فهرست مطالب

geld

دوره جامع توانگری مالی در بازار سرمایه با تأیید سازمان بورس و اوراق بهادار ویژه علاقه مندان به فعالیت در بازار بورس تهران برگزار می شود.

مرکز مالی ایران با طراحی دوره جامع توانگری مالی در بازار سرمایه قصد دارد برای آن دسته از علاقه مندانی که مایلند به صورت اصولی، قاعده مند و حرفه ای وارد امر کسب و کار بازار سرمایه شوند و مفاهیم اصولی را در کنار امور کاربردی فراگیرند، دوره آموزشی برگزار می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از مرکز مالی ایران، در این دوره، در قالب دو سطح IFCEM1 و IFCEM2، دانش پذیر با کلیات بازار سرمایه، روندهای کشف قیمت و تأثیرات اطلاعات در بازار سرمایه آشنا می شود.

فهم و تحلیل شاخص های اقتصادی و روابط اثر گذاری متغیرهای کلان اقتصادی بر صنایع مختلف بورسی، در دوره مقدمات تحلیل اقتصادی و تحلیل اقتصادی پیشرفته به دانش پذیر منتقل می شود. آشنایی با انواع تحلیل های صورت مالی برای تمامی شرکت ها همراه با بررسی مطالعات موردی، توانایی های دیگر احراز شده شرکت کنندگان به صورت مقدماتی و پیشرفته در این دوره است. ارزش گذاری مقدماتی و پیشرفته، تحلیل صنایع، پیش بینی قیمت ها با استفاده از اطلاعات تاریخی قیمتی، بخش دیگری از توانایی تحلیلی است که شرکت کنندگان در این دوره به دست می آورند.

مزیت هر دو سطح توانگری مالی در بازار سرمایه،حضور همگن و یک دست دانش پذیران در هر سطح دوره بوده و قصد بر آن است شرکت کنندگان در یک روند علمی و کاربردی در بازار سرمایه صاحب صلاحیت اصولی و حرفه ای برای سرمایه گذاران شخصی و فعالیت شوند.

در پایان خاطر نشان می شود، محل برگزاری کلاس ها در ساختمان بورس و اوراق بهادار تهران است و در این دوره علاوه بر ارائه بسته آموزشی که شامل جزوات آموزشی، کتب و لوح فشرده است، گواهی نامه حضور در دوره جامع توانگری مالی در بازار سرمایه سطح 1 از مرکز مالی ایران به دانش پذیر اعطا می
شود.

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 66724343 و 66724545 تماس حاصل فرمایند.

منبع خبر : www.seo.ir

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :