فهرست مطالب

444

به نام خدا و سلام

در ادامه تکالیف اجرایی و تحقیقاتی گروه A ، کلاس صفر تا صد مالیات در جهاد دانشگاهی اصفهان، نوبت به جلسه چهارم رسید. در این جلسه نحوه دفاعیات مالیاتی از جمله آموزش اعتراض نویسی و راهکارهای هیات رفتن و یا نرفتن به صورت کاملا واقعی آموزش داده شد و اوراق خام هم جهت آشنایی بیشتر در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت . در پایان جلسه هم طبق روال جلسات قبل تکالیفی بر عهده کارآموزان قرار گرفت .

یکی از نکات قابل توجه در پیگیری پرونده های مالیاتی، جمع آوری مدارک به سبک پلیسی است. در این روش شما باید طوری مستندات و دلایل را انالیز کنید که حتی با تدام هیات حل اختلاف اول و دوم و حتی 251 مکرر و دیوان عدالت اداری بتوانید از حقوق خود دفاع کرده و از امتیازات رای صادره به نحو مطلوب بهره ببرید. در این روش شما باید با لیست کردن سرنخ ها و حتی پیش داوریها بر ضد خود ، کار تحقیق را در سطح گسترده ای در ادارات دارایی شروع کنید و بعد از نتیجه گیری اقدام به ادامه شکایت و اعتراض خود نمایید.

شما برای به روز شدن در این حوزه و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از آرا هیات های عمومی و تخصصی دیوان عدالت اداری به خوبی کمک بگیرید. در فایل زیر شما می توانید یکی از موضوعات جذاب با نام پیش فاکتور اعتباری را در یکی از هیات های عمومی مطالعه کنید.

تحقیق زیر توسط گروه اول دومین دوره صفر تا صد در جهاد دانشگاهی اصفهان تهیه شده است و از شما دعوت می کنیم نکات بسیار مهم را با دقت بررسی نمایید.

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

4 پاسخ

    1. سلام دوست عزیز روز بخیر. بر روی لینک انتهای مطلب کلیک نمایید و یا با تلفن 03136628211 تماس حاصل نمایید.

  1. سلام عوامل محترم پرشین حساب

    بابت مطالب سودمندی که در سایتتو قرار میدیدتا ما بدون تجربه ها از اون مطالب استفاده کنیم بسیار متشکرم

    ان شاالله که در کارتون موفق باشید

    1. سلام کاربر عزیز

      از اینکه شما مطالب را مطالعه می کنیم خوشحالیم و امیدواریم بتواند در پیشبرد اهداف شما مثمر ثمر باشد.

      موفق باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :