فهرست مطالب

Untitled.png881

برگزاری همایش رایگان فرصت‌های شغلی در حوزه حسابداری مالی

همایش فرصت‌های شغلی در حوزه حسابداری و مالی با کمک انجمن بین‌المللی حسابداران خبره و رسمی (ACCA) و مرکز آموزش حسابداران خبره (PACT) برگزار می‌شود. در این همایش ضمن برشمردن حوزه‌های مختلف کاری و شغلی برای کسانی که در حوزه مالی (حسابداری) علاقمند به فعالیت هستند، ویژگی‌ها و شرایط لازم برای دستیابی به این مشاغل تبیین می‌شود. دکتر فرزام زمانی، عضو شورای‌عالی انجمن حسابداران خبره ایران با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در این همایش همچنین شرایط کسب مدارک بین‌المللی حسابداری برای علاقمندان تشریح می‌شود. وی افزود: این همایش می‌تواند نقش مهمی در توسعه افراد دارای صلاحیت‌های حرفه‌ای در حیطه مالی داشته باشد و شرکت در این همایش برای علاقمندان رایگان است. برای کسب اطلاعات بیشتر، علاقمندان می‌توانند به وب‌سایت مرکز آموزش حسابداران خبره به آدرس www.pact.ir مراجعه كنند.

لازم به ذکر است این همایش در هرهفته سه شنبه ها ساعت 17:30 برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت هماهنگی بیشتر با مراجعه به سایت فوق ، تماس حاصل نمایند .

Untitled.png88

منبع : دنیای اقتصاد ، انجمن حسابداران خبره

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

4 پاسخ

      1. سلام.ممنون امروز به دستم رسید.
        خیلی خوشحالم از اینکه با سایت شما آشنا شدم.خیلی تو اینترنت گشته بودم که سایت مربوط به حسابداری پیدا کنم که انقدرخوب راهنمایی کنه.ممنون از سایت کاربردی تون.

        1. سلام خانم براتی
          از حسن توجه شما متشکرم ، امیدوارم بتوانیم گام بلندی در پیشبرد هر چه بهتر رشته حسابداری برداریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :