فهرست مطالب

fundamentals-of-success

سلام من س- ص  متولد سال 1352 مدیر یک دفتر حسابداری در شهرستان تنکابن ،استان مازندران هستم . از دانشگاه آزاد تنکابن با مدرک کارشناسی مترجمی زبان در سال1375 فارغ التحصیل شدم . علاقه شدیدی به کار کردن داشتم . چندین جا در خواست کار دادم بودم ولی ناموفق بود  . در سال 1376-1375-در یک شرکت تولیدی به عنوان حسابدارصندوقدار مشغول به کار شدم .در سال 1377ازدواج کردم و 2 سال به شغل شریف خانه داری و نگهداری از کودک پرداختم . البته همزمان تدریس خصوصی زبان میکردم. در سال1378 در یک شرکت تولیدی لبنی مشغول به کار شدم به عنوان کاربر برنامه های مالی ،و از اینجا شروع جدی کار حسابداری من بود . در مدت یک سال اپراتور کل این برنامه های بودم چون شرکت تازه راه اندازی شده بود و هنوز تفکیک برنامه ها صورت نگرفته بود. یک سال بعد حسابدار شرکت رفت و ثبت امور حسابداری با آموزش از جانب مدیر مالی وقت توسط من انجام شد . البته فکر نکنید که در شرکت حسابدار دیگری نبود . این وظیفه به علت پشتکاری که در کارم داشتم به من محول شد و من با علاقه زیاد آنرا انجام میدادم .کتاب اصول حسابداری یک و دو عزیز نبوی را مطالعه کردم و کدینگ آماده شده حسابداری شرکت را در یک صفحه طراحی کردم که راحت تر بتوانم با آن کار کنم با داشتن یک کودک یک و نیم ساله جمعه ها به شرکت می رفتم تا زودتر بتوانم اسناد حسابداری را بروز کنم . سی دی آموزش برنامه ورد و اکسل را خریدم و بطور کامل آنها را یاد گرفتم که هنوز هم از اکسل در گزارشات مختلف استفاده میکنم و همزمان اقدام به گرفتن کار های مختلف از بیرون شرکت کردم . حسابداری مالی و مالیاتی یک مدرسه غیر انتفاعی را قبول کردم که الان مدت 12 سال است که همکاری مداوم دارم . . در زمینه نرم افزار هم طی 10 سالی که در آن شرکت بودم غیر از نرم افزار های شرکت با نرم افزار حسابداری و فروشگاهی هلو کار کردم و برای مشتریان بیرون ، نرم افزار فروشگاهی هلو را نصب میکردم و اشکالاتم را از شرکت طرفه نگار میپرسیدم . چند کار رایگان ،با قیمت پایین انجام دادم تا وارد به کار شدم . بعد از 10 سال از شرکت بیرون آمدم و یک دفتر حسابداری زدم . فکر کنید کار مستقل و دیگر تنش های محیط کار تمام شده بود . با علاقه کارم را دنبال میکردم و همزمان پسرم به دنیا آمد . . با پسرم به دفتر می رفتم و از کارم دست نکشیدم و سعی کردم همزمان به خونه و بچه رسیدگی کنم . آنهایی که مادر هستند می فهمند که من چی میگم . . الان 5 سال است که دفترم دایر است و یک اتاق را تبدیل به 2 اتاق کارکردم و الان 3 سال است که کار های مالیاتی و تنظیم اظهارنامه شرکت های حقوقی را هم انجام میدهم .ثبت نام کد اقتصادی را برای مشتریانم پیگیری میکنم . آموزش نرم افزار حسابداری به کار آموزان و معرفی حسابدار به شرکت ها و تحریر دفاتر قانونی . تنظیم گزارشات فصلی و لیست حقوق به دارایی . نصب و آموزش نرم افزار های فروشگاهی و حسابداری جزو خدماتی است که من انجام میدهم . درضمن مدرک فوق دیپلم حسابداری را پارسال گرفتم و امسال مشغول گرفتن مدرک کارشناسی حسابداری هستم . هدفم در آینده حسابدار رسمی شدن است . امیدوارم از عهدش بربیام . هدفم از نوشتن این مطالب این است که پشتکار و راه راست و درستکاری و توکل به خدا ، در زندگی رمز موفقیت است . ،، . . . .

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

5 پاسخ

  1. سلام. از اینکه میبینم افرادی هستند که در این شغل موفق میشوند و سپس تحصیلات آکادمیک مربوطه رو شروع می کنند به راه و روش خودم دلگرم تر میشوم .چون من هم همین روش رو دارم ولی هنوز موفق به شروع تحصیل در حسابداری نشدم و ضمنا در رشته کامپیوتر هم تا برنامه نویسی بدون تحصبلات دانشگاهی پیش رفتم . امیدوارم همه دوستان موفق و پیروز شوند.

  2. سلام واقعا تبریک میگم به شما سرکار خانم صباغیان با این پشتکار و شهامت کاری،من و همسرم هر دو حسابدار شرکت هستیم و هر دو تصمیم گرفتیم با هم کار مستقل انجام بدیم و در ادامه با کسب تجربه شرکت حسابداری و خدمات مالی تاسیس کنیم و کلا مستقل بشیم.این بیوگرافی شما خیلی برامون جالب بود و
    اموزنده و به ما کلی درس یاد داد و اینکه تو تصمیم خودمون مصمم تر هم شدیم
    ممنون از اینکه تجربیات به این خوبی رو در اختیار دیگران قرار دادید .
    مطمئنا با این زمینه کی که دارید به بالاترین درجات می رسین

    1. دوست عزیزم سلام
      جهت افتتاح دفاتر خدمات مالی حتما و حتما تعدادی کار داشته باشید و بعدا اقدام به این کار کنید.موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :