فهرست مطالب

کتاب قانونبه نام خدا و سلام

یکی از عمده ترین مشکلات حسابداران عدم استفاده صحیح از ابزار کارشان است . 2 کتاب قانون مالیاتهای مستقیم و کتاب تامین اجتماعی مهمترین ابزار کاربردی هستند . مشکل اصلی عدم تسلط بر آدرس های کتاب است و دیگر اینکه نحوه مطالعه آن مزید بر علت است . ما سعی کردیم به کمک دوستان صفر تا صدی مالیات یک سوئیچ مطمئن به نام کلمات کلیدی در اختیار شما قرار دهیم . در واقع کلمات کلیدی نحوه کار و مطالعه قانون مالیاتهای مستقیم را به شما آموزش می دهد ،  به عنوان مثال کلمه کلیدی معاملات فصلی یادآور ماده 169 مکرر میباشد.در واقع با آشنا شدن با این کلمات کلیدی و مرور آن در اوقات فراقت ویا در زماتهای مرده میتوان به راحتی آنها را به خاطر سپرد.

یکی از تکالیفی که در این کلاس برای شرکت کنندگان مطرح شد نوشتن کلمات کلیدی مربوط به هر یک از قوانین بود که از هر یک از شرکت کنندگان خواسته شد که کلمات کلیدی مربوط به تعدادی از مواد قانونی  را آماده کنند . این مجموعه  با نام خودشان در قالب فایلی ذخیره شد و با همکاری گروه پرشین حساب این کلمات با قانون مربوط به آن لینک شد.

فایل کلمات کلیدی تبدیل به یک برنامه کاربردی فوق العاده برای کلیه کسانی که نیاز به استفاده از این قوانین را دارند گردید.  در اینجا ضمن تشکر از کلیه شرکت کنندکان عزیز دوره که زحمت تدوین این برنامه را کشیدند ، باطلاع شما کاربر عزیز می رسانیم این فایل کاملاً ر ایگان بوده و از طریق زیر می توانید استفاده نمایید.

[userpro_private]

دانلود کلمات کلیدی – رایگان 
[/userpro_private]

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

9 پاسخ

  1. با سلام
    مدتها بود به دنبال طبقه بندی این چنینی قانون مالیات ها بودم . بسیار از شما و از زحمات بی دریغ شما متشکرم .

    1. سلام به شما
      ممنو از توجهتون
      زحمات اصلی را شرکت کنندگان دوره اول صفر تا صد کشیدند و تیم اجرایی ما جمع بندی کردند .
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :