فهرست مطالب

Sequence 01.Still012

کتاب 2 واحدی حسابداری مالیاتی چاره کار نیست!! 

شاید خیلی از حسابداران حرفه ای هم فکر نمی کردند روزی درآمدزایی مالیاتی جای حسابداری را بگیرد و تمامی دستورالعمل ها و حتی استانداردها را تحت الشعاع خود قرار دهد. در حال حاضر کارفرمایان از ما سراغ حسابدارانی را می گیرند که مالیاتی هم بدانند البته نه در حد ورود به سامانه های مالیاتی! الان ادعای آنان بیشتر و بیشتر شده است چرا که مالیات بلد بودن را به دفاع و ارائه اظهارنامه و تحریر دفاتر می دانند و بازهم نه به صورت عادی بلکه بصورت حرفه ای . طوری که دفاتر قبول شود و حتی مشکلات سنات قبل آنان هم حل شود.

این جملات درد دل کارفرمایانی است که در روز همایش اتاق صنعت و معدن با من در میان گذاشتند و خواستند نیروهایی را به آنان معرفی کنیم که حداقل تکالیف مالیاتی شامل حقوق ، مالیات تکلیفی ، اصلاحیه ، دفاعیه و … را تسط داشته باشند. پیشنهاد من این بود که خود کارفرما هم باید اطلاعاتی در خصوص مالیات داشته باشد . به همین خاطر همایش را طوری برگزار کردم که انها هم در کنار حسابداران و مدیران مالی مطالب را متوجه شوند. کار بسیار مشکلی بود و خدا را شاکرم که توانستم رضایتشرکت کنندگان را بدست بیاروم .

Sequence 01.Still006

اگر چه این فیلم با هزینه فوق العاده زیادی برای مجموعه پرشین حساب آماده شد ولی دوست دارم حسابداران عزیز بتوانند از محتوی آن با هزینه خیلی کم بیشترین استفاده را ببرند. حتی دوستانی که علاقمند به بازاریابی در این حوزه هستند می توانند از فنون پرزنت کردن مفاهیم مالیاتی در این خصوص استفاده کنند.

مهمترین عناوین این همایش که در فیلم مشاهده می کنید شامل موارد زیر است :

  • نحوه محاسبه مالیات حقوق
  • مالیات تکلیفی
  • مالیات اجاره
  • مالیات اشخاص حقیقی
  • معافیتهای مالیاتی
  • جرائم آسیب پذیر مالیاتی
  • صورت معاملات فصلی
  • مالیات بر ارزش افزوده
  • چند نکته مهم مالیاتی

برای شروع هیچوقت دیر نیست فقط مهم این است که خودتان را زودتر برسانید

دانلود کلیپ همایش مالیاتی

نحوه دریافت فیلم 3 ساعته 

این DVD برای کاربرانی که ثبت نام خود را تا پایان امروز در دوره صورتهای مالی قطعی کنند کاملا رایگان خواهد بود

قیمت این فیلم 60,000 تومان است که بصورت پست پیشتاز ارسال خواهد شد. لطفا آدرس دقیق پستی به همراه کد پستی را هنگام پرداخت قید کنید .

توضیحات بیشتر دوره صورتهای مالی 

 

[button color=”orange” size=”big” link=”https://www.persianhesab.com/pay/” target=”blank” ]خرید – 60,000 تومان [/button]

 

واریز کارت به کارت : شماره کارت 5022297000071808 بانک پاسارگاد به نام شرکت مبتکران تراز هزاره سوم

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :