فهرست مطالب

در اولین برداشت از این عنوان شاید این موضوع قلمداد شود که یک حسابدار با روش های مختلف تبلیغات بایستی در جهت معرفی خود و حرفه اش به دیگران سعی در نشان دادن خودش در بازار کند.

تبلیغ در حسابداری

اما این برداشت کاملا غلط است. حسابداری کالا و خدمات نیست که برای آن تبلیغ کنیم حسابداری یک حرفه و تخصص است. تاکنون به این فکر کرده اید که دکتر سمیعی چگونه بهترین و حاذق ترین جراح مغز در دنیا شد؟ آیا کسی برای او تبلیغ کرد؟ آیا نام و شهرت او را تبلیغ کرده اند؟

با تلاش و پشتکار در یک حرفه به قدری تجربه کسب کردند که هر بیمار بعد از درمان تنها با معرفی نام او به اطرافیانش او را معروف کردند.

حسابداری هم همین است. یک حسابدار خوب اگر در یک صنف  فعال باشد و پشتکار خود را حفظ کند به راحتی میتواند دکتر سمیعی حرفه خود شود. ولی این بدان معنی نیست که حسابدار برای پیشرفت خود و به روز شدن تلاشی نکند. یک مثال برایتان میزنم:

فرض کنید تیرماه است  و اکنون در فصل اظهارنامه ها هستید. ما در اطراف خود میبینیم افرادی که با آگهی و تبلیغات اعلام میکنند که اظهارنامه را برایتان تکمیل میکنیم. با هزینه هایی مابین40تا 70 هزار تومان که دریافت میکنند، اعداد را در اظهارنامه جایگزین خواهند کرد. یعنی همکار کافی نت ها و دفاتر پیشخوان هستند در ارسال اظهارنامه مالیاتی مودیان ! در کنار این تبلیغات افراد دیگری هم هستند که با دریافت رقمی بالا تر مثلا500هزار تومان برای یک مودی چه شخص حقیقی و یا شخص حقوقی این کار را انجام میدهند. چه تفاوتی بین این دو قشر است؟

دسته اول تنها اعداد را جاگزین میکنند و حتی گاهی هیچ تخصصی ندارند و مسئولیت تکمیل اظهارنامه را قبول میکنند. ولی دسته دوم که با این قیمت گذاری ارزش کار خود را بالا برده اند نه تنها اظهارنامه را تکمیل میکنند بلکه با مشاوره های مالیاتی خود جلوی رد دفاتر و جریمه شدن مودی را خواهند گرفت و یا حتی استفاده از نرخ های تخفیفی مالیات را برای مودی ممکن میسازند. اینها دلایل ارزش گذاری بالای کار اوست.

وقتی کارشناسی که در این زمینه خبره است به یک مودی کمک میکند و کار خوبی از خود به نمایش میگذارد باعث میشود که مودی از کار خوب او برای هم صنفی های خود صحبت کند و در معرض نمایش قرار دهد. این یک تبلیغ آفرینی محض است . بدون اینکه بخواهد از خود تعریف کند با به اجرا گذاشتن تخصصش خودرا به همه نشان داده است.و نکته ای در این جمله وجود دارد این است او با بررسی و ارسال مستندات اظهارنامه، مدیر و کارفرمای خود را از مواجه شدن با خطرات انواع و اقسام جرائم مالیاتی نجات می دهد و البته تمامی این موارد به سمع و نظر مدیر خواهد رسید.

تبلیغ در حسابداری

چگونه به این درجه از معروفیت که به دنبال آن افزایش درآمد و ثروت است برسیم؟

در دوره جامع غیرحضوری حسابداران ثروت آفرین شما بعد از پشت سرگذاشتن 4 پایه تخصصی حسابداری و مالیات و قوانین کار و تجارت باید به مرحله کسب درآمد برسید نه صرفاً استخدام در یک شغل و یا حرفه. مطمئناً اگر تخصص ، تجربه و دانش عمیق حوزه حسابداری و مالیات را مسلط نباشید تمامی آموزش های سطح پنجم دست نیافتنی خواهد بود . نمونه مباحثی را که به کاربران خود ارائه میدهد همین شیوه های تبلیغ آفرینی است. در پایه پنجم از این دوره بعد ازاینکه به فرد تمام موارد حسابداری و مالیاتی را آموزش دادیم به او شیوه های کسب درآمد را خواهیم آموخت. تکنیک های ارتباط گیری مطمئن در شغل حسابداری و راه های جذب پروژه از نمونه هایست که به استفاده کنندگان از این دوره کمک خواهد کرد تا در معنای واقعی به یک حسابدار ثروت آفرین و پولساز در طولانی مدت  تبدیل شوند نه یک حسابدار خودساخته و پولساز برای یک دوره مالی.

اگر هنوز تمصمیم شما برای کسب درآمد خیلی خوب در این بازار کار پرنیاز حسابداری جدی نیست حتماً فایل صوتی زیر را گوش دهید:

و اگر تصمیم شما برای پیوستن به جمع حسابداران ثروت آفرین جدی است وارد صفحه دوره شوید تا اظلاعات کامل پایه ها و همه آموزش ها را در چند دقیقه مشاهده و بررسی کنید.

https://persianhesab.com/amoozesh/full-accounting-tax/

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

2 پاسخ

  1. سلام من ثروت آفرين راتهيه كردم اما متأسفانه فقط چند قسمت اولش براي من ارسال شد كه اونم فقط پي دي افش رو تونستم بازكنم وديگه بقيه قسمتهاش بازنشد وارسال هم نشد هرچي هم تماس گرفتم كسي جوابگو نبود لطفأ پيگيري بفرماييد

    1. سلام

      لطفا با شماره 09217113023 پشتیبان فنی پیگیری کنید و در تلگرام ایشان پیغام بگذارید تا پیگیری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :