فهرست مطالب

 

کسب و کار

فرم اشکال یابی نام فرمی است که  در اولین جلسه TIM (دوره مدیریت مالیات و بیمه در کسب و کار) در اختیار مدیران قرار می گیرد، در این فرم یک صفحه ای که بصورت کاملاً حرفه ای و جای خالی طراحی شده است،دارنده کسب و کار باید با دقت آن را تکمیل کرده و در جلسه بعدی همراه خود بیاورد. نحوه طراحی این اثر ماندگار که می تواند مشاور مالیاتی را با اطلاعات بیشتری از روند داخلی شرکت مطلع نماید، برای ارائه یک مشاوره هدفمند آماده می نماید. البته ماندگاری این فرم از آن جهت هست که فقط یکبار جای خالی توسط مدیر کامل می شود و با تکمیل آن،متدهایی متناسب با حوزه فعالیتش توسط مدرس دوره آموزش داده می شود که دقیقاً مانند زنگ خطر عمل می کند.

سوال پرسیدن خیلی جوابگو نیست

در حالت کلی اگر شما دائماً و توام از یک مدیر سوال بپرسید فقط احساس نگرانی او را بالا می برید و ممکن است دو حالت اتفاق بیفتد، تمایل به همکاری با شما و یا محول کردن پاسخگویی به سوالات توسط کارشناس مالی در مجموعه مدیر.من در یکی از دوره های غیر حضوری با نام مخزن اسرار مالیاتی به مشاورین نوپا و علاقمند نشان می دهم که چگونه یک مدیر را وادار به ارائه اطلاعات کنید ولی اصرار بیش از حد نسبت به این موضوع فقط بالابردن حساسیت را ایجاد می کند، پس بهتر است راهکار منطقی تری را در ادامه دنبال کنید.

برای اینکه از بحث اصلی خارج نشویم، توضیحات بیشتری در ارتباط با انتشار فرم اشکال یابی عرض میکنم. چون این دوره بر اساس عملی محور پایه گذاری شده است، به همین علت برای بازیابی مشکلات و خطرات احتمالی شرکت کنندگان، ما بخشی از هر جلسه را به عارضه یابی و حل مشکل یک پرونده واقعی اختصاص می دهیم، بهترین روش برای ارائه مشاوره مالیاتی بازیابی اطلاعات و بهبود آن است. کاری که کمتر در مشاوره مالیاتی آنلاین و مشاوره مالیاتی تلفنی به آن پرداخته می شود.یکی از اقداماتی که من در ارائه مشاوره مالیاتی تلفنی انجام می دهم پاسخ به کلیات و عدم پاسخ به جزئیات است. البته نه اینکه فقط کلی گویی کرده باشم بلکه بیشتر بعد از توجه به کلیات از متقاضی می خواهم جزئیات را بصورت فکس و ایمیل برایم ارسال کند تا بهتر بتوانم بررسی و تحلیل کاربردی از موضوع داشته باشم.

چارچوب فرم های اشکال یابی 

محور اصلی همانطور که خدمت شما توضیح دادم رسیدن به اشکالاتی است خیلی ساده مطرح می شود و مثلا از ” حساب بانکی من ——مورد است که تعداد—–فعال می باشد.اظهارنامه مالیاتی من را ——-رد می کند که نحوه آشنایی من با ایشان———- بودن است.در اینجا اطلاعات دریافتی بصورت کاملاً محرمانه نزد استاد دوره قرار می گیرد با نظر ایشان یکی مورد با هماهنگی شرکت کننده انتخاب می شود و پس از بررسی عمیق تر بعنوان یکی موضوع مورد بحث در یکی ازجلسات مطرح می شود. البته یک هفته قبل از برگزاری دوره به تمامی شرکت کنندگان اطلع رسانی می شود که این فرم با موضوعات تعریف شده اختیار شما قرار می گیرد تا به یکبار و اتفاقی با آن روبرو نشوند.

مسائل مهم مطرح شده بصورت کلی شامل موارد زیر است :

گرایش کسب و کار

نوع مجوز

اقدامات ارزش افزوده

نوه کالا و خدمات

نحوه تولید یا خرید

نحوه قیمت گذاری

طرح ها و برنامه های فروش

برنامه ریزی برای قراردادها

اقدامات کلیدی هزینه ها

نیروها و نحوه استخدام

ساعت کار و میزان تجهیزات و

موارد دیگری در فرم گنجانده شده است.

 

این فرم می تواند خوراک خیلی خوبی برای مشاوره هدفمند و تحلیل شده هر شرکت کننده محسوب شود.

 

ثبت نام دوره هم اکنون آغاز شده و روز 29 بهمن شروع به کار می کند برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید وارد آدرس زیر شوید :

 

آشنایی با دوره مدیریت مالیات  وبیمه در کسب و کار 

پر بحث ترین مقالات مرتبط

دیگر مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شروع نامنویسی دوره حضوری آنلاین ۳۳ ام صفرتاصدمالیات ۱۴۰۲

آخرین بروزرسانی ها :

بروز ترین دوره ها :