلفنی نگرفته است؟
  • انقدر تعداد شرکت و موسسه حسابداری زیاد شده که کار جذب پروژه خیلی کمتر شده است؟
  • در پرزنت احساس کم آوردن به شما دست می دهد و طرف مقابل را خیلی قدرتمند در فنون بیان می بینید؟

قبلا هم در پستهایی خدمت کاربران عرض کردم یک شرکت حسابداری یا یک فرد وقتی می تواند به فکر راه اندازی یک مجموعه یا محل باشد که مشتریانی را برای خود آماده کرده است. یعنی ایجاد یک بانک اطلاعاتی . اگر کاری غیر ممکن به نظر میرسد پس کسب درآمد خوب هم تبدیل به خیالات می شود.

چون اگر شما طرفداران خوبی در حوزه حتی یک مدل بازار نداشته باشید نمی توانید دام خود را حفظ کنید. اگر یک بانک خوب از مشتریان داشته باشید به خوبی می توانید با رقبایی که کارشان تقلید است مقابله کنید.من در همایش به دوستان عرض کردم که از چه کانال هایی می توانید بانک اطلاعاتی را تکمیل کنید و نکته مهمتر اینکه افراد موفق هر روز این لیست را تقویت و افزایش می دهند یعنی بخشی از برنامه خود را روزانه به این کار اختصاص می دهند.

یک حسابدار با هدفگذاری دقیق ابتدا باید بازار هدف خود را شناسایی کند مثال : من می خواهم وارد بازار کار ابزار و یراق شوم ابتدا باید ببینم فعالان این حوزه چند دسته هستند و زیر نظر چه مجموعه ای فعالیت می کنند مثلا اتحادیه و یا اتاق بازرگانی اگر نتوانم شماره تماس را احیاناً از این کانال ها بیابم سراغ تجمع این مراکز می شوم مثلا نمایشگاه های بین المللی ابزار و یراق، همایش های مرتبط و یا خودم تلاش میکنم با همکاری اتحادیه یک همایش رایگان برگزار کنم تا بانک اطلاعاتی خوبی را دریافت کنم در مراحل بعدی شما باید پیگیر پرزنت باشید.

نویسنده کتاب 

نویسنده کتاب میثم حاجی محمدی بنیانگذار پرشین حساب و مشاور برتر مالیاتی می باشد. پیش از این کتاب پرطرفدار صفر تا صد مالیات از ایشان منتشر شده بود.

مالیات

مشاهده کتاب صفر تا صد مالیات 

بازارکار حسابداری

برای آشنایی بیشتر روی گزینه زیر کلیک کنید :

میثم حاجی محمدی

این تمرین باعث می شود که مغز شما همزمان درگیر دو فرمان اجرایی شود : ضبط و اجرا به صورت تایپ

تمرین درس حسابداران ثروتمند

یکی از تمرین هایی که در دوره حسابداران ثروتمند به کاربران ارائه می شود گوش دادن به یک فایل های مالیاتی و تبدیل آن به صورت متن تایپی می باشد، چون حسابداری که به سمت کسب ثروت گام برمی دارد باید لحظه ای مغز خود را در حالت standby نگه ندارد.

شاید این مصاحبه برای شما جالب باشد: مصاحبه با نویسنده کتاب مجموعه قانون و مقررات مالیاتی

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

10 پاسخ

  1. با سلام خسته نباشید بنده شغلم نمایندگی قعطعات ایساکو یک فروشگاه جدید بامالکیت خودم احداث کردم و میخوام به شکل جدی و اصولی شغلم زیر نظر داشته با سیستم حسابداری و هرچیزی که نیاز میشه لطفا راهنماییم کنید؟

    1. با سلام
      شما میتوانیید با سیستم حسابداری دقیق امور انبار و مالی خود را بررسی نمود و تسلط داشته باشید برای دریافت راهنمایی بیشتر میتوانید با شماره02122724564 داخلی 305 با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید
      با سپاس

    1. با سلام
      کتاب شاه کلید شخصی کتاب الکترونیکی است که پس از خرید فایل آن به صورت پی دی اف بر روی ایمیل شما ارسال خواهد شد.

  2. بسیار عالی استاد تشکر از زحمات انرژی بخش شما واقعا هر روز فعلا فقط از خوندن سایت و مطالبتون انرژیم برایه آینده ای پر بار خیلی بیشتر میشه من همش با اومدن به سایتتون و خوندن مطالب اعتماد به نفسم رو بالا نگه میدارم 🙂

    1. سلام جناب آقای رحیمی
      از لطف و حسن توجه شما سپاس گزارم.برایتان آرزوی موفقیت و شادکامی دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :