فهرست مطالب


دانلود رایگان: پی دی اف کلیدهای پرکاربرد ماشین حساب حسابداری

با عرض سلام و احترام خدمت شما کاربر پرشین حساب؛

امروز قصد دارم در مورد ابزار پرکاربردی صحبت کنم که همیشه پیش روی ما حسابداران است ولی شاید تنها به چند گزینه آن اکتفا می کنیم و آشنایی کاملی در مورد نحوه عملکرد مابقی دکمه ها نداریم.
آیا با قابلیت های کلیدهای پرکاربرد ماشین حساب حسابداری خود آشنا هستید؟

یک اشتباه:

آیا شما از آن دسته هستید که یک ماشین حساب ساده را ترجیح می دهید؟

کاربر عزیز با خواندن این متن و دانلود پی دی اف کلیدهای پرکاربرد ماشین حساب حسابداری، متوجه خواهید شد که یک ماشین حساب حسابداری تا چه میزان  می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و در ضمن شما را از دوباره کاری ها و وارد کردن مجدد لیست طولانی اعداد نجات خواهد داد.

معرفی دو کلید جالب و کاربردی:

کليد TAX+ ، TAX-

با استفاده از اين قابليت کاربر با يک بار تنظيم درصد مالياتي پرداختي خويش در حافظه دستگاه ، مي تواند در معاملات آتي خويش رقم نهايي فروش به مشتريان را با احتساب ماليات تنها با فشردن کليد TAX محاسبه نمايد و از صرف زمان اضافي جهت محاسبه رقم ماليات و اضافه نمودن آن به رقم نهايي فاکتور خود جلوگيري به عمل آورد .

بدين صورت که ابتدا عددي را که مي خواهيم به عنوان نرخ تعريف شود ، وارد کنيد بعد بسته به اينکه اين عدد قرار است کم يا اضافه شود ، يکي از کليدهاي +TAX يا –TAX را ميزنيم و بعد هم دکمه SET را ميزنيم . حالا اين نرخ در حافظه ذخيره مي شود و شما هر وقت که عدد مورد نظر را وارد کنيد ، فقط کافيست دکمه TAX را بلافاصله فشار دهيد تا درصد آن عدد را برايتان محاسبه کند (بدون اينکه دکمه ضرب را بزنيد).

یک مثال:

اگر بخواهيد نرخ 25% را تعريف کنيد به اين تريب وارد مي کنيم : 25 TAX/ SET/.
حالا اگر بخواهيد اين کار خود را لغو کنيد، همين کار را با عدد صفر انجام مي دهيم يعني به جاي 25 ، صفر را وارد مي کنيد و اگر هم خواستيد عدد ديگري وارد کنيد به همين ترتيب عدد مورد نظر را وارد مي کنيد . توجه داشته باشيد که شما فقط مي توانيد يک نرخ داشته باشد .

برای آشنایی با کلیدهای بیشتر فایل پی دی اف زیر را دانلود کنید.

دانلود رایگان: کلید های پرکاربرد ماشین حساب حسابداری

در پایان با دریافت فایل پی دی اف دکمه های پرکاربرد ماشین حساب حسابداری و مطالعه آن، می توانید در وقت گرانبهای خود صرفه جویی نمایید و همچنین دقت محاسبات خود را بالا ببرید و توضیحات هر کلید را به صورت تصویری روی ماشین حساب حسابداری مشاهده کنید.

با آروزی موفقیت شما کاربر عزیز

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

5 پاسخ

  1. با عرض سلام و تشکر از فایل های خوبی که قرار میدین متاسفانه لینک دانلود مشکل داره و به صفحه اصلی سایت هدایت میشه ممنون میشم اگه اصلاح کنید

    1. با سلام به شما کاربر عزیز پرشین حساب

      لینک پی دی اف کلیدهای پرکاربرد ماشین حساب حسابداری؛ برای دانلود آماده است.

      موفق باشید

      1. با عرض سلاو و تشکر بابت مطالبی که عنوان میکنید.میخواستم اگه براتون مقدوره در مورد دکمه tax ماشین حساب بشتر توضیح بفرمایید چون دقیقا متوجه نشدم .با نرخ 9% زدم ولی نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :